Toon posts:

stationstoewijzing HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, en geen kleintje ook!

Mijn HD is zoek,
ja dat lees je goed, hij is zoek.

Hij (Seagate ST34081... 40 Gig) wordt nog wel herkent met het opstarten als primairy slave (Het is m'n tweede HD), en in apparaatbeheer staat hij ook, maar zonder stationstoewijzing, dus kan ik er niets mee.
Ik weet niet wat ik hier aan kan doen, omdat wanneer ik het installatieprogramma opnieuw run, hij meteen waarschuwd dat ik alle data op die schijf verlies als ik doorga. Ik kan hem dus niet opnieuw installeren, maar wat dan wel???

B.V.D. Spiky(8>

• Dim
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-11-2025

Dim

Welk OS draai je, Windowx 9x/ME of Windows 2000/XP?

Bij Windows 9x -> Scandisk of Norton Disk Doctor draaien.

Bij Windows 2000/XP -> naar Disk Management gaan, kijken of er een drive letter toegekend is aan die schijf.

My other computer is your windows box.

Verwijderd

probeer norton ghost eens. daarmee kan je schijf in orde maken zonder leeg te halen.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-04 23:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Check even met partition magic of je niet toevallig die partitie HIDDEN hebt gemaakt.

• Ivorijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-04 14:33
Op dinsdag 25 december 2001 22:55 schreef Vae_Victis het volgende:
Check even met partition magic of je niet toevallig die partitie HIDDEN hebt gemaakt.
Ik heb precies hetzelfde probleem maar dan met een 40 gig WD 7200 RPM op een Asus A7V133 met de nieuwste bios. In de bios wordt mijn schijf herkend en in W2k wordt hij ook gezien, maar ik krijg geen schijfaanduiding. Als ik vanaf een bootflop FDISK wil starten loopt FDISK vast.

Bij de eerste keer fdisken en na het opstarten, kon ik maar 2 van de 3 partities formateren.

Lijkt dus heel sterk op het probleem wat hierboven wordt beschreven..

Canon R6/5D3/16-35/24-70/70-200/85/100/135/100-500

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

hang hem als primary hdd en koppel die andere los, vervolgens een debug, hiermee raak je wel al je data kwijt, maar is de snelste oplossing.
Pagina: 1