Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
vast wel, anders zet je er zelf toch een socket-7 cpu op
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Keb geen Pentium@233 of AMD K6-2's liggen
anders had ik em allang aan gepast.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Wat zit er nu voor cpu in (als er al een cpu in die comp zit?)
Ik heb in een tijdschrift uit '98 gelezen dat een winchip C6 200 mhz vergelijkbaar was met een Intel 200 Mhz MMX, zelfs ietsje sneller (een fractie) en dat ie (toen dus) wel goedkoper was. (of had moeten zijn). Check wel of hij met je mobo werkt en hou er rekening mee dat deze chip op SINGLE VOLTAGE werkt, anders blaas je je proc en mogelijk ook je mobo op!
Ik heb in een tijdschrift uit '98 gelezen dat een winchip C6 200 mhz vergelijkbaar was met een Intel 200 Mhz MMX, zelfs ietsje sneller (een fractie) en dat ie (toen dus) wel goedkoper was. (of had moeten zijn). Check wel of hij met je mobo werkt en hou er rekening mee dat deze chip op SINGLE VOLTAGE werkt, anders blaas je je proc en mogelijk ook je mobo op!
Verstuurd vanaf mijn Computer®
lukt wel.. ander sgebruik je een NAT programma (winroute, sygate oid) ipv. een proxy. Een NAT prog is volgens mij minder afhankelijk van de hardware..
Ik krijg van mijn vriend een complete pc. Der zit reeds de IDT in maar hij kan dus werken als server.
Iemand een ID hoe hoog ik em kan oc'en? Heeft dat eigenlijk wel zin bij zo'n processor?
Iemand een ID hoe hoog ik em kan oc'en? Heeft dat eigenlijk wel zin bij zo'n processor?
volgens mij zijn die dingen vergelijkbaar met cyrix proc. van die tijd.. ik weet niet of dat je wat zegt maar die dingen werden HEET.. OC'en kon je dus beter niet doen.. ik weet niet of dat ook geldt voor die IDT maar kwa snelheid zal het niet veel uitmaken.. en omdat het een server is is het helemaal overbodig..Op dinsdag 25 december 2001 16:03 schreef Chevy454 het volgende:
Ik krijg van mijn vriend een complete pc. Der zit reeds de IDT in maar hij kan dus werken als server.
Ik heb bij een bedrijf een P75 met een Debian installatie neergezet, die deed het beter dan mn K6/2-350 @ 240 met 256MB met NT4.
Dat zal ik onthouden als ie me te traag gaat.Op dinsdag 25 december 2001 19:56 schreef _JGC_ het volgende:
Ik heb bij een bedrijf een P75 met een Debian installatie neergezet, die deed het beter dan mn K6/2-350 @ 240 met 256MB met NT4.
Pagina: 1