Toon posts:

Outlook Express (XP) en Proxy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de proxy van AnalogX geinstalleerd, voor de meeste protocollen werkt ie prima, ik heb alleen nog problemen met Outlook Express en Morpheus.
Als ik in de proxyinstellingen van Outlook Express en dus ook IE ga kijken dan staat de proxy algemeen ingesteld, als server de host : 192.168.0.1 en als poort 6588.
Ik vermoed dat het bij morpheus aan een instelling met de socks ligt (in de documentatie van het proxyproggie staat wel welke poorten ik moet gebruiken) Echter Outlook Express werkt uiteraard via poort 110, maar mail kan ik daarbij niet aangeven. Is het überhaupt wel mogelijk met outlook express of moet ik een andere mailclient gaan gebruiken ?

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 12:16

DJ

Outlook Express kan door een proxy heen . . . ikzelf gebruik Slackware 8 met Squid Proxy erop installed. Dat werkt als een trein.

Kun je ook het internet op door je Proxy uit te zetten in je PC instellingen (dus niet fysiek de Proxy uitzetten)?

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat werkt niet, ik moet dat echt instellen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Bij AnalogX Proxy moet je de accounts in Proxy opgeven, in OE kun je dan je mail van de proxy ophalen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Das het maffe , ik heb dat dus gedaan, in de proxy m'n email adres ingesteld, de pop3server en smtp server ingevuld
en in oe gewoon ip-adres ( vd host dus ) ingesteld bij pop3 en smtp en dan vertikt ie het