Welke Autoradio die CD-R's afspeeld voor max f799,

Pagina: 1
Acties:

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:49
Hallo

Mijn vraag is, welke autoradio kan ik kopen voor max 799,- die ook CD-R's afspeelt.

Deze vind ik wel leuk, maar er staat niet in de specs dat deze CD-R kan afspelen. Weet iemand of dat kan met deze??
Afbeeldingslocatie: http://www.halfords.nl/privatedata/images/Artikel/ar_932_PIC.jpg

Welke moet ik kopen en welk merk?? JVC/Pioneer/Sony/Kenwood/Lenco/etc. ???

Alvast bedankt voor de moeite

[edit] zou je er ook even het type nummer bij kunnen vermelden :)

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik dacht dat ongeveer elke cd-speler wel cd-r's kon lezen hoor...
cd-rw's is een ander verhaal

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• damouzer
Ik heb alleen gezien dat de duurdere JVC's CD-R en CD-RW kunnen afspelen. Maar ik weet niet of er andere zijn die wel CD-R kunnen afspelen.

Verwijderd

Volgens mij kunnen de meeste autoradio's van JVC/Pioneer/Sony/Kenwood wel cd-r's afspelen, maar ligt het er aan wat voor kwaliteit cd's je gebruikt. Zelf neem ik altijd Philips cd's, ook als ik iets voor anderen brand.

Alleen als ik wel een ander merk (bijv Nashua of BasF) gebruik dan heb ik wel eens problemen of krijg ik klachten. Zet ik diezelfde cd op een Philps, dan werkt het perfect. Ik denk dus dat je gewoon moet kopen wat je zelf een leuke radio vind om te hebben.

PS: Zelf heb ik trouwens een Kenwood wisselaar in combinatie met een Kenwood autoradio-cassettespeler (zodat ik m'n oude bandjes bijvoorbeeld met live concerten ook nog eens draai :) ).

• damouzer
MMM goed.
Ik denk dat ik bovenstaand plaatje maar ga kopen als ik me rijbewijs heb :)
Zal in de winkel wel effe ee cdr in het apparaat gooien en kijken of ie werkt.

Bedankt voor de reacties (helaas waren het er niet veel)

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-08 06:46

IvoB

Prutst er rustig op los

die radio, de JVC cameleon kost volgens mij 699 gulden, is iig een goede keuze, mooi display en prima geluid. :)

Verwijderd

Ik heb zelf een Pioneer wisselaar (FM657) en die leest zelfs die goedkope no-name cd-RWs die ik op de HCC heb gekocht. Hij doet iets langer over het lezen van de TOC dan bij een CD-R of originele CD maar speelt verder prima en slaat niet over.

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:03
Ik ben de nog altijd zeer gelukkige bezitter van de Kenwood KDC-MP6090R. Dit is behalve een gewone cd speler ook nog een mp3 speler. Hij leest alle cdr's die ik geprobeerd heb, en hij leest zels cdrw's en multisessie cd's zonder problemen.

Verwijderd

Zelf heb ik een Aiwa mp3/cd-speler, die van MyCom
Speelt ook cdr en cdrw's af. Ook multisessie en cdrw's beschreven met direct-cd.

Is ook ongeveer in de prijsklasse van 799,=.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb een Kenwood mp3 auto radio. Die is ietsje duurder dan de 799 die je gepland hebt. (zo rond de 1000). maar die kan alles lezen wat ik erin stop. *D

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

wij hebben een sony radio in onze camper zitten en die speelt ook alle cdr's! ook die goedkope no-name dingen :)

zit meteen op de carkit geschakeld zodat het geluid uit/zachter gaat wanneer telefoon gebruikt wordt...

• damouzer
Zijn er op tweakers nog luitjes die de radio van het plaatje bovenaan hebben??

Als ie maar CD-R's van het merk That's Write! kan slikken, want daar heb ik nog wel wat doossies van staan :)

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Hehehehehe,

Kerel ik dnek dat jij is niet langer hier moet zoeken maar gewoon is in een audio zaka lnag moet gaan, welteverstaan een audio zaak voor je wagen, en als het goede verkopertjes zijn zullen ze de topline van pioneer aanraden, deze ligt kwa prijs benden jouw budget waardoor je weer wat meer aan je speakers uit kun geven.

Pioneer is zeer goed op cd gebied, kan cd-r en als ik het nog goed weet cd=rw afspelen en heeft een van de beste tuners. Verder heeft het een ingebouwde versterker waardoor de autoradio wel warm wordt maar dit is niet schadleijk als je goede cd's gebuikt. Kzal morgen nog is kijken op mijn werk wat een goed model van pioneer is, maar ik zweer erbij.

Verder als je boxen wilt hebben moet je JBL boxen hebben dit is namelijk een van de beste die je kunt hebben beter is der bijna niet te krijgen, wil je je geluid dan nog verbeteren door middle van een voller geluid dan zou je voordat je een extra baswoofer erin legd eerst een versterker tussen je speakers moeten hangen, da is zo vierkant ding wat meestal onder de stoel van de bijrijder wordt gemonteerd.

Hopelijk heb ik je zo voldonede geholpen met je keus.

Veel geluk der mee en suc6 ;)

Verwijderd

he,

die cameleon speelt zeker cdr's af !!

een leuke optie is een ab.

kijk eens op de site van de kijkshop voor een auto radio met mp3 afspeelmogelijk heid kost 400,--

groetjes
Pagina: 1