is het mogelijk, dat als ik een dvd speler koop, de videobanden de deur uit kunnen? Zodat ik gewoon een film op de televiesie dan kan opnemen op dvd?
dat ding heet niet voor niets DVD speler
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
ja sorry
maar met deze kun je dus net zoals een video band opnemen?
http://www.megapool.nl/site/shop/product.asp?intproductID=&intGroepID=296
maar met deze kun je dus net zoals een video band opnemen?
http://www.megapool.nl/site/shop/product.asp?intproductID=&intGroepID=296
IDD met een recorder kan het wel. Van Philps BV.
Vindt het zelf nog een beetje onzin.
Tis maar iets van 1 uur op DVD kwaliteit opnemen.
En 4 uur op een resolutie die iets beter is dan VHS.
Tevens zijn de films op TV vaan 4:3 en ook niet van superkwaliteit en hebben geen DD.
Als ik iets opneem is dat omdat ik iets wil zien als ik er zelf niet ben. Dit hoeft niet op superkwaliteit te gebeuren. En films huur/koop ik gewoon.
Misschien als digitale TV zijn intrede doet, hoge resolutie en DD meegezonden worden, dat het pas interessant wordt.
Vindt het zelf nog een beetje onzin.
Tis maar iets van 1 uur op DVD kwaliteit opnemen.
En 4 uur op een resolutie die iets beter is dan VHS.
Tevens zijn de films op TV vaan 4:3 en ook niet van superkwaliteit en hebben geen DD.
Als ik iets opneem is dat omdat ik iets wil zien als ik er zelf niet ben. Dit hoeft niet op superkwaliteit te gebeuren. En films huur/koop ik gewoon.
Misschien als digitale TV zijn intrede doet, hoge resolutie en DD meegezonden worden, dat het pas interessant wordt.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
4000 is dit duur? of zijn ze nog ergens goedkoper te krijgen?
bedenk er wel bij dat een lege DVD vast aardig wat kost, ik denk dat je beter nog even kan wachten met kopen van zo'n ding.
Aan het begin waren de videorecorders ook zo duur, de prijs daalt enorm snel wanneer er markt voor komt...
Aan het begin waren de videorecorders ook zo duur, de prijs daalt enorm snel wanneer er markt voor komt...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
jawel
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Pagina: 1