@Home snelheid in het Noorden

Pagina: 1
Acties:

• FastWallie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb wat testjes gedaan via speednet en mordax en kom op een snelheid van rond de 10 kb/s aan downloadsnelheid.

Als ik wat rond kijk op de mordax site zie ik het volgende :
2. @Home Standaard 238 kB/s 119 kB/s 11392

Hieruit lees ik dat de gemiddelde snelheid 238 kb/s.

Wat is er mis met mijn verbinding ?? :?

http://www.jawal.nl

Verwijderd

dit kan best eens kloppen, ik heb gehoord dat in het noorden de verbinding vrij slecht is, vooral regio groningen,die 238 kB/s gemiddeld is verdeeld over het heleland, ik zelf woon in het zuiden van het land en hier haal ik gemiddeld +450kB/s, maar het ligt maar net waar je woont

• FastWallie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-11-2024
Op dinsdag 25 december 2001 13:31 schreef FastWallie het volgende:
Ik heb wat testjes gedaan via speednet en mordax en kom op een snelheid van rond de 10 kb/s aan downloadsnelheid.

Als ik wat rond kijk op de mordax site zie ik het volgende :
2. @Home Standaard 238 kB/s 119 kB/s 11392

Hieruit lees ik dat de gemiddelde snelheid 238 kb/s.

Wat is er mis met mijn verbinding ?? :?
Snelheid per plaats, Groningen met stip op plaats 143 met een gemiddelde snelheid van 184 kB/s met 725 tests :?

http://www.jawal.nl

Verwijderd

uhm dan klopt er inderdaad iets niet met jouw verbinding, ik zou eens bellen naar @home en ze eens goed uitkafferen, misschien helpt dit, veel suc6

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 19:26
Ik zit hier in Drenthe met @home, net wat downstream testjes gedaan bij mordax, alles tussen de 196 en 263 kb/s. Als je geen andere downloads hebt openstaan inderdaad maar even @home gaan lastigvallen :)

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 18:06
Misschien woon je in een drukke wijk. Als ik die downloadtest doe bij mordax dan kom ik nooit hoger dan 40 KB/s uit tussen 18:00 en 23:00 uur. Smorgens is de snelheid weer goed, zo rond de 200 KB/s.

Ik heb hierover gebeld met de helpdesk, ze hebben toen een pingtest gedaan en men beweerde dat mn snelheid binnen de grenzen valt. Bleek dat ik pings had van 300 ms. "Pas als de pings hoger zijn dan 1000 ms dan gaan we er wat aan doen meneer" :| . Mijn 56k modem heeft zelf lagere pings. Bovendien weerspiegelt een ping ook nog niet eens je download snelheid.

Dit betreft Hoogezand.

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

@home groningen: net ff getest op mordax: 285 downstream

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Pagina: 1