Hi all....... Ok...ik heb al 2 jaar een dutchtone abo en bijna nooit problemen gehad (1 keer 4 weken wachten op nummerportering maar voor de rest alles prima...)....nu heeft mijn zusje een abo en daar gaat werkelijk alles mis...... Het begon allemaal lekker...ze sluit een Allin 60 af maar nee...het werd een allin 180.......na lang bellen over en weer werd het toch een allin 60.... Toen belde ik begin oktober om het abonnement af te sluiten per 23-12 en om te zetten naar pre-paid....... dat werd geregeld... ik bel een paar weken later nog eens en toen stond er nog niks in het systeem......maar goed dat werd aangemaakt..... Vandaag 25-12, is het dus nog steeds een abonnement omdat (volgens de mevrouw van de helpdesk) de persoon die me de laatste keer geholpen heeft vergeten was het door te geven.... nu moet mijn zusje het abonnement voorschieten en dan betaald dutchtone het terug.....tevens werd ze gevraagd niet te bellen met haar telefoon totdat het omgezet werd naar pre-paid...... Toen heb ik de mevrouw duidelijk gemaakt (ik was aardig..het is immers kerst!)... dat we dus niet betalen..... het is de fout van Dutchtone dus ze regelen het maar.......die betaling wordt teruggeboekt via de bank en we gaan er wel mee bellen.......
Maw: Dutchtone bedankt!
Is er hier iemand die iets meer info kan geven hoe het aan te pakken/ of iemand die meer details kan opzoeken in de pc van dutchtone??? Ben wel eens benieuwd.....
Maw: Dutchtone bedankt!
Is er hier iemand die iets meer info kan geven hoe het aan te pakken/ of iemand die meer details kan opzoeken in de pc van dutchtone??? Ben wel eens benieuwd.....