Als je frans spreekt www.multimania.com ,reclame wegwerken weet ik niet, ik gebruik het alleen voor php scriptjes en opslag van foto's
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
www.coolfreepages.com ? Af en toe een beetje traag, maar meestal toch wel een redelijke snelheid (Zie mijn icon). De popups zijn weg te werken, en je kan ook een mysql database krijgen. Alles gratis.
Draai zelf een goede webserver 
Doe ik ook, er is een heel mooi pakket van nusphere
is gratis en bevat mysql apache en php en phpmyadmin
www.nusphere.com
Doe ik ook, er is een heel mooi pakket van nusphere
is gratis en bevat mysql apache en php en phpmyadmin
www.nusphere.com
Leeg
ja het moet wel makelijk weg te werken zijn of helemaal geen reclameOp dinsdag 25 december 2001 14:55 schreef Duracell het volgende:
Als je frans spreekt www.multimania.com ,reclame wegwerken weet ik niet, ik gebruik het alleen voor php scriptjes en opslag van foto's
en ps spaceports kan ik me niet aanmelden
Verwijderd
hoe typish nederlands, het moet allemaal werken zonder banners en popups, moet op een snelle host zijn met het liefst ook nog een gratis mysql server maar het mag weer es nix kosten
Verwijderd
straks gaan ze eisen dat het ook nog op een 100 mbit is met niet meer dan 4 user's per bakOp dinsdag 25 december 2001 15:15 schreef Yarvieh het volgende:
hoe typish nederlands, het moet allemaal werken zonder banners en popups, moet op een snelle host zijn met het liefst ook nog een gratis mysql server maar het mag weer es nix kosten
of www.f2s.com als je er op kunt komen want ze hebben weer een ledenstop
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
ehhh f2s stopt helemaal met de gratis serviceOp dinsdag 25 december 2001 16:24 schreef drice het volgende:
of www.f2s.com als je er op kunt komen want ze hebben weer een ledenstop
geen
gewoon zelf apache installeren man
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
ja we hebben thuis een eigen server met apache maar mijn broer wilt niet dat daar een website op gehost word want dan gaat het internet langzamerOp dinsdag 25 december 2001 16:40 schreef CyB3R het volgende:
gewoon zelf apache installeren man
Verwijderd
Dan installeer je het toch gewoon op je windows bak dat werkt ook gewoon.. en of je internet langzamer gaat lijkt me niet, of je krijgt veel bezoekers, maar gewoon het testen van php scripts vertraagt niet je internet verbinding.Op dinsdag 25 december 2001 16:42 schreef t-1o0oo0o het volgende:
[..]
ja we hebben thuis een eigen server met apache maar mijn broer wilt niet dat daar een website op gehost word want dan gaat het internet langzamer
Je bedoelt dat rode kruisje?Op dinsdag 25 december 2001 14:57 schreef Access het volgende:
www.coolfreepages.com ? Af en toe een beetje traag, maar meestal toch wel een redelijke snelheid (Zie mijn icon).
Er zijn wel recentere topics over JSP/Servlet Containers te vinden (ow, gaf ik je nu de zoekterm?
)
Gebruik die dan.
Gebruik die dan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()