Op dinsdag 25 december 2001 17:51 schreef TheManinBlack het volgende:
Hey, gruwelijk mooi gedaan! Alleen nu nog ff die drives wegwerken inderdaad. Heb je al een idee hoe je dat gaat doen? Die slot-in dvd player kan je eventueel wegwerken door een sleuf in een coverplaatje te slijpen, en die ervoor te plaatsen. Dat zou mooi zijn.
Heb je trouwens ook die smerig lompe fingerguards aan de achterkant weggeslepen? Die blokkeren de airflow behoorlijk.
offtopic:
Ik heb zo'n zelfde kast, alleen dan het model met front USB (PC-71 dacht ik). Ik ben gisteren begonnen met een window erin slijpen (dremel). Toch vind ik het iedere keer eng om erin te gaan hakken. Mijn kast kostte F 681,- trouwens, excl. voeding. De CD-ROM stealth mod heb ik zojuist geoefend op een oude serverkast van me.
edit:
Ik vind alleen die pootjes die er standaard bij zitten erg lelijk. Ik zet er waarschijnlijk wieltjes onder.
Ik durfde er eerst ook niet in te dremelen wante en kast van 900 piek vervang je niet 1 2 3 (zijplaat kost daarentegen zo'n 140 gulden los)
toch heb ik doorgezet en het resultaat mag er best wel zijn
Op dinsdag 25 december 2001 21:44 schreef Neomagic het volgende:
Voor zover ik zie is die fanbus een Rheobus van PC Mods.
Heb er zelf ook zo eentje

Is echt niet moeilijk te assembleren...
correct

en het is best een gaaf ding
Op dinsdag 25 december 2001 17:30 schreef Death996 het volgende:
Zeer mooie mod.
En dat gepiep over die ventilatoren vind ik ook niet echt op zn plaats.
Jullie hoeven er toch niet naast te zitten........
Als hij er geen last van heeft laat hem dan lekker 4 120mm fans in zn comp bouwen.
kijk: JIJ snapt het

, ik heb geen last meer van dat geluid, in het begin natuurlijk wel maar op een gegeven moment wen je er gewoon aan (jaja dat klinkt raar

)
de enigen die het niét op prijs stellen zijn me ouders, vandaar dat ik die rheobus erin gezet hebt en binnenkort mijn delta op 7 volt laat gaan lopen
voor degen die een soorrt prijslijst willen hebben:
4 x 120mm fans van sunon 6.8 watt = 100 piek
4 x 120mm fingerguards = 20 piek
2 x lichtblauwe ccfl's = 60 piek
1 x Delta 80HP met swiftech heatsink = 225 piek
plexiglas = 20 piek
schroefjes + ronde rubbertjes om 1200mm fans mee vast te zetten = 25 piek
blauwe LED's ipv de groene en de rode = 10 piek
spyraps 2 tot 3 meter = 10 piek
2 x 80mm fans van sunon extra omdat er maar 4 standaard inzaten en er plaats was voor 6 = 40 piek
rheobus = 150 piek
en natuurlijk mijn kast + voeding = 900 piek
totaal: (jaja veel geld

) = 1560 gulden voor de totale case + mod