Toon posts:

Yamaha s-yxg50 en win XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig of er voor de yamaha s-yxg50 driver een update bestaat voor windows XP?

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:04

danplo

The Force is strong with me

sorry dat ik deze topic weer heropen maar mijn maatje heeft in zijn computer deze geluidscard zitten s-yxg50 maar windows xp vind deze kaart niet .....heb al aardig wat drivers voor heb gedownload maar geen werke ...toevallig hier al mensen die het wel al gelukt is om goede win xp drivers te vinden voor deze kaart....hopenlijk krijg ik reaktie.......

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:04

danplo

The Force is strong with me

ik heb een site gevonden war gezegt woord dat er wel drivers voor zijn maar dat ze niet goed zijn en je computer helemaal van slag maakt.
dit zou dus dan betekenen dat hij door die win xp een nieuwe geluidskaart moet kopen ...erg bizar gewoon en een slechte service van yamaha tegen over hun klanten.
ben blij dat ik een creative live 1024 heb daar werd gelukkig wel wat aan gedaan.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”