Toon posts:

Processor altijd op 100%

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie dat ook dat als je op Ctrl+Alt+Del drukt in XinXP Pro dat je processor altijd op 100% usage staat?

Asus A7M266 256 DDR RAM
AMD 1GHz Athlon T-bird

Ik weet niet of dat wel/niet gezond is...en zo niet kan het verholpen worden?

Verwijderd

Wellich handig als je er even bij meld welk process er dan zoveel cpu tijd zuipt?

Verwijderd

Is dat Explorer misschien, dat heb ik namelijk ook vaak als ik net een cd gebrand heb. Als ik dan kijk met ctrl+alt+del, dan vreet explorer.exe altijd alle cpu-usage...

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 15:01 schreef Labius_Caesar het volgende:
Hebben jullie dat ook dat als je op Ctrl+Alt+Del drukt in XinXP Pro dat je processor altijd op 100% usage staat?

Asus A7M266 256 DDR RAM
AMD 1GHz Athlon T-bird

Ik weet niet of dat wel/niet gezond is...en zo niet kan het verholpen worden?
heb je mischien een koe lopen

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

nm, dubbelpost. Paar seconden te laat |:(

Verwijderd

had ik ook tot ik een legale originele win XP Pro ging kopen
nu loopt ie vlot als ....

Verwijderd

Heb ik ook last van gehad onder 2k, gewoon even iexplorer (dus niet explorer) afschieten.

Verwijderd

Op het moment dat je ctrl alt del typ dan staat ie 1 seconde op 100 procent ja. dat is normaal, daarna veel lager

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Ik heb begin doet is dat somehow wel ff jah... Maarja.... als je een koe draait staat ie natuurlijk altijd op 100%

Het zou ook kunnen dat iemand een Dnet client op je computer runt zonder dat jij het weet..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 15:26 schreef CB het volgende:
Op het moment dat je ctrl alt del typ dan staat ie 1 seconde op 100 procent ja. dat is normaal, daarna veel lager
hmz nee hoor bij mij komt ie niet hoger al 80% dan,

maar het is waarschijnlijk iexplorer of explorer of een van de andere services.

mijnes staat 10 dagen aan en heeft normaal cpu gebruik van 0 tot 100% 0 tot 10 in windows 30 tot 100 in games

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Is je pc dan ook echt sloom ?? als er niets aan de hand is, wat maak je je druk over zo'n getalletje ;)
download maar eens wat, 99% van de gevallen klopt de tijd niet die die nog nodig heeft .......

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

System Idle Process is al hetgene van je processor wat niet gebruikt wordt :)

Mother, will they like this song?

Pagina: 1