Toon posts:

[html]Layout 800 x 600 met frames?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus nu al een tijdje me website draaien, ik edit hem soms met frontpage (html) maar ook vaak met dreamweaver (php). Ik heb mijn layout gemaakt op 800 x 600, maar zie vaak dat een site soms nog 640 x 480 heeft, en dan ziet mijn layout er brak uit. Nu ben ik eens bezig geweest met tabellen, maar daar kom ik gewoon niet uit.
Nu ga ik in deze vakantie een nieuwe layout maken (photoshop) en wilde ik de site eens goed indelen.

Wat is mijn bedoeling : Dat je mijn website bezoekt dat je dan de volledige website ziet, dus niet een gedeelte als je 640 x 480 draait.

Wie kan me hierbij helpen?

mijn site : http://www.axeweb.nl

p.s. Als het spam is, verwijder ik die link

Alvast bedankt!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Je moet gaan werken met procenten dan :)

Verder hoef je 640 * 480 niet meer te ondersteunen hoor, bijna geen hond die dat nog heeft. Ik ondersteun 800 * 600 zelfs niet eens meer.

Verwijderd

Volledig mee eens, 640x480 doen we niet meer echt aan :)
en procentjes gebruiken zit volgens mij ingebakken in Dreamweaver, dus dat moet geen probleem zijn...

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A houdt nooit rekening met 640

designed altijd op 760x420 werkt dan op 800x600

|{ brrr }] |

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 14:50 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A houdt nooit rekening met 640

designed altijd op 760x420 werkt dan op 800x600
lijkt me duidelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
ok, maar hoe doe ik dat? heb nu een leuke layout gemaakt bijvoorbeeld. Knip ik die delen uit..? en dan?

Verwijderd

Netjes knippen en met layers/tables weer in elkaar puzzelen.

Ik heb geen standaard sites.
mijn designs varieren maar als ik een site maak zorg ik dat mijn maximale resolutie 700x525 is.

of ik moet er een andere bedoeling mee hebben ofcoz ;)

(die 100 px zijn voor je explorer balken en je systray
en je eventuele icq die openstaat.)

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A ruimte aan de zijkanten boeit niet zo, mensen met extra dingen op links of rechts hebben toch wel meer dan 800 px in de breedte

Ik zou me meer zorgen gaan maken om de taakbalk en buttons e.d van je browsers ... das wel ongeveer 180 px niet 100 px ;)

|{ brrr }] |

Pagina: 1