[FS2002]Multiplayer probleem

Pagina: 1
Acties:

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
Ik wil gaan multiplayeren, maar ik kan wel joinen. Maar hij geeft elkens aan na een minuutje ofzo dat iemand anders de sessie heeft verlaten. Als ik aan diegen vraagt dan zegt hij : Dat ik de sessie heb verlaten :?

Ik gebruik WINROUTE PRO, en via port mapping heb ik aan de hand van deze link geopend http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q159031

Waar kan het aan liggen? Maar op deze link staat dat het getest is met Mechwarrior en we hebben het hier wel over FS2002. Zijn er misschien nog andere poorten die open moeten staan?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:53
Op dinsdag 25 december 2001 14:09 schreef ND het volgende:
Ik wil gaan multiplayeren, maar ik kan wel joinen. Maar hij geeft elkens aan na een minuutje ofzo dat iemand anders de sessie heeft verlaten. Als ik aan diegen vraagt dan zegt hij : Dat ik de sessie heb verlaten :?

Ik gebruik WINROUTE PRO, en via port mapping heb ik aan de hand van deze link geopend http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q159031

Waar kan het aan liggen? Maar op deze link staat dat het getest is met Mechwarrior en we hebben het hier wel over FS2002. Zijn er misschien nog andere poorten die open moeten staan?
dat heb ik ook.. gewoon een fs2002 bug :(

• ND863

ND863

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 14:10 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

dat heb ik ook.. gewoon een fs2002 bug :(
Echt waar! O nee!!! zonder firewall doet ie het wel, maar ik mag hem niet uitzetten omdat er een heel netwerk erachter hangt. Ik hoop dat die Patch (die dus nog moet komen, komt die wel???) dit probleem gaat oplossen.
Maar hoe doen de mensen dan die wel achter een firewall spelen?

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

volgens mij ziet iedereen van elkaar dat ze de game verlaten hebben, dit is byzonder irritant, want dan komen er onenigheden op msn/icq/medium waarop is afgesproken.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-02 20:03

Tourniquet

Hiya, fellas!

yep, ik heb er ook vaak last van. Soms doet ie het wel als ik wat loop te prutsen aan Zonealarm, maar ik heb daar nog geen regelmaat in kunnen ontdekken. Ik kan idd wel joinen, zie in het chatvernstertje ook dat er andere mensen zijn maar zie niemand en ik zie ook niemand chatten dan. Na een tijdje verdwijnen de een na de ander, totdat ik de melding krijg dat de "original host left the game, you are now hosting this session". Maar dan ben ik dus alleen over :(

Het zal wel iets met poorten / TCP/IP-stack / sockets te maken hebben, maar wat?? :?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• ND863

ND863

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 14:35 schreef Tourniquet het volgende:
yep, ik heb er ook vaak last van. Soms doet ie het wel als ik wat loop te prutsen aan Zonealarm, maar ik heb daar nog geen regelmaat in kunnen ontdekken. Ik kan idd wel joinen, zie in het chatvernstertje ook dat er andere mensen zijn maar zie niemand en ik zie ook niemand chatten dan. Na een tijdje verdwijnen de een na de ander, totdat ik de melding krijg dat de "original host left the game, you are now hosting this session". Maar dan ben ik dus alleen over :(

Het zal wel iets met poorten / TCP/IP-stack / sockets te maken hebben, maar wat?? :?
Dat heb ik nou ook precies. Zonder firewall kan ik wel onn-line vliegen. Maar bij winroute heb ik destination IP ingesteld op mijn IP, dus niet die van I-net die begint met 217.120.....maar ik heb hem ingesteld van mijn netwerk IP, dat is dus 192.168.... >:) Moet ik bij destination IP misschien die 217.120 IP invoeren?

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Ik zit ook achter een firewall, en had laatst een linkje, waar precies stond welke poorten je allemaal open moest zetten, en dat waren er een hele hoop! Ik dacht dat bolk het handmatig moest doen, dus 1 voor 1 en het waren er iets van 150 ofzo...
Dat linkje werkt niet, maar zal wel aan die brakke inet verbinding ier liggen :)

* McFlipp is bij zijn oma...

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• ND863

ND863

Topicstarter
ow, das nogal een hoop werk ja, maar heb jij ze wel open gezet dan? En doet ie het dan wel? Zoja, kan je die link dan plaatsten? Maar is er niet een optie, die de poorten automatisch open zet voor FS2002?

• ND863

ND863

Topicstarter
McFlipp>Laat maar zitten, omdat ik mijn PC een I-net server is en erachter een netwerk hangt, mogen er niet zoveel poorten open. (is 150 veel?) Wat ik nu wil doen is, een andere firewall, en dat ik ga multiplayeren als alle andere computers uit staan. Maar weet iemand een firewall, waarmee FS2002 het wel doet? (voor on-line)

• ND863

ND863

Topicstarter
niemand een firewall voor me die het doet met FS2002? Ik wil namelijk zo snel mogelijk vliegen :P

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik en Win XP en ZoneAlarm en kan gewoon multi playen.

• ND863

ND863

Topicstarter
ja ik ben er al uit, als ik wilt multiplayeren, dan zet ik winroute uit (de andere kunnen dan niet meer i-netten) en ik zet ZoneAlarm aan. Ik heb net nog gevlogen met Zonelarm dus probleem opgelost. (nu nog eigenlijk dat ik kan multiplayeren en dat de rest hier tegelijk kan i-netten)

Pagina: 1