[Homm] kan game niet vinden op game spy en msn

Pagina: 1
Acties:

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik heb Homm 3 maar weer eens geinstlaeerd dus ik d8 eens lekker online te gaan speelen, met gamepsy oke ik start het op sta die game er gewoon tussen ( Homm dus he :) ) maar ik kreeg een vreemde fout melding dat hij de game niet kon vinden ( als ik een game wou maaken of joien ) uninstal ik het en daar na weer een instal vind hij helemaal niet de game. |:( :(
En dus dan maar op MSN kan ie de game ook niet vinden (ARGGGGGGGGGGGGGGGGG |:( :( :( ) zegt ie dat ik het niet heb geinstaleerd nou echt wel want singleplayer doet hij gewoon goed en ik heb de nieuste 1.4 patch wat doe ik fout help.

• Roberto
iemand hij zegt gewoon dat het niet op me HD staat maar ik kan het gewoon opstarten en ik heb nieuwste patch enzo

• Roberto
iemand ? plz ik wil zo graag online ;(

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Heb geduld :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Roberto
Op dinsdag 25 december 2001 18:12 schreef geez het volgende:
Heb geduld :)
is 5 uur lang genoeg :? ik ben pissed of :( kan iemand me helpen plz ;(

[edit] oke sorry ik was echt boos want ik wil eens speelen en UT wil niet meer online en Homm ook niet UT kan ie teminste vinden :?
[edit]

• Roberto
fout melding in game spy is dat me path verkeerd is dus ik heb hem er paar keer naar laaten zoeken en iederekeer stond ie toch op de goede plek hoe kan dit nou :? :( :( :( :(

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Heb je de nieuwste patch? En heb je de goede versie? (Geen idee of je kan kiezen tussen HoMM3, Armageddons Blade of Shadow of Death, maar wellicht nuttig om daar even naar te kijken.) Ik heb 't zelf nooit via internet gespeeld, dus ik weet het allemaal niet precies.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Roberto
Op dinsdag 25 december 2001 23:28 schreef Lord Daemon het volgende:
Heb je de nieuwste patch? En heb je de goede versie? (Geen idee of je kan kiezen tussen HoMM3, Armageddons Blade of Shadow of Death, maar wellicht nuttig om daar even naar te kijken.) Ik heb 't zelf nooit via internet gespeeld, dus ik weet het allemaal niet precies.
ik heb 1.4 patch ik zit in de normal room ( allen voor homm3 dus :) ) dus dat is alle maal goed, en gamespy ziet hem wel maar hij zegt dat het path verkeerd is dus ik heb het in andere dir's geinstaleerd maar daar krijg ik de zelfde fout melding. Ook op msn game zone kan hij de game niet vinden terwijl ik gisternog 2 uur heb ziten speelen :?

• Roberto
Op woensdag 26 december 2001 12:26 schreef RS_003 het volgende:

[..]

ik heb 1.4 patch ik zit in de normal room ( allen voor homm3 dus :) ) dus dat is alle maal goed, en gamespy ziet hem wel maar hij zegt dat het path verkeerd is dus ik heb het in andere dir's geinstaleerd maar daar krijg ik de zelfde fout melding. Ook op msn game zone kan hij de game niet vinden terwijl ik gisternog 2 uur heb ziten speelen :?
das toch vreemd :?

Verwijderd

ken de hele game niet... hebbie ene linkie? :D

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:24

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op woensdag 26 december 2001 15:54 schreef MrFreeman het volgende:
ken de hele game niet... hebbie ene linkie? :D
WAT? Een van de beste spellen ooit - en jij kent het niet? :) Heroes of Might & Magic 3 is de ultieme turn-based strategy game. Uit 1999, maar ik speel hem nog steeds vaak. En binnenkort komt 4 :9~

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Op woensdag 26 december 2001 16:59 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

WAT? Een van de beste spellen ooit - en jij kent het niet? :) Heroes of Might & Magic 3 is de ultieme turn-based strategy game. Uit 1999, maar ik speel hem nog steeds vaak. En binnenkort komt 4 :9~
Ik zou best eens een potje tegen Lord Daemon willen spelen, ik vind mijzelf namelijk heel goed ;) tot nu toe aantal mp games gespeeld en undefeated :) en bijna alle campaigns . incl chronicles uitgespeeld op expert nivo (impossible is ook wel te doen , ben alleen wat langer bezig ;)

...

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Op woensdag 26 december 2001 16:59 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

Ja idd, ik kan niet wachten :9~

Maar goed je probleem, Ik heb het wel online gespeeld tegen icestorm een tijdje terug. We hebben allebei @home breedband internet, en zitten (naar mijn weten) in de zelfde regio.
Toen ik online wilde spelen met iemand anders kon ie gewoon het ip niet vinden van die persoon. (en HoMM kan je online doen zonder ip, hij vind open staande games)

anyway, het ligt waarschijnlijk aan @home dat bepaalde mensen niet samen een spel als HoMM online kunnen doen. Of je hebt wellicht een andere i-net provider...

• Just_a_Gamer
hmmm HOMM roeleert best wel. Ik was alleen na HOMM 2 gekapt met spelen omdat ik geen betere PeeCee had om HOMM 3 te spelen.

• PsyFlash
Op woensdag 26 december 2001 19:14 schreef Just_a_Gamer het volgende:
hmmm HOMM roeleert best wel. Ik was alleen na HOMM 2 gekapt met spelen omdat ik geen betere PeeCee had om HOMM 3 te spelen.
What?
HoMM heeft serieus bijna nix nodig... Je hebt ook geen breedband nodig (alleen om de kosten te beperken).

• Just_a_Gamer
euhmmm had ik het over online Homm spelen :? Ik had over het spel zelf.

Maar ik ben nu ff begonnen met HOMM 3 en bij mij vindt gamespy wel online games. :?

• PsyFlash
Op vrijdag 28 december 2001 17:36 schreef Just_a_Gamer het volgende:
euhmmm had ik het over online Homm spelen :? Ik had over het spel zelf.

Maar ik ben nu ff begonnen met HOMM 3 en bij mij vindt gamespy wel online games. :?
Ja ik had het ook over het spel zelf.. je hebt echt geen snelle pc nodig. Over gamespy.. tja misschien waren er op het tijdstip dat je het probeerde gewoon geen mensen met een open spel. Zo heel veel wordt het niet online gespeeld.
Ik speel wel eens tegen icestorm online maar dat is gewoon via icq en dan ip laten zoeken.
Pagina: 1