Toon posts:

SETI ==> sneller ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ik dacht dat ik morgen een leuke mijlpaal kreeg. Maar volgens mij is het bij 250 en 500 en dus niet bij 300 :? ;(

In elk geval: als ik mijn seti sneller wil laten draaien kan ik dat onder XP toch doen door de priority op "above normal" te zetten?

Nu leek het mij dat ik de cliënt zelf hoger moest instellen. Maar als ik dat doe valt er niets meer te doen met mijn pc, meestal moet ik zelfs gaan voor de harde reboot (CTRL+ALT+DEL werkt niet of duurt héééél lang). Als ik echter SetiDriver op above normal zet werkt mijn pc gewoon lekker verder...

Maar heeft dat nut? Volgens mij worden de WU's dan niet harder verwerkt toch? En dan nog: als ik de cliënt zelf op above normal zet werkt dat toch ook maar voor 1 WU, bij de volgende word 'ie toch weer opnieuw opgestart?

Oftewel: iemand nog tips hoe ik het allemaal een beetje sneller kan laten gaan? (zonder corrupte results !)

Happy Holidays!

/me heeft er in elk geval 12 geflushed :)

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-05 16:38
Prioriteit omhoog gooien heeft alleen nut als er ook nog andere dingen naast draaien. En dan nog is het niet aan te bevelen, want zoals je ziet kan je de computer dan slecht gaan reageren. (Heb een per ongeluk Genome op Realtime gezet, dan wil ie echt niets meer :P)

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:25

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:26
Ahhh, een beetje afkijken bij ons team :)

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:25
Tja het staat nou eenmaal op internet :P