Toon posts:

Jetway 867AS Probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ergens gelezen dat eerst niet mogelijke was om tezien met de Jetway moederborden tezien wat de b.v hoe warm je cpu is.!
Nu dat ik verder gezocht had stond er bij dat het nu wel kan?. maar ik krijg het niet voor elkaar?...
wat moet je instellen?
Ik heb al een nieuwe bios update gedaan maar heeft niet geholpen.

Nog een probleempje

Als ik onder xp kijk wel videokaart heeft geinstalleerd dan staaan er een stuk of 19 TNT 2 32 MB tussen niet normaal haal ik ze weg dan komen ze direct met de volgende opstart weer terug? hoe kan dit?
ik heb al nieuwere drivers geprobeert? , mischien niet de juiste.. en een Via update gedaan? maar niks werkt
hoe kan dit of is het gewoon dat jetway en nvidia niet met elkaar samen gaan!?? onder XP

Alvast bedankT,

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Mijn algehele ervaring met Jetway is te omschrijven als :r

Je CPU temp moet je gewoon met een proggie als HMonitor meten, geen BIOS voor nodig :)

En dan je videokaart.. maak es een screenshot met Printscreen want ik begrijp dat er 19 videokaarten in de device manager staan? Probeer de Detonator drivers + 4-in-1 VIA drivers es...

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Ik had die hwmonitor wel maar een oudere!
maar nu hem ik nog niks? Want hij geeft niks aan!
zie screenshotje!!
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/dutchsms/hwmonitor.JPG

Ik heb hier de screenshot van de videokaart gemaakt!
Maar welke drv versie kan ik het beste nemen van via en denator want ik allebij de nieuwste genomen maar werkte niet
zie screenshotje

tnx.! voor je hulp

Verwijderd

De laatste keer dat ik een jetway bios flashte was het bordje daarna overleden, mijn ervaring met jetway is dat je ze uit het raam moet gooien !! *D

Je kan misschien nog proberen om de laatste nvidia detonator drivers te installeren

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een paar dagen..
dus kan mischien nog wel omruilen :)
maar het moet kunnen werken .grrrrr :(

bij het opstarten geeft de tnt 2 32mb AGP videkaart 16mb aan terwijl het 32mb is

HET PROBLEEM MET VIDEOKAART IS OPGELOST!
HIJ IS DEFECT WANT IK HEB AAN IN EEN ANDERE PC GEPROBEERT!
EN HET ZELFDE PROBLEEM!
ER IS 16MB DOORGEBRANDT .. SMOKING! :)

alleen het probleem met het zien van hoeveel voltage,cpu warmte dat kan ik nog niet zien!
iemand een idee?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Op dinsdag 25 december 2001 15:00 schreef kapitein_KOEK het volgende:
De laatste keer dat ik een jetway bios flashte was het bordje daarna overleden, mijn ervaring met jetway is dat je ze uit het raam moet gooien !! *D
Helemaal mee eens, en dat heb ik dan ook gedaan met m'n oude bordje :)

Mijn advies is: inpakken die Jetway en terug naar de winkel. Bij een goede computerzaak kun je 'm zo ruilen. Leg wat extra geld bij voor een A-merk zoals Abit, Asus, MSI of Epox. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1