Printer: cartridge werkt niet meer?!

Pagina: 1
Acties:

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 10:40

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
M'n 895Cxi print niet meer... Iik heb er een paar weken terug een wecare patroon ingezet en nu doet ie het opeens niet meer: er brandt een lampje van patroon verwisselen...

Raar, want hij is dudidelijk niet uitgedroogd en nog bijna vol. De lege en uitgedroogde HP zorgt ervoor dat het lampje wel uitgaat...
What to do?! (Ik heb de contacten al schoon gemaakt...)

Cogito Ergo Credo

Verwijderd

895 is ook een HP geen wecare :?
als je met goedkope troep werkt zoals wecare vraag je ook om problemen dacht ik zo |:(

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
och water is water dacht ik zo (90% van zo'n cardridge is water) en ik vul normaal altijd bij... toch vaag dat ie het wel deed en opeens niet meer!!!

Ga jij maar lekker 100,- voor een zo'n dingetje inkt betalen...

Cogito Ergo Credo

Verwijderd

ik laat mijn officiele HP patronen voor 37.50 piek bijvullen bij Cartink al bijna 4 jaar (minimaal 3 stuks inleveren en dan geen verzendkosten). Van het verschil bespaard ten opzichte van een officiele nieuwe HP-patronen kan ik inmiddels al ruim een nieuwe printer betalen..........
Meestal zijn ze goed.

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
kunnen die lui ook een min of meer uitgedroogde cardridge reviven???

ik deed dat vroeger ook bij hun met m'n 550C

Cogito Ergo Credo

Verwijderd

nooit geprobeerd, stuur een maitje.
www.cartink.nl
Veel zaken zijn wel dicht to 7-1-2002 !

PS: let op aanpassing
1. bij Cartink had ik ze altijd met een week binnen.

maar:
2. ik zie net dat ze overgenomen zijn (sh...), daar kan ik uiteraard nog geen itspraak over doen.
Tips hier over of andere adressen zijn welkom want ik heb er weer bijna 3 leeg...

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:17
Cartink wacht gewoon 3 maand voor ze je patronen leveren, is dus zeer slecht |:(

Ik was afgelopen week bij iemand om een Maxtor disk te vervangen, ook maar ff RMA aanvragen daar. Printen: "och ja, geen kleurenpatroon, hij herkent em niet"

Was de 930 ofzow. Aangezien ik de 1600CM heb, ben ik wel bekend met het verschijnsel niet herkende patronen: HP 600 series gingen lekken in de cartridgeparkeerpositie, HP 700/800/900 patronen sproeien het bij de printplaat op :)
Heb het met een wattenstaaf helemaal schoongemaakt, zo ook de contacten in de printer. Patroon er weer in en geen fout weer gezien.

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 13:55 schreef _JGC_ het volgende:
Cartink wacht gewoon 3 maand voor ze je patronen leveren, is dus zeer slecht |:(

Ik was afgelopen week bij iemand om een Maxtor disk te vervangen, ook maar ff RMA aanvragen daar. Printen: "och ja, geen kleurenpatroon, hij herkent em niet"

Was de 930 ofzow. Aangezien ik de 1600CM heb, ben ik wel bekend met het verschijnsel niet herkende patronen: HP 600 series gingen lekken in de cartridgeparkeerpositie, HP 700/800/900 patronen sproeien het bij de printplaat op :)
Heb het met een wattenstaaf helemaal schoongemaakt, zo ook de contacten in de printer. Patroon er weer in en geen fout weer gezien.
maar zou het dus aan de contacten liggen van de printer zelf??? het stomme is dus dat de lege oude cardridge het gewoon wel doet...

Cogito Ergo Credo

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:17
Patrooncontacten zijn zo smerig als maar kan dus.
Ik weet niet van welke stof HP ze gemaakt heeft, maar ze trekken troep aan als een magneet dat met nietjes doet.

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 10:57
Tot nu toe heb ik al 5 hervullingen gedaan, dus een nieuw aankoopbedrag voor een eventuele nieuwe printer bij elkaar verdiend. Dan mogen de hervullingen wel een beetje morsen in stationaire stand. De printresultaten zijn overigens perfect met het Inktec systeem dat ik gebruik!

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
de boekhandeaar was zo vriendelijk 'm om te ruilen (hij wil me niet als inktklant verliezen natuurlijk >:))

Cogito Ergo Credo

Pagina: 1