Toon posts:

Zijn er ook monitoren met goede vlakke beeldbuizen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag mij af of er ook vlakke beeldbuizen zijn die niet hol zijn itt de meeste die er op dit moment te koop zijn. Ik noem alle iiyama's. Alle sony's.

Nu wil ik niet lezen dat ze niet hol zijn, maar dat dat zo lijkt omdat je gewend bent om naar een bolle beeldbuis te kijken want dat is onzin.

Weet iemand een goede vlakke monitor en dan het liefst 19"

Bvd

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Na ja.. dan wil je het niet lezen :)..

Dat is zo.. je geeft zelf al antwoord op je eigen vraag..

Of ben je dan op zoek naar een monitor met precies de zelfde boling als de monitor die je gewent bent??? deze zal je namelijk niet vinden... is erg verschilend.. maar don't worry.. je raakt heel snel aan een andere monitor gewent..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Vision master Pro 452, die je zelf noemt is compleet waterpas vlak.

Niet plat genoeg?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:03

DarkSide

theres no place like ::1

Ja het spijt me toch echt. Het is echt alleen wenning (en misschien een beetje afstellen als dat verkeerd gedaan is)
Ik moest eerst ook ff wennen met mijn Sony Wega FD TV.
Zelfde goldt voor FD monitors (of dit nu sony's/eizo's/of welk merk dan ook zijn).
Deze schermen zijn 100% vlak en zijn niet hol.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Ik leg het ff uit. Als je een vlakke beeldbuis hebt dan moet de hard/software die in de monitor zit ervoor zorgen dat het beeld vlak is en niet hol zoals bij de meeste monitoren en tv's. Als ik bv een Loewe of Bang & Olufsen TV met vlakke beeldbuis bekijk dan is het beeld gewoon vlak en niet hol.

Het feit dat het beeld hol is heeft niets te maken met het feit dat ik gewend ben naar een bolle beeldbuis te kijken. En daarom wil ik dat dus niet lezen. het is onzin.
Ik wil dus eigenlijk een bang & olufsen onder de monitoren.
Het beeld van een LCD is toch ook niet HOL???

Verwijderd

Topicstarter
Het scherm is niet hol maar het beeld is hol..
Ga anders even langs bij je plaatselijke bang & olufsen expert

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Sony
Hercules
AOC
CTX
ADI
iiyama
Eizo
Hansol
Scott

vrijwel alle TFT schermen :)

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, ik wil geen tft maar een crt..
iig heb je wel begrepen wat ik bedoel en dat is tot nu toe de enige

• Tomas Zwinkels

Tomas Zwinkels

het is echt zo dat als je iets "hol" vind dat dat komt omdat dat gewening is.. of je dat nu onzin vind of niet :).. je raakt er echt zo aangewent..

Die Tft's zal je ook als hol ervaren..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Liggie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2022
Ik ben pas overgestapt van bol (Fujitsu C786) naar plat (Eizo T765). Totaal geen last gehad van dat het beeld hol is of hol lijkt. Het was gewoon gelijk een vlak gelijkmatig beeld wat op het beeldscherm stond. Volgens de fabrikant is het scherm ook echt plat.

• Arjenn
  • Laatst online: 18-05 14:24
Dat 'holle beeld' waar jet over hebt ligt gewoon aan een slechte instelling en anders ben je gewoon een enorme zeikerd >:) ;) Ik geloof dat 't 'hol zijn' verholpen kan worden door wat te kloten met de pincushion instelling van je monitor.

BTW, ik heb hier achter me een 19" IIyama Vision Master rpo 450 staan met een volledig vlakke beeldbuis en je bent ECHT scheel als je daar iets hols in ziet.

Verwijderd

Topicstarter
het is echt zo dat als je iets "hol" vind dat dat komt omdat dat gewening is.. of je dat nu onzin vind of niet .. je raakt er echt zo aangewent..
Die Tft's zal je ook als hol ervaren..
Luister nou eens vriend,
ik kijk regelmatig naar een tft en die ervaar ik helemaal niet als hol en ik heb Bang & olufsen spul verkocht en ik heb die tv's (de vlakke) nooit als hol ervaren. Ga mij nou niet vertellen hoe het zit, want ik weet waar ik over praat. Wat ik niet weet is een of er een monitor is die niet hol is als ik ernaar kijk net zoals een tft niet hol is. Dus misschien kun je nu ophouden met onzin te posten en als je geen antwoord weet op mijn vraag niet meer posten hiero.

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Mijn vision master pro 411 van iiyama is dus echt wel 100% vlak hè :)

Puur gewenning :P

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Topicstarter
Liggie bedankt,

kennelijk heeft Eizo het dus wel voor elkaar.

Dat moest ik ff weten..

topic wat mij betreft closed

Verwijderd

Een LACIE electron 19 blue III
Das een goeie :). www.lacie.com kan je meer info vinden geloof ik

Ik heb hem natuurlijk:) hij is scherp en als je lang achter de computer zit is dit een hele goeie keuze deze montor word veel door fotografen gebruikt :). Dat je het even weet...

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:30
ADI, heb ik nog wel een bladje van, die zijn niet alleen plat, maar lijken ook echt plat. Voor jouw dus de 19" G910, die is echt :9

http://www.adi.nl/nl/product/g910/index.html

edit: lees dit ook maar eens
http://www.adi.nl/nl/news/news19991511.html

Verwijderd

Topicstarter
En nu is het gelijk uit met het gezeik over hol en niet hol :)

zie onder

Vlakke beeldbuis monitoren (superior-versie)
Samsung heeft op eigen kracht een absoluut vlakke beeldbuis ontwikkeld. Met deze DynaFlat technologie zet Samsung een maatstaf waaraan andere fabrikanten zich tot nu toe niet kunnen meten. Echt vlakke beelden geven een vervormingvrij, absoluut scherp beeld met een buitengewone helderheid en levensechte kleuren. Dit is de reden waarom de DynaFlat technologie zon belangrijke ontwikkeling is.

Het scherm vertoont, onafhankelijk vanuit welke hoek ook bekeken, geen zichtbare kromming. De DynaFlat beeldbuis heeft een licht transmissie waarde van 86%. De DynaFlat buis heeft super pigment fosfor met een zeer gelijkmatige deeltjes grootte, waardoor een breder spectrum aan kleuren ontstaat. Het dynamische High Focus Electronen kanon zorgt voor een zeer scherp beeld zelfs tot in de uiterste hoeken van het scherm. Met een zeer fijn focus masker dat een dot pitch van 0,20 mm horizontaal geeft, ontstaat een zeer hoge resolutie en een zeer hoge uniformiteit. Dit geeft als totaal een rustig beeld en een scherpe definitie. DynaFlat buizen elimineren de brekings vervorming die andere vlakke schermen kennen en wat een tunneleffect veroorzaakt. Door dit tunneleffect lijken ander vlakke schermen sneller hol dan vlak te zijn. Samsung compenseert deze brekingsindex door een gebogen tweede glasplaat achter het zichtbare scherm. Het resultaat is ook voor het oog een beslist vlak beeld.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De Packard Bell a727 is ook volledig plat :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Uhm.. uit samsung reclamefoldertje overgetiept?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 16:14 schreef Pollewob het volgende:
Uhm.. uit samsung reclamefoldertje overgetiept?
Nope toevallig niet :)
Valt tegen he? Waat het om gaat zijn de laatste paar regels over het tunneleffect en het holle beeld.
Vraag het aan elke expert en hij/zij zal je hetzelfde zeggen.

Wel jammer dat die samsungs een lagere refreshrate hebben bij dezelfde resoluties als bijvoorbeeld een iiyama :(

Verwijderd

Brekingsvervorming. Hoe verzinnen ze het. Ik heb mijn vlakke Iiyama-scherm nog eens vanuit alle hoeken en gaten bekeken. Het wil maar niet hol worden. Het ziet er dus naar uit dat ze daar met 1 glasplaat die brekingsvervorming de baas kunnen. Ik zou zeggen koop gewoon lekker zo'n Samsung met 2 glasplaten. Ik slaap er niet minder om dat die van mij er maar 1 heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk is er brekingsvervorming slimmerik..
een electronenkanon straalt vanuit 1 smal punt naar buiten toe, daarom is een conventionele beeldbuis ook bol. Dan vervormt het beeld niet.
Als je de beeldbuis vlak maakt moet je de electronen op een dusdanige manier buigen dat er geen vervorming ontstaat.

Terug naar school en ga je natuurkunde leren :)

Verwijderd

moved HA >> V&B

• Xenon
  • Laatst online: 11-08 11:42
Jezus LarBor relax effe met je botte opmerkingen, als je het toch allemaal beter weet waarom open je dan nog een topic

Zoek het zelf uit man :(

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

wij hebben B&O en dat rules :)

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 19:21 schreef -hfl-xenon het volgende:
Jezus LarBor relax effe met je botte opmerkingen, als je het toch allemaal beter weet waarom open je dan nog een topic

Zoek het zelf uit man :(
jeez iid eerst een topic openen en dan iedereen afzeiken, misschien was dat wel het doel :?

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-07 23:22

Reda

HA DO KEN

Op dinsdag 25 december 2001 19:31 schreef SK-NeO het volgende:
'k heb ook B&O thuis maar ik snap meer van me PC dan van dat toestel.

Verwijderd

Wat wil je eigenlijk weten ?
Koop gewoon een lekkere ouderwetse BOLLE MONITOR EN HOU OP MET ZEIKEN, BETWETER.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
Er word af en toe wel kinderlijk gereageerd zeg :)

Ik snap wel wat Larbor bedoelt, ik zelf zie het ook vaak zat.

Ik werk thuis met een bolle CRT monitor, en dan zou ik daar volgens jullie aan gewent moeten zijn :?

Laat ik nu regelmatig eens een "bolle" platte CRT en een echt platte CRT naast elkaar zien..

Allemaal gewenning zeggen jullie dan, maar als ik in 1 oogopslag het verschil zie tussen echt plat en bol terwijl het allebei vlakke schermen zijn dan schijn ik hiermee dus in 1 keer het grootste deel van de posts hier waardeloos te hebben gemaakt.....

Tis heel duidelijk te zien.

Wat jullie zeuren over gewenning bedoelt Larbor juist niet.
Mijn bolle CRT monitor lijkt voor mij ook vlak, maar dat is ie dus niet.
Een vlakke CRT monitor kan ook wel vlak zijn maar toch bol beeld geven ook al lijkt het jou recht te zijn.

DAT is gewenning!
Het kan je nog zo vlak lijken, maar dat is het dan gewoon niet.

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Ik heb er zelf ee LG 795FT plus....
1 ding heb er mee.... het uitlijen/goed zeteen van het beeld... De rest loopt lekker >:) 1024 * 786 @ 100 hz..

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 15:43 schreef LarBor het volgende:
Ik vraag mij af of er ook vlakke beeldbuizen zijn die niet hol zijn itt de meeste die er op dit moment te koop zijn. Ik noem alle iiyama's. Alle sony's.

Nu wil ik niet lezen dat ze niet hol zijn, maar dat dat zo lijkt omdat je gewend bent om naar een bolle beeldbuis te kijken want dat is onzin.

Bvd
Kijk eens bij de nokia's :)

Overigens zijn er maar 2 echt grote fabrikanten van beeldschermen, sony en philips... dus het zal idd ff zoeken zijn. Maar nokia heeft ze geloof ik wel. Mijn zus heeft zo'n ding en dat is wel beter....

• XthinkZ
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Misschien begrijp ik wat je beodelt.

Ik heb vaak het idee dat bij totaal vlakke beeldbuizen het beeld "hol" lijkt, terwijl dat niet zo is.

Een oplossing is een beelscherm te vinden dat niet "bol" is zoals de oudere modellen, maar ook niet "hol" is als de nieuwere modellen. Maar eentje die zo vlak is dat ie niet meer bol lijkt en dus plat lijkt, terwijl hij nietplat is.

Eentje daarvan is mijn Mutsubishi monitor, met een diamondtron monitor.

Ook zag ik van de week bij Kinorama in Leiden een 19" Dell monitor met een Sony Trinitron beeldbuis voor maar Fl.799.-die dit had, en die ik zeker binnenkort ga halen.

Ik dacht eerst dat het een vlak beeldbuis was.
Toen ik een paar dagen later keek, was hij toch niet helemaal vlak. Maar hele kleine ronding. Prachtig dus.

:)

• FireStarter
  • Laatst online: 22-05 14:08
Ik ga de Eizo T765 kopen :9~ over 3 weken.
Afbeeldingslocatie: http://www.eizo.co.jp/welcome/products/crt/t765/images/photo01.jpg

Maar dan heb je ook voor €850,- de apsolutte [verkeerd gespeld :? ] top van 100% vlakke 19" monitoren.

w00t

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
absolute is het :)

• WimLex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04 20:07

WimLex

voor al uw sloop werkzaamheden

Een NEC uit de FPxxxx serie, die zijn vanbinne en van buiten echt plat.

En dus niet een beetje bol vanbinnen zoals jij bedoeld

• Tomas Zwinkels

Tomas Zwinkels

Op dinsdag 25 december 2001 16:02 schreef LarBor het volgende:

[..]

Luister nou eens vriend,
ik kijk regelmatig naar een tft en die ervaar ik helemaal niet als hol en ik heb Bang & olufsen spul verkocht en ik heb die tv's (de vlakke) nooit als hol ervaren. Ga mij nou niet vertellen hoe het zit, want ik weet waar ik over praat. Wat ik niet weet is een of er een monitor is die niet hol is als ik ernaar kijk net zoals een tft niet hol is. Dus misschien kun je nu ophouden met onzin te posten en als je geen antwoord weet op mijn vraag niet meer posten hiero.
Misshien was het niet in je op gekomen dat ik je probeer te helpen?? Jammer dat je dat niet acepteerd.. en als je mijn informatie niet nuttig acht lees er dan overheen.. dank je :)..

• Brahman
  • Laatst online: 24-07 11:53
ja, meneer hier heeft een beetje een attitude probleempje, dan hoef hij ook geen nuttige reacties te berwachten :P

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 13:09
[qoute ]Door dit tunneleffect lijken ander vlakke schermen sneller hol dan vlak te zijn [qoute]

Ik wil niet vervelend zijn maar bovenstaand zegt toch echt dat ze wel degelijk plat zijn.
Het lijkt alleen hol.

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 16:24 schreef Proost het volgende:
Brekingsvervorming. Hoe verzinnen ze het. Ik heb mijn vlakke Iiyama-scherm nog eens vanuit alle hoeken en gaten bekeken. Het wil maar niet hol worden. Het ziet er dus naar uit dat ze daar met 1 glasplaat die brekingsvervorming de baas kunnen. Ik zou zeggen koop gewoon lekker zo'n Samsung met 2 glasplaten. Ik slaap er niet minder om dat die van mij er maar 1 heeft.
Ik heb ook een iiyama scherm. In het begin (van overgan van bol naar plat) vond ik die iiyama ook erg hol, maar zoals gezegd, went dit inderdaad.
MAAR....toch niet helemaal. Heb nou al 3 jaar een vlak scherm, maar toch valt ut me af en toe op, dat het toch een beetje hol is.... dat er krommingen zijn. Het IS er gewoon. En het is ook geen kwestie van afstellen. Heb alles geprobeerd, maar je blijft ut toch altijd wel een beetje zien.

• -whodini-
  • Laatst online: 15-08 02:10
Op dinsdag 25 december 2001 15:43 schreef LarBor het volgende:

Bvd
Heb je alle Iiyama's bekeken dan, of alle Sony's?
Op mijn werk heb ik bolle schermen en thuis platte scherm.
Ik zal je vertellen, ik zie niets hols aan mijn scherm(zie sign) zoals vele andere hier.

iRacing Profiel

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 16:28 schreef LarBor het volgende:
een electronenkanon straalt vanuit 1 smal punt naar buiten toe, daarom is een conventionele beeldbuis ook bol. Dan vervormt het beeld niet.
Als je de beeldbuis vlak maakt moet je de electronen op een dusdanige manier buigen dat er geen vervorming ontstaat.

Zoiets had ik ook al eens zitten bedenken. En die fabrikanten altijd maar zeggen: ons scherm is plat DUS je hebt geen vervorming...

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-08 10:46
Op dinsdag 25 december 2001 21:31 schreef The_Greater het volgende:
Ik heb er zelf ee LG 795FT plus....
1 ding heb er mee.... het uitlijen/goed zeteen van het beeld... De rest loopt lekker >:) 1024 * 786 @ 100 hz..
Hey die heb ik ook, echt een Flex ding man,
ben er wel tevreden over.
Dat ene puntje, heb er weinig last van moet ik zeggen. :)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik heb ook een LG 795FT+ en de eerste keer toen ik er naar keek dacht ik dat ik diepte in me scherm had (hol). Maar ik heb hem nu 3 weken en je ziet er niets meer van! Het enige jammere is dat ie binnenkort weg moet omdat ik een nieuwe krijg >:). Deze die ik nu heb is namelijk wazig aan de randen en dat moet niet.

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:17
Op dinsdag 25 december 2001 19:31 schreef SK-NeO het volgende:
Mag ook wel voor die prijzen!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 16:28 schreef LarBor het volgende:

Ja de optica van elektronenbundels in magnetische velden is me wel duidelijk. Het gaat mi om het volgende: als je de vanuit 1 (liever 3 RGB) punt komende elektronenbundel op een plat scherm een niet vervormd beeld wil laten maken dan stelt dat heel wat eisen aan je spoelen en elektronica. Volgens die reclamefolder van Samsung probeert Samsung die correctie gedeeltelijk niet langs elektronische weg maar langs optische weg door een extra (brekende) glaslaag aan te brengen. Nou is het vervelende van zo'n optische correctie dat het effect daarvan zal afhangen van de hoek waarmee je op het scherm kijkt. Daarom is het principieel beter langs elektronische weg een zo vlak mogelijk beeld te realiseren. Overigens wordt in dat Samsung-artikel het begrip brekingsindex op een volstrekt belachelijke manier gebruikt.
Die foldertaal lijkt mij eerlijk gezegd niet iets om een keuze op te baseren.

LarBor ik wens je heel veel succes met al je natuurkundekennis, wat mooi om zoveel te weten! Ik hoop alleen wel dat je in de toekomst wat kritischer naar reclamemateriaal kijkt.

• CV_SmileY
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Zelf heb ik al een tijdje de Philips 109P (Brilliance) en ik ben er zeer tevreden over. Lekker strak en helder beeld. Ik heb hem meestal 'draaien' op 1280/1024@100Hz.
Plaatje :
Afbeeldingslocatie: http://www.ce-europe.philips.com/images/products/109p10_l.jpg

• KillerB
  • Laatst online: 05-07 20:18

KillerB

______

Het zal vast wel bestaan, maar ik kan het niet ontdekken op me Sony HMD A200 17" "Flat". :{

Is ook best wel mierenneukerij eigenlijk. Dan is die iets hol, so what! Ik zie het niet bij me sony, ik zie alleen een prachtig helder en strak scherm waar ik erg tevreden mee ben ;)

• Dia-Ray273
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-04-2021
Ik heb sinds een paar dagen de Sony GDM-W900 (24") staan.

Het holle scherm gevoel heb ik ook :'( en aan de zijkanten wordt alles verbreed en in het midden versmald.
Het beeld is vaag en niet af te stellen, de buitenlijnen zijn niet evenwijdig.

Morgen brengen we het monster terug ... en wordt er een nieuwe besteld. Ik hoop maar dat die dan wel af te stellen is ...

Ik had geen idee dat die vlakke schermen dit probleem zouden kunnen hebben.

Kan het zijn dat die verbreding die aan de randen te zien is komt door de verschillende Pitch afmetingen?
0.25 mm (center) - 0.28 mm (edges)

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 20:33 schreef Dia-Ray het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen de Sony GDM-W900 (24") staan.

Het holle scherm gevoel heb ik ook :'( en aan de zijkanten wordt alles verbreed en in het midden versmald.
Het beeld is vaag en niet af te stellen, de buitenlijnen zijn niet evenwijdig.

Morgen brengen we het monster terug ... en wordt er een nieuwe besteld. Ik hoop maar dat die dan wel af te stellen is ...

Ik had geen idee dat die vlakke schermen dit probleem zouden kunnen hebben.

Kan het zijn dat die verbreding die aan de randen te zien is komt door de verschillende Pitch afmetingen?
0.25 mm (center) - 0.28 mm (edges)
bij de flatron van lg die ik heb is er zelfs een speciaal waarschuwkaartje bijgedaan over dat holeffect :)

Verwijderd

Toch vreemd, ik heb met mijn iiyama 451 pro nergens last van, maar het lijkt me inderdaad zwaar irritant :(
Oh en ik mag morgen dat Sony 24" geval van Dia-Ray twee trappen afsjouwen :r

• Dia-Ray273
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-04-2021
Op donderdag 27 december 2001 21:57 schreef _JUSTICE_ het volgende:

[..]

bij de flatron van lg die ik heb is er zelfs een speciaal waarschuwkaartje bijgedaan over dat holeffect :)
Waarom kreeg jij dat kaartje erbij? Heeft jouw monitor ook kans op dat holeffect? Wat voor een waarschuwing stond er precies op dan?

• XthinkZ
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Voor degenen die een 100% vlak beeldbuis hebben.

Probeer eens de monitor uit te zetten en er een lickt op te schijnen of zoiets, dan besgrijpen jullie misschien wat er bedoeld wordt. trouwens, dit probleem geldt ook voor breedbeeld TV's.

Is erg lelijk vind ik.

• Sneaky_Dill
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02-2025
Op dinsdag 25 december 2001 16:06 schreef LarBor het volgende:
En nu is het gelijk uit met het gezeik over hol en niet hol :)

[...]

[...]

...Samsung compenseert deze brekingsindex door een gebogen tweede glasplaat achter het zichtbare scherm. Het resultaat is ook voor het oog een beslist vlak beeld.
Bolle beeldbuis met vlakke glasplaat ervoor... if you know what I mean >:)

Heb een upgrade nodig =/

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 22:55 schreef Dia-Ray het volgende:

[..]

Waarom kreeg jij dat kaartje erbij? Heeft jouw monitor ook kans op dat holeffect? Wat voor een waarschuwing stond er precies op dan?
ze waarschuwen op dat kaartje voor conclaaf (ofzoiets), dat je dus in het begin een hollig effect ziet, het lijkt dan alsof je monitor hol is, maar dat je er later niets meer van ziet.

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik wou alleen ff zeggen: Als je bang en olufsen ofzo zo geweldig vindt, koop dan een kaart met tv-out en gebruik je tv :+

MechWarrior || Monsters Game

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
De beeldbuis is toch bol :? En de glasplaat is volgens mij altijd nog plat! Ik heb zelf Iiyama VMP 410 , en die waterpas :p

Verwijderd

Geen tv-out aan gaan raden want dan gaat het volgende topic dat ie opent daar over :+

PS. Ja, er zijn platte monitoren

PS2. Een beamer, eeeuhhh RGB projector, doet het beter dan een tv 8-)
Pagina: 1