Mijn beeld lijkt dubbel op het scherm te staan. Je ziet duidelijk bij verticale lijnen dat het beeld er een stukje rechts van nog een keer staat. Hoe kan dit? Dit was eerst niet.
Verwijderd
Waarschijnlijk een te lange kabel of een te hoge refrech-rate.
Ik heb het op mijn 2e computer ook. Er zit daar een switch box tussen om de monitor met 2 computers te delen. Dus je hebt mon->sw-box 2M + sw-box->pc 2M = 4m video-kabel, is teveel. Krijg je dubbel/onscherp beeld.
Ik heb het op mijn 2e computer ook. Er zit daar een switch box tussen om de monitor met 2 computers te delen. Dus je hebt mon->sw-box 2M + sw-box->pc 2M = 4m video-kabel, is teveel. Krijg je dubbel/onscherp beeld.
Kan idd. Check anders ook je convengentie. Of reset je beeldinstellingen van je monitor.
Probeer eventueel een andere VGA kabel, wil ook nog wel eens moeilijk doen. Of kabel goed aandrukken op vga aansluiting.
Probeer eventueel een andere VGA kabel, wil ook nog wel eens moeilijk doen. Of kabel goed aandrukken op vga aansluiting.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/305287/
Overigens Rmon: het roepen van Search zonder voorbeeld levert je een waarschuwing op.
Overigens Rmon: het roepen van Search zonder voorbeeld levert je een waarschuwing op.
Dit topic is gesloten.
![]()