Toon posts:

1234-Dennis Bar

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het onzinforum is erg populair, er worden vele reacties per minuut gepost, topics schieten snel naar beneden in de lijst.
Virtuele cafés, met name 1234-Dennis Bar nu spreken aan, net zoals het FOK!Eiland in feite maar dan beter, Nou was het een vraagje van vele fanatieke Dennis Barrers en onzinners om het drukke forum een beetje op te splitsen en in de Trashcan behalve het Onzinforum de 1234-Dennis Bar op te richten, want dat wordt natuurlijk een GROOTS succes, Tom de admin is van harte welkom :D :D :D

En dan zo even het woord aan the big Dennis himself

Verwijderd

ja uh zelfde idee denk ik kijk maar een topic omhoog

Dag adjes,

Als jullie nog niet bij 1234Dennis bar zijn geweest dan zal ik het ff uitleggen. Wij(van 1234Dennisbar) willen een apart forum voor bars of misschien alleen voor deze bar. Dan kunnen we de trachcan opsplitsen in onzin en caffe's. Dat zou echt super zijn. The cow heeft ook al een vlag gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Ja hallo dennis, we gaan in 1 topic om reactie vragen :D

Verwijderd

Topicstarter
Ja hallo dennis, we gaan in 1 topic om reactie vragen :D

Verwijderd

is goed die van jou dan

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 17:13

Exterazzo

Qeasy

Ik stem ook wel voor :) Maar dan niet een 1234 Dennis bar, maar gewoon forum waar je je eigen bar / friettent / disco / SLAAPKAMER / oid kan openen :)

Audentia

Verwijderd

dat is ook goed als het maar niet zo is dat als ik een middag dicht ben dat ik dan helemaal niet meer berijk baar ben en met zo'n eigen forum waar maar een gelemiteerd aantal topics mogen komen en je bv een minimaal aantal post per week moet halen anders lig je er uit daan vind ik verder alles goed.

Verwijderd

K dan, Ik stem ook voor om de 1234dennisbar een eigen forum te geven!!!

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-02 15:58
Ik ben voor.

[EDiT]
Rick is tegen?

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 15:56

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik ben ook voor :)

Discogs

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

VOOR! :)

Verwijderd

he tuinhark nog wat zoutjes???

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Jep, pak zelf wel ff. :9

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hier moet ik eigemlijk niet op reageren... Maar ik doe het toch.

Mensen; denk eens na. Ik heb die Dennisbar-threads gelezen, en ik kwam tot de conclusie dat jullie al een dergelijk forum hebben: Het Tweakers over Tweakers Onzinforum!
Al het gelul wat er in die threads gezet is, doen jullie al maanden in het Onzinforum.

Een eigen cafe-forum? Forget it! Maak je eigen forum maar. :(
Dit is een computergerelateerd forum, met daarnaast maarliefst drie forums waar off-topic geluld kan worden: Stuffis Generalis; Nieuws, TV en Sport; en het Onzinforum.
Als je dat nog niet genoeg vindt, dan maak je zelf maar wat!
Je moet wel pretty arrogant zijn om te denken dat er speciaal voor cafegelul een apart forum aangemaakt wordt, als die er allang is!

...
...
...

Zo. Ik heb gezegd.

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Sorry Kaj ben je nou boos??!!! :P

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

The cow, als je niks onzinnig heb te vertellen, ga dan niet vervelend lopen doen :(
http://gathering.tweakers.net/Forum19/HTML/000874.html

Kom ook wel in het onzin forum, en maak een topic aan, maar van mij mag 'ie dicht(het hele onzinforum), moet eigenlijk terug naar een paar maanden geleden, dus weer een computer forum.

De sterke vlucht van members is niet te merken in adviezen of vragen, zo begint het hier meer op scholieren.com te lijken(waar ik ben wezen kijken :o)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
ehm... tegen.

Onzinforum moet wel blijven, want zo houd je de stront een beetje uit de andere forumpies! :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hej, ik deed dat even voor mijn grote "makker" (niet echt maargoed) Zeeuw, dat is minder leuk als ik daar zelf een topic over open, dus ga maar lekker tegen zeeuw aanzeiken en niet tegen mij want ik krijg inmiddels zo de schurft aan jou, maar dat terzeide, 't is ook een belachelijk idee, maar Dennisje is zo fanatiek guys...

Tja.. dat wordt een nieuw forum he dennis!

• Vrieskist
  • Laatst online: 05-02 16:22
BARMANNNNNN, Biertjuh

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:54

botoo

💀 too old to die young

Kaj, 100% mee eens.
FrankGuthrie, idem.

En voor de rest EZboard is een ultra simpel gratis forum systeem, dus leef je uit
http://www.ezboard.com/intl/aenglish/create.html

Voor alle duidelijkheid, imo is de Trashcan al een forum teveel op GoT en Stuffis wordt als vanouds ook al weer regelmatig met onzin vervuild (ja, ik weet het je hoeft niet te kijken, doe ik meestal ook niet), maar dat is mijn persoonlijke mening en daar hoeft een ander het helemaal niet mee eens te zijn, evengoeie vrienden. Het zijn uiteindelijk de beheerders van GoT die het beleid bepalen, ik hoop aan de hand van de wensen van de bezoekers, vandaar deze reply, dit mag ook "gehoord" worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik ben het met Kaj. eens, en deze topic zal niet veel nuttiger worden denk ik :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.