Toon posts:

Quake II + Win2k EN = foutmelding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus thuis Win2k US draaien, aangezien ik de Engelse taal fijner vindt dan de Nederlandse, maar goed, dat even ter zijde.

Ik wou dus Quake II installeren en nu krijg ik de melding dat mijn versie van Quake II niet werkt met mijn besturingssysteem en dat ik maar even contact op moet gaan nemen met Activision voor een lokale versie van QII.

Ik baal hier behoorlijk van en voorheen werkte QII perfect onder Win2k US, maar ik heb gisteren een aantal DLL's overschreven met de Engelstalige uitvoeringen (die waren dus eerst Nederlands) en daar zal het waarschijnlijk door komen.

Is er iemand die weet welke DLL's ik moet vervangen om QII weer te kunnen installeren?

O ja, vrolijk kerstfeest allemaal! :)

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 10:50

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Vrolijk kerstfeest indeed ;P

Maar dat kan kloppen ja, ik zelf had problemen met de OpenGl van quake2 onder win2k.

Daarvoor was de oplossing om mijn videodrivers te vernieuwen.

suc6 ermee!

Verwijderd

in het control panel heb je "regional options" en dan zet je in het general tabblad bij Your locale ff op Dutch :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Op dinsdag 25 december 2001 16:21 schreef lill_cuz het volgende:
in het control panel heb je "regional options" en dan zet je in het general tabblad bij Your locale ff op Dutch :)
Zal vast niet helpen.
Ik heb hier nog nooit last van gehad, maar ik denk idd dat je gewoon je videokaartdrivers moet updaten...

Steam