0 mod points? (nog mysql probleem?)

Pagina: 1
Acties:

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:32
Volgens mij is het mysql probleempje nog niet helemaal over, zie de onderstaande quotes:
Je hebt nog 0 moderator punten in je broekzak liggen.Je kunt deze gebruiken om een posting met één punt omhoog of omlaag te modereren. Het is niet mogelijk om te modereren in threads waar je zelf al gereageerd hebt. Elke individuele posting kan slechts één keer door jou beoordeeld worden.
<center><TABLE border=0 cellpadding=0 cellspacing=0><TR><TD bgcolor=gray><TABLE border=0 cellpadding=3 cellspacing=1 width=400><tr bgcolor='#C8C8C8'><td class=b6 width=134>Dag</td><td class=b6 width=133><center>Modpoints</center></td><td class=b6 width=133><center>Gebruikte punten</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Zondag 13 Augustus</td><td class=b6><center>22</center></td><td class=b6><center>1</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Zaterdag 12 Augustus</td><td class=b6><center>78</center></td><td class=b6><center>4</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Vrijdag 11 Augustus</td><td class=b6><center>-25</center></td><td class=b6><center>0</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Donderdag 10 Augustus</td><td class=b6><center>69</center></td><td class=b6><center>15</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Woensdag 9 Augustus</td><td class=b6><center>62</center></td><td class=b6><center>18</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Dinsdag 8 Augustus</td><td class=b6><center>58</center></td><td class=b6><center>5</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Maandag 7 Augustus</td><td class=b6><center>50</center></td><td class=b6><center>21</center></td></tr><tr bgcolor=white><td class=b6 bgcolor=#e4e4e4>Totaal</td><td class=b6><center>314 / 250</center></td><td class=b6><center>64</center></td></tr></table></td></tr></table></center>

Verwijderd

Verdraaid, ben ik niet de enige

Je Tweakotine staat zeker ook op nul?

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik heb nergens last van..

Dit lost zichzelf wel op, ik heb een php scriptje moeten killen die waarschijnlijk voor de enorme load op Athena zorgde, en die ook die tellingen voor zijn rekening neemt denk ik. Die draait om de X uur, dus dat komt wel weer goed.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

[clueless mode]

waar halen jullie toch allemaal die tabelletjes vandaan?

[/clueless mode]

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Verwijderd

Dat linkje zit in het stukje dikgedrukte tekst: Je hebt nog X modderpunten in je broekzak zitten.... je moet er maar toevallig eens met je muis over heen gaan om er achter te komen, want in de FAQ zul je het niet vinden (ja.. das een hint voor de adjes)

• Femme
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er draait een scriptje dat om de twee uur je modpoints update. Voor die update worden alle punten in je member record op 0 gezet. Blijkbaar is die update toen niet goed gegaan, waardoor het getal niet geupdate werd en op 0 bleef staan.

Dat tabelletje haalt-ie rechtstreeks uit de tweakotine, karma en modpoint tabellen.

Soms willen de scriptjes nog wel eens erg vaag doen door een enorme load te verlagen. Ik heb geen idee waarom ze dat doen.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Thanks anyway!

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Pagina: 1