Toon posts:

Tom 4 admin onzinforum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ach, hij is al admin en loopt daar altijd rond en is erg populair duzzja..

Tom 4 Admin Onzinforum!!

Waarom geen admin op het onzinforum???

Dit onderwerp is vast al heel vaak langsgeweest, maar ik heb dat dan gemist, dus waarom geen admin??

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ja, dan kan hij die onzin threads van jou gelijk dichtgooien!

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, onzin mag op het onzinforum hoor :D

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Het moet nog wel een beetje zinnig zijn.

Een thread openen met als subject/titel jou naam en daarin als inhoud nog een keer je naam, is b*llsh*t, da's nog lager dan onzin, dus eruit!

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03:32
er...... wat the cow bedoelt, is moderator.
iemand die al admin is, heeft dat niet nodig :)
alle admins bij elkaar is imho al meer dan genoeg.... is niet echt een aparte moderator voor nodig. en als dat toch zo is, weet ik nog wel iemand die eerlijk is en op dat forum neust.(onzinforum is het enige forum waar ze zit, van got) of ze dat wil is een andere vraag, en of de andere admins dat willen is dan nog een 3e vraag. maar zoals ik al zei: ik vind het niet echt nodig.. wij kunnen het zo ook wel af, volgens mij.

• Tom
  • Niet online

Tom

Eh ja ik kan daar ook al alles doen... en een moderator daar is niet echt nodig.

Ik denk dat er nu wel een 'vaste groep' rondhangt die daar oplet en alle newbee's duidelijk laat zien wat wel/niet kan in het onzin forum, en dat ging op het begin fout (mensen wisten niet hoever ze konden gaan).

Verwijderd

Topicstarter
Een paar weken geleden was het echt een klotezooi op onzinforum, het wordt nu steeds beter daar!!!

• Tom
  • Niet online

Tom

Dat is meestal bij een nieuw forum, er is dan geen vaste groep die er langs komt en diegene die er komen posten maar wat raak.

Nu doen ze dat niet zo snel meer, ze kijken even wat er op dat moment te vinden is voor ze posten, en zien dan 'wat' wel/niet kan.

maar zoiets zei ik net ook al...

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 17:13

Exterazzo

Qeasy

Ik houd ook wel een oogje in het zeil :)

Audentia

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar Tom, toen het nieuw was was het leuk, toen werd het minder leuk, en toen weer leuker, see?

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Wat een onzin...
:D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 21:33
mij valt ook steeds op dat op stuffis generalis, topics voorkomen die op het onzin forum thuis horen :(
Pagina: 1