Toon posts:

Iemand ervaringen met een Toshiba 4070CDT?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Die laptop krijg ik komende donderdag of vrijdag :)

Is een celly 366 met 13,3inch tft, 64mb ram en 4gb harddisk.

Wat ik me oa. afvraag is of er divx op afgedraaid kan worden :)

En verder: kent iemand deze laptops :?

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:59

Duinkonijn

Huh?

moet wel lukke denk ik :)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 13:53 schreef Duinkonijn het volgende:
moet wel lukke denk ik :)
Dat hoop ik :)

Op mn oude laptop ging het niet: p300mmx (geen celly of p2), 2mb neomagic videokaart en 128mb ram.

Nu heeft die 4070CDT wel een 2,5mb Trident... da's toch veel beter dan een neomagic? :?

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 22:35 schreef uibeltje het volgende:
Hier heb je iig veel informatie :)

http://www.toshiba-europe.com/computers/products/notebooks/satellite4070/product.shtm
Dank u :) Ik zal weer es bier voor je koud zetten :P

Maar iemand verder ervaringen? Of dat de divx wel/niet zal werken? :?

• bdl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 10:55

bdl

Een jaar mee gewerkt, het geheugen die 64Mb is een probleem met win 2000 is hij redelijk te doen (wel met 128Mb) een goede pc maar als het budget het toelaat neem dan geen Celeron maar een Duron of een PIII. Ik ben overgestapt op een 4200 (PIII) en dat gaat wel effe wat beter (soepeler). Een briefje of websiteje maken is op die 4070 goed te doen, mocht deze niet te duur zijn wens ik je er echt veel plezier mee. DivX is goed af te spelen maar niet te renderen daarvoor heb je een echte PC nodig PS.Toshiba ondersteuning qua drivers is zeer goed.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 19:21 schreef bdl het volgende:
Een jaar mee gewerkt, het geheugen die 64Mb is een probleem met win 2000 is hij redelijk te doen (wel met 128Mb) een goede pc maar als het budget het toelaat neem dan geen Celeron maar een Duron of een PIII. Ik ben overgestapt op een 4200 (PIII) en dat gaat wel effe wat beter (soepeler). Een briefje of websiteje maken is op die 4070 goed te doen, mocht deze niet te duur zijn wens ik je er echt veel plezier mee. DivX is goed af te spelen maar niet te renderen daarvoor heb je een echte PC nodig PS.Toshiba ondersteuning qua drivers is zeer goed.
Mjah, ik heb in 't verleden wel eens een toshiba-laptop gehad (Satellite Pro 440CDT) en was er enorm tevreden over! :)

Maar wat bedoel je met dat renderen? Divx met een hoog bps ofzo? :?

• bdl

bdl

"renderen" het omzetten van en naar een ander formaat.
daarin is celeron nie zo'n ster

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 14:14 schreef Microsoft het volgende:

[..]

Dat hoop ik :)

Op mn oude laptop ging het niet: p300mmx (geen celly of p2), 2mb neomagic videokaart en 128mb ram.

Nu heeft die 4070CDT wel een 2,5mb Trident... da's toch veel beter dan een neomagic? :?
P300 en dan geen P2 ??

Daar klopt iets niet :)

• bdl

bdl

Klopt iets niet: nooit van een P1 gehoord dit is gewoon een P1 300Hhz MMX van Intel en die 4070 is een Celeron.
Heb ik het mis..... kan

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 15:37 schreef bdl het volgende:
Klopt iets niet: nooit van een P1 gehoord dit is gewoon een P1 300Hhz MMX van Intel en die 4070 is een Celeron.
Heb ik het mis..... kan
Je zegt 't goed: die mobile 300mhz was een p1 mobile 300mhz! klopt dus wel omdat ie mobile is :)

Die 4070 is idd een celly :)

• bdl

bdl

Ik weet niet of onze "starter" er iets me opschiet maar het word wel een duidelijk verhaal.
Koop gewoon die 4070 en gaan met die banaan.
Pagina: 1