Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Zou de koeler er eens afhalen om te kijken of je een beschadiging ziet. Zo nee, cpu en koeler opnieuw plaatsen (en niet als een bezetene
) en weer eens proberen. Lukt 't niet dan heb je waarschijnlijk pech. Denk wel om de geleidingsprut/pad.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik heb de CPU er al afgehaald en er is niks te zien of te ruiken. Ik merk wel als ik de hendel van de socket gebruik dat deze halve wegen als het ware knakt (op een hoek van 45 graden van het MB) alsof er een pinnetje van de CPU klemt.
EDIT: er zit prut op en een Spire cooler die afdoende groot zou moeten zijn.
EDIT: er zit prut op en een Spire cooler die afdoende groot zou moeten zijn.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Valt ie wel helemaal in het slot kijk eens in het boekje hoe je de CPU moet plaatsen
Verwijderd
Zelfde had ik met mn MSi K7T266 Pro 2.0 en XP1600+ :
4 rooie lempkes
zelfs omgeruild voor een nieuwe MSI !!
deze deed weer hetzelfde...
bleek het uiteindelijk de voeding te zijn, de splinternieuwe CWT 300 Watt voeding werd door de MSi niet gepruimd ! Ik sloot ff een ouwe 235 Watt voeding aan, hoppa draaien !
check dus ff met een andere voeding !
4 rooie lempkes
zelfs omgeruild voor een nieuwe MSI !!
deze deed weer hetzelfde...
bleek het uiteindelijk de voeding te zijn, de splinternieuwe CWT 300 Watt voeding werd door de MSi niet gepruimd ! Ik sloot ff een ouwe 235 Watt voeding aan, hoppa draaien !
check dus ff met een andere voeding !
Verwijderd
zelfde probleem met msi bord en xp1800 4 rode lampjes, alles gecheckt, geen effect. xp1600 geplaatst en het spul draait als een speer? proc terug gestuurd, want volgens boekje kapot. mailtje ontvangen dat de proc werkt, heb hem nog niet terug 
hopelijk doet hij het weer? zal nog even proberen om het bord te resetten, als dat niet werkt mailtje richting msi.
hopelijk doet hij het weer? zal nog even proberen om het bord te resetten, als dat niet werkt mailtje richting msi.
Pagina: 1