Ik heb voor Kerst een PS2 gekregen, maar mijn probleem is dat ik geen beeld krijg op mijn B&O MX 4000. Ik weet niet wat voor instellingen ik moet maken om signaal te krijgen. het zit namelijk zo: De TV heeft geen 0 en geen AV (extended) kanalen, waar het ding normaal zit. Ook als ik alle frequenties afga vind ik hem niet. ik heb er geen handleiding bij gegeven en de B&O website vertelt ook niets. Iemand ideeen of ervaring hiermee?
Wow, niet op een B&O, damn, dat zou ik nie verwachten
Ik eigenlijk wel, want dat ding is "chic" kut. Hij heeft op een stijlvolle manier allerlei dingen niet die iedere andere TV wel heeft; denk aan kleine dingen zoals doorzichtige teletekst, beeldformaat instellingen, etc. Dat valt vies tegen, en het geluid is nou ook niet echt om heel trots op te zijn... Beeld is daarentegen wel goed, maar dat kan me niet zoveel schelen, ik kijk toch alleen MTV. Maar goed, iemand nog ideeen? Anders moet ik tot donderdag wachten voor ik een winkel kan bellen, en ik ga vrijdag alweer op wintersport.
Anoniem: 16173
Op mijn philips Matchline en Samsung TVMOn doettiet gewoon 
misschien boycot B&O sony wel
misschien boycot B&O sony wel
Nee, het gaat mij gewoon om de instellingen die ik moet maken op de TV. ik kom er gewoon niet achter wat de settings op het kanaal moeten zijn.
Anoniem: 14032
Je B&O heeft toch wel een s-vhs ingang? dan moet je alleen een andere kabel kopen....of probeer eens de scart in je videorecorder te steken (wel de in-gang gebruiken) en dan het ps2 singaal opzoeken op je videorecorder, (ik denk ergens in de buurt van kanaal 30-40)...en dan natuurlijk op je B&O naar je videorecorder (annex ps2) kijken...
suc6
suc6
Ik heb een hele oude videorecorder, en daar zit geen SCART op, op de TV zelfs twee. Maar ik heb geen zin om een speciale kabel te gaan kopen, ik wil het nu even werkend hebben...
Anoniem: 43956
Ik denk het niet, want anders was het wel heel dom geweest om te zeggen: iets doet het niet op mijn B&O. Terwijl je iedereen jaloers wil makenOp dinsdag 25 december 2001 22:52 schreef WouteRF het volgende:
is dit niet gewoon een topic van :
Kijk mij eens met mijn B&O
Noem me nu eens één goede reden om trots te zijn op een B&O dan?
* baviaan vind B&O om te
* baviaan vind B&O om te

Anoniem: 23463
De prijs, misschien?Op woensdag 26 december 2001 14:09 schreef Baviaan het volgende:
* baviaan vind B&O om te
Wat voor aansluiting zit er op een PS2?
Mijn B&O heeft in ieder geval twee scart-aansluitingen en een S-VHS aansluiting. Via de knop 'Menu' op de AB kun je via 'input' kiezen welke je gebruikt.
Mijn B&O heeft in ieder geval twee scart-aansluitingen en een S-VHS aansluiting. Via de knop 'Menu' op de AB kun je via 'input' kiezen welke je gebruikt.
Mijn ouders hebben hem gekocht. Maar welke input moet ik kiezen, dat is juist het probleem... Er verandert niets aan het scherm als ik wissel en het ding staat aan. maakte nog verrassend veel lawaai moet ik zeggen.
Ja 3 of 4 jaar, maar het gaat mij gewoon om welke instellingen ik moet maken. Ik kan me niet voorstellen dat het uberhaupt niet werkt, het gaat er meer om dat het nu even niet werkt.
Anoniem: 16328
Ik zou als ik jou was ff je B&O dealer om hulp vragen die weet vast wel hoe het moet
.
Als je hem gewoon op de SCART of SVHS oid hangt moet er echt wel een manier zijn om beeld te krijgen hoor. Gewoon ff knoppies uitproberen, daar hoef je geen frequenties voor te zoeken of wat dan ook.
Anoniem: 16328
KwaliteitOp woensdag 26 december 2001 14:09 schreef Baviaan het volgende:
* baviaan vind B&O om te
Omdat je ook al een video hebt, zal de PS 2 waarschijnlijk op video kanaal 2 staan (je hebt de tweede scartaansluiting in gebruik?). Het is mogelijk om deze "video2" uitgang te activeren via de afstandsbediening (duh). Je zal dit dan moeten toevoegen op je B&O afstandsbediening onder de "list" knop.
Ik ben ff vergeten hoe dit ook alweer moest, maar het staat in ieder geval in het handboek(je). (ik weet niet zeker: de AB uitzetten terwijl je de "list"-knop ingedrukt houdt (of aanzetten))
Anyway, ik hoop dat het zo wat duidelijker is, zo niet dan hoor ik het wel
Ik ben ff vergeten hoe dit ook alweer moest, maar het staat in ieder geval in het handboek(je). (ik weet niet zeker: de AB uitzetten terwijl je de "list"-knop ingedrukt houdt (of aanzetten))
Anyway, ik hoop dat het zo wat duidelijker is, zo niet dan hoor ik het wel
Anoniem: 30794
2dingen..
WTF is een B&O????
Help die gast is met zen probleem of doe anders geen reply..
WTF is een B&O????

Bang en OlufsenOp woensdag 26 december 2001 23:53 schreef PC-ICE het volgende:
2dingen..
WTF is een B&O????
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Anoniem: 30794
nee nu weet ik veel..Op donderdag 27 december 2001 00:04 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
Bang en Olufsen

Te lui om iets te zoeken wanneer je iets wilt weten?Op donderdag 27 december 2001 00:09 schreef PC-ICE het volgende:
nee nu weet ik veel..
http://www.bang-olufsen.com/
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Anoniem: 28484
Lompe hork, het is een merk. Maakt dure designer audio/video apparatuur. (en telefoons...).Op donderdag 27 december 2001 00:09 schreef PC-ICE het volgende:
[..]
nee nu weet ik veel..
Nog nooit van gehoord??
Kwaliteit en 'design'. Oeps... Twee redenen.Op woensdag 26 december 2001 14:09 schreef Baviaan het volgende:
Dit is toch een super simpele vraag...
De RF Unit (Sony)

Als je deze ff bestelt (zie link: 59,95) dan kan je hem gewoon via de coax aansluiten. Tenminste als er een coax aansluiting is?
NB Dit is niet meer nodig. Gewoon een ps2 kabeltje met europlug gebruiken. Of rgb scart/s-video voor betere kwaliteit.
[edit] wat meer info verkegen [edit]
De RF Unit (Sony)

Als je deze ff bestelt (zie link: 59,95) dan kan je hem gewoon via de coax aansluiten. Tenminste als er een coax aansluiting is?
NB Dit is niet meer nodig. Gewoon een ps2 kabeltje met europlug gebruiken. Of rgb scart/s-video voor betere kwaliteit.
[edit] wat meer info verkegen [edit]
Vandaag is het feest en morgen ook.
Google(en nog vele andere goede zoekmachines) zijn allang uitgevonden hoorOp donderdag 27 december 2001 00:09 schreef PC-ICE het volgende:
[..]
nee nu weet ik veel..

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Brakke kwaliteit dus..Op donderdag 27 december 2001 09:52 schreef GeJe het volgende:
De RF Unit (Sony)
[afbeelding]
De PS2 deed het ook niet op mijn Philips TV, erg vaag dus, meteen ff het kabeltje van mijn omgebouwde PSX gepakt en in de plaats voor die standaard geleverde Scart kabel gedaan, whoppa, deed het meteen.
En via mijn decoder deed hij het ook niet, dus probeer ff die kabel die je nodig hebt wanneer je je PSX of PS2 laat ombouwen
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Ik snap er trouwens echt ff niks meer van. Heb ff de specs bekeken van de mx 4000:
Connections:
AV Link: 2 x 21pin sockets
S-VHS: Y-C playback 4pin socket
Headphones: Mini jack
BeoLink: 7pin Socket
Powerlink 2 x 8pin sockets
External Speakers: 2 x 2pin
Motorized stand: 4pin socket
Genoeg mogelijkheden of niet?
Zit er niet een geheim deurtje waar opeens een s-video ingang uitkomt.. bzzzzzzzzzzzz. he een s-video
Bron:
http://www.binet.lv/clients/beo/english/mx4000/specs.htm
Connections:
Zit er niet een geheim deurtje waar opeens een s-video ingang uitkomt.. bzzzzzzzzzzzz. he een s-video

Bron:
Die B&O heeft gewoon 2 scart aansluitingen.... Zo'n brakke coax-kabel (of aansluiting) is dus nergens voor nodig....Op donderdag 27 december 2001 09:52 schreef GeJe het volgende:
Afbeelding
Het is gewoon nodig om ff het 2de videokanaal op de AB in te stellen. (zie mijn vorige post)
btw: zo'n mx4000 is gewoon een uitgeklede versie van een "normale" MX-televisie. Is eigenlijk bedoeld om te gebruiken in een beolink-omgeving, niet als stand-alone. (daarom is dat ding ook zo afgeknepen qua geluid en andere features)
Ik had het al gevonden... Ik vond het ook al zo vaag. Tis meer een lees de gebruiksaanwijzing vraag...Op donderdag 27 december 2001 12:20 schreef Killkees het volgende:
[..]
Die B&O heeft gewoon 2 scart aansluitingen.... Zo'n brakke coax-kabel (of aansluiting) is dus nergens voor nodig....
Het is gewoon nodig om ff het 2de videokanaal op de AB in te stellen. (zie mijn vorige post)
Wij hebben thuis oa ook een mx7000, en deze heeft wel een s-video uitgang. Maar goed, zoals ik al heb getypt, de mx4000 is gewoon een uitgeklede versie....Op donderdag 27 december 2001 12:18 schreef GeJe het volgende:
Ik snap er trouwens echt ff niks meer van. Heb ff de specs bekeken van de mx 4000:
Connections:
Bron:
Mag ik je er even op wijzen dat dit een topid is uit eind 2001?Anoniem: 47381 schreef op 09 maart 2003 @ 11:33:
Je hebt op je afstandsbediening ook het knopje V.TAPE die moet je gebruiken!
Ik denk niet dat je iemand in dit topic nu nog helpt
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Hmm, toch nog maar ff open gelaten?M@NIC schreef op 09 March 2003 @ 12:18:
Go Willy!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.