[Uplink] full probleem

Pagina: 1
Acties:

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
kzit bietje vast met uplnik de full versie...

ik moet een bank account balance overmaken naar een contracter.. .alleen ik heb geen flauw id hoe! ik zie gewoon de account van die gast, en hoeveel cash ie heeft en hoeveel loans ed... alleen ik kan nergens een bewijs heensturen... als ik gewoon weer disconnect en daarna reply naar die contracter dan krijg ik melding dat ik wel moet bewijzen dat hij zoveel geld heeft staan..

hoe doe ik dat? :)

blup

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
lama! kheb het al gevonden :) gewoon z'n balance in het reply mailtje mikken en dan senden.... :)

blup

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
hoe zorg je dat je niet opgepakt wordt nadat je geld van een bank steelt? ik had alles, monitor bypass enzo... maar na 1 minuut meteen game over

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
je moet alle logs deleten ofzo van zowel bank als de servers waarvan je bounced :)

blup

Verwijderd

wat kun je allemaal doen als je ingebroken hebt bij een computer en dan in de command gaat?
ben er een keer ingegaan en heb os.sys, boot.sys en nog een andere gedeleted >:)
wat kun je daar nog meer?

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
je kan ook geloof ik zo bij de logs.. en ipv via de log deleter het zelf doen... voor de rest heb ik er nog weinig nut ingezien :)

hoe gebruik je btw een proxy bypass? als ik op een server zit en wil heb usen krijg ikzo'n stom vierkantje maar ikkan nerges op clicken behalve op sluiten en op pauze!

blup

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 14:14 schreef Werkeend het volgende:
je kan ook geloof ik zo bij de logs.. en ipv via de log deleter het zelf doen... voor de rest heb ik er nog weinig nut ingezien :)

hoe gebruik je btw een proxy bypass? als ik op een server zit en wil heb usen krijg ikzo'n stom vierkantje maar ikkan nerges op clicken behalve op sluiten en op pauze!
je moet volgensmij die proxy-bypass aanzetten en dan gewoon proberen datgene te openen, dan geeft ie een error van die proxy, en dan kun je op go klikken bij die proxybypass, dat gaat wel erg langzaam

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
ahh op die fiets!

nou ja proxy disabler gaat ook traag :) ff kieken of dit wel werkt

blup

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
ahh man! ik ben ontdekt en alles is weg zoek kwijt en op :(

humpff en ik weet niet eens waarom! kheb niet eens een mailtje gehad dat ik ze moest betalen :( snik :(

blup

Verwijderd

dan heb je wel iets erg stouts gedaan :)

(ik heb een backup van mijn save >:) )

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 14:34 schreef LAuWe het volgende:
dan heb je wel iets erg stouts gedaan :)

(ik heb een backup van mijn save >:) )
enige wat ik kan bedenken is die ene x dat ik perongelijk een passwordcrack dee zonder te bouncen...

blup

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 15:48 schreef Werkeend het volgende:

[..]

enige wat ik kan bedenken is die ene x dat ik perongelijk een passwordcrack dee zonder te bouncen...
tja, maar normaal krijg je dan een boete van 1000 credits, of je hebt toevallig een ofander staats-eigendom-geval gehacked. want dan hang je volgensmij meteen >:)

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 19:18 schreef LAuWe het volgende:

[..]

tja, maar normaal krijg je dan een boete van 1000 credits, of je hebt toevallig een ofander staats-eigendom-geval gehacked. want dan hang je volgensmij meteen >:)
zal het dat wel geweest zijn... academy thingie ofzo :)
oh well gewoon nog een x opnieuw proberen

blup

Verwijderd

edit: sorry, niet goed gelezen :)
Pagina: 1