Toon posts:

Chello is geweldig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom geen positieve thread over chello.

Nogmaals fl. 100,00 per maand, is twee cd's

We halen het allemaal wel binnen, niet zeuren dus, chello is voor ons allemaal een zegen, ik zie steeds meer threads over ADSL (natuurlijk weer negatief).

Laten we het ook eens leuk vinden, al was het maar i.v.m. de kerstgedachte!!!!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-08 10:00
Chello sucks.
Vandaag is het wel weer een beetje goed, maar de laatste tijd haalde ik max 10 kb/s... belachelijk :(

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 19:47

Blauw

De Schreeuw

Ik vind Chello ook wel goed. Haal altijd 150/160 downstream, mij hoor je niet klagen. Behalve over Pings tijdens het spelen. Maar goed: je kan niet alles hebben he? >:)

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 12:53 schreef rudivrol het volgende:
Waarom geen positieve thread over chello.

Laten we het ook eens leuk vinden, al was het maar i.v.m. de kerstgedachte!!!!
Ik vandaag geen onvertogen woord over Chello gezegd! Zelfs niet nu ik 58KB haal. :z = mijn mekstriem (84piek) ;)
Overigens heb jij al heel wat [ Wat is Chello toch goed ] topics gestart :)

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 14:48 schreef Lampie het volgende:
Chello sucks.
Vandaag is het wel weer een beetje goed, maar de laatste tijd haalde ik max 10 kb/s... belachelijk :(
oh chossie wat zielig voor je ;)

ik heb Rendo, das ook kabel internet, en ik haal altijd max. rond de 3 kb/s....

Verwijderd

Er is maar 1 goeie internetverbinding. ADSL van Cistron. De rest is allemaal K.U.T.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
Op dinsdag 25 december 2001 15:06 schreef Schietschijf het volgende:
Er is maar 1 goeie internetverbinding. ADSL van Cistron. De rest is allemaal K.U.T.
Cistron is niet overal te krijgen, chello zit onderhand in heel nederland (boeren dorpen uitgezonderd).

"Je bent tevreden met wat je hebt, totdat je iets beters ziet."

Maar inderdaad, cistron heerst ;)

• Blauw
  • Laatst online: 15-08 19:47

Blauw

De Schreeuw

Op dinsdag 25 december 2001 15:06 schreef Schietschijf het volgende:
En wat kost dat grapje?

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:48

Dennahz

Life feels like hell should.

Op dinsdag 25 december 2001 15:09 schreef Phantom_ het volgende:

[..]

Cistron is niet overal te krijgen, chello zit onderhand in heel nederland (boeren dorpen uitgezonderd).
>:) boerengaten zoals minnertsga en britsum >:)

maar in veendam is ook geen chello hoor.. alleen :r netvisit :r

Twitter

• Mior
Op dinsdag 25 december 2001 15:10 schreef Jozzz het volgende:

[..]

En wat kost dat grapje?
Prijzen:

Maandelijks 99 EURO (NLG 218,17) incl. BTW
998 EURO ( NLG 2199,30) per jaar incl. BTW
http://www.cistron.nl/particulier/broadband.shtml

Hetzelfde bedrag als chello, maar dan in euro's :)

Verwijderd

Voor de prijzen ed zie http://www.cistron.nl/particulier/broadband.shtml

Voor beschikbaarheid zie de adsl postcode check

• Mior
Dat zeg ik, gamma ;)

Verwijderd

Dat roepen we, Gamma >:)

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:19
Ik ben ook super tevreden over chello, vrijwel altijd 180-190 kbyte/s en ping 35-45, zelfs om 21:00 's avonds.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Gelul man dat alleen Cistron goed is.
Dat moeten we nog maar afwachten.

Ik heb al een jaar Euronet ADSL advanced met getweakte modem.
En heb nog geen 1 timeout gehad en die modem staat altijd nonstop aan.
110 down en 28 up.
En een ping van 20 naar andere spelers en servers.

Dus niet adsl afkraken jah. :o

• Hirogen
  • Laatst online: 24-05-2023
Op dinsdag 25 december 2001 15:13 schreef Phantom_ het volgende:

http://www.cistron.nl/particulier/broadband.shtml

Hetzelfde bedrag als chello, maar dan in euro's :)
Ja alleen heb ik voor datzelfde bedrag een veel hogere snelheid bij Chello gemiddeld 180 KBps down tegenover 64 KBps bij Cistron en gemiddeld 16 KBps up tegenover 16 KBps bij Cistron dat is dus hetzelfde dus ik vind Chello zo slecht nog niet alleen de newsservers zijn niet al te best en ik weet niet hoe ze bij Cistron zijn, Cistron is wel interessant als je een superdure abbo neemt maar niet voor hetzelfde geld als ik betaal bij Chello.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Hier ruled CHello® ook, heb downstreams van 150 KB/s :D:D:D

Mij hoor je ook niet klagen, en 2 cds nee hoor 50 cds >:)

Verwijderd

Luister wat ik zeg:

Alleen cistron is het predikaat "ADSL leverancier" waardig. Ok, ze adsl verbindingzelf wordt nu geleverd door bbned, maar toen cistron nog z'n eigen adsl netwerk had was het spectaculair! 8Mbit/1Mbit. Geen gezeik, geen gezever. Helpdeskers die niet debiel zijn. Geen beperkingen aan je thuis netwerk. Wil je servers draaien? Geen probleem. Je doet maar. Hele stratenblok over je adsl verbinding? Geen probleem.

Moet je eens bij chello proberen.

Dat cistron z'n eigen adsl netwerk niet meer heeft weten we allemaal de reden van. monopoliserende kpn en een op z'n reet zittende opta.

• Mior
Op dinsdag 25 december 2001 15:32 schreef Hirogen het volgende:

[..]

Ja alleen heb ik voor datzelfde bedrag een veel hogere snelheid bij Chello gemiddeld 180 KBps down tegenover 64 KBps bij Cistron en gemiddeld 16 KBps up tegenover 16 KBps bij Cistron
PARDON :?
Snelheid: max-7800 Kbps - max 512 Kbps upload

Verwijderd

alleen de newsservers zijn niet al te best en ik weet niet hoe ze bij Cistron zijn
Cistron is de newsleverancier voor heel veel ISPs in nederland. zelfs voor hetnet enzo.

• Hirogen
Op dinsdag 25 december 2001 15:37 schreef Phantom_ het volgende:

[..]

PARDON :?
[..]
Snelheid: max-7800 Kbps - max 512 Kbps upload
Prijzen: Maandelijks 99 EURO (NLG 218,17) incl. BTW
998 EURO ( NLG 2199,30) per jaar incl. BTW

Mijn Chello abbo is dus NLG 99,- en die jij bedoelt is dus (NLG 218,17) incl. BTW nogal een verschilletje zou ik zo zeggen.

• Hirogen
Op dinsdag 25 december 2001 15:38 schreef Schietschijf het volgende:

[..]

Cistron is de newsleverancier voor heel veel ISPs in nederland. zelfs voor hetnet enzo.
Dat zou dus een reden kunnen zijn om over te gaan maar wil ik dezelfde snelheden halen als nu bij Chello ben ik dus vet duurder uit. (moet nu weg reageer vanavond laat wel verder indien nodig)

Verwijderd

@home is the best, in het zuiden althans(beter als ADSL )

Verwijderd

Ik ben ruim tevreden met chello. (Bijna) niks mis mee.

• Mior
Op dinsdag 25 december 2001 16:13 schreef Hirogen het volgende:

[..]

Mijn Chello abbo is dus NLG 99,- en die jij bedoelt is dus (NLG 218,17) incl. BTW nogal een verschilletje zou ik zo zeggen.
Das waar, maar in verhouding is Cistron velen malen goedkoper. (de maximale download snelheid is ongeveer 8 keer sneller)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-07 20:45
Hm...ze zitten hier vlakbij Drachten weer te kloten.
Dan wel weer en dan weer geen verbinding.

Komt steeds vaker voor....was eerst super :{

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

mensen,als Chello *niet* goed bevalt qua stabiliteit moet je overstappen (indien niet mogelijk, garantieplan van UPC gebruiken)
Issie stabiel maar traag,moet je eigenlijk blij zijn, want dan heb je wel 24/7 verbinding.
Er wordt geen snelheid gegarandeerd

Dus dat :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:42
Wat dacht je van niet stabiel en traag, en overstappen gaat moeilijk als er geen adsl is.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik klaag alleen als Chello slecht is, tja kan ik er wat aan doen dat het nooit goed is :Z

dan moet je bij hun zijn :z

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-07 20:45
Kan niet overstappen.
We hebben alleen Chello hier ;(

Verwijderd

He Rudivrol, waar ben je???

Je start een topic, moet je hem ook een beetje onderhouden, van comment voorzien enzo, want daarom start je zo'n topic toch eigenlijk.
Chello moet gewoon leveren als jij maar betaald. En als jij dat geweldig vindt, oke.
AH leverde mij een kerstkonijn voor een vooraf bepaalde prijs, moet ik nu een topic starten [ AH is geweldig ] :?

Beide partijen tevreden. Als ik dat aan de wereld wil vertellen; zwa, maar heeft dat nut? Misschien als reclamecampagne [=spam] :9~

Ik betaal met een valse creditcard is AH boos
Kerstkonijn is bedorven (geen kwaliteit) ga ik klagen, dat jouw kerstkonijn wel goed is doet daar niets aan af.
Maar ik ga klagen.[punt] :(

Verwijderd

De laatste dagen is het redelijk, maar het is hier al tijden zwaar klote :( Slechte pings, packetloss, disconnects, tergend trage downloads, enz...

Daarbij kun je optellen een zoals gewoonlijk onbereikbare supportafdeling. En áls je al iemand krijgt, weet ie van toeten noch blazen, of ontkent dat er problemen zijn :(

Sinds de laatste week trouwens weer een nieuw fenomeen..... de Terayon gaat af en toe spontaan resette....

Verwijderd

Chello [edit]geweldig[edit]aaarrgggghhhhhhhhhh!
Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/rough/smileydies.gif

• Hirogen
Op dinsdag 25 december 2001 16:34 schreef Phantom_ het volgende:

Das waar, maar in verhouding is Cistron velen malen goedkoper. (de maximale download snelheid is ongeveer 8 keer sneller)
Nou ben ik niet met je eens als ik bij Cistron een abbo neem van NLG F 99,- krijg ik 512 Kbps=64 KBps down en 128 Kbps=16 KBps up bij Chello krijg ik zoals gezegd voor datzelfde geld gemiddeld 180 KBps met regelmatig pieken van 260 KBps down en 16 KBps met pieken van 22 KBps up dus dat is ook in verhouding zeker niet goedkoper, nou wil ik niet beweren dat Chello zo goed is want ik weet dat er landelijk zat problemen zijn en de helpdesk heb ik niet nodig want ik los mijn problemen zelf wel op daar heb ik ze niet voor nodig en in 1 1/2 jaar tijd heeft Chello er bij mij misschien 2 keer een kwartier uitgelegen dus voor mij voldoen ze gewoon op dat punt, het enige waar ik van baal is dat je geen enkele vorm van server mag draaien en ik zie dat dat bij Cistron zo te zien wel mag dus dat zou een 2e reden kunnen zijn om over te stappen ik moet er eens goed over nadenken het punt is wil ik dezelfde snelheids prestaties hebben kost het me dus vet meer.(misschien eens met de buurman praten of we de lijn niet samen kunnen delen allebij dezelfde prijs als nu ongeveer en hogere snelheden) :p ;)

• Hirogen
Op dinsdag 25 december 2001 16:18 schreef sneakie het volgende:
@home is the best, in het zuiden althans(beter als ADSL )
Ja natuurlijk zit je zeker nooit in de nieuwsgroepen degene die bij @home zitten krijgen bijna nooit een volledige post binnen over het algemeen hooguit de helft nog erger als bij Chello @home zuigt IMHO

Verwijderd

Voor Rudi(flap)drol

Je topic is net zo geweldig als Chello :r !!

Hou het vol flapdol |:( !!

Want ook hier spuugt men volop gal ...

en het maakt mij niet uit waar we het kunnen dumpen, in jou schoot is ook goed.

Ik heb niet veel positieve reply's gezien hier, dus denk nog maar is na over je uitlatingen.

Wees in ieder geval man/vrouw genoeg om tereageren op onze reply's of heb je helemaal geen Chello en ben je een echte verrader.

B-) AAAATTTEEELLLAAAHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!1

Verwijderd

Marry x-mas Chello... :+
De laatste tijd doe je het redelijk goed bij mij *D

Verwijderd

Ja sorry rudivrol maar inderdaad je bent wel heel erg Posi over Chello. :Z (werk je er soms voor of zo)? Nou zoals ik al zei bij mij is Chello de laatste tijd wel goed. *D (lees de laatste 2 weken) daarvoor was het bagger lag die er elke dag wel een paar keer uit :R . Wel heb ik nu ping van 17ms dus das wel goed.. mij hoor je er dus de laatste tijd niet over klagen (lees de laatste 2 weken)......

Verwijderd

Rudidrol is offline en kan helaas geen commentaar geven.
Wij vragen uw begrip voor het ongemak.

Verwijderd

Voor iedereen die tevreden is: ik ben niet jaloers owzo, alleen pissig omdat bij ons in de HUB gewoon een lappendeken wordt gemaakt. En ik vind dat gewoon niet in orde.
Het is cheap om zo een topic te starten. En het levert totaal geen tech op!! En daar worden topics dacht ik :? op beoordeeld. rudrivrol start nu de derde geloof ik, maar verder hoor of zie je niets van hem op de door hem gestartte topic :(

Verwijderd

En behalve alle ellende met de verbinding, ben ik er nog steeds niet overheen dat UPC mij 2x de modemborg heeft laten betalen.

Bij aanmelding had een of andere domme miep of sullige Jan Klaassen mijn naam niet goed gespeld. Ik heb dit laten corrigeren, hetgeen na (jawel) 3 maanden al geregeld was. Chapeau UPC!

Door deze naamswijziging dacht UPC te maken te hebben met een nieuwe klant en schreef nogmaals de modemborg af. Ik heb ondanks beloftes van UPC, nooit een cent teruggezien :(

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Chello is inderdaad geweldig :D Altijd een jakkerverbinding! Okee, de DNS server ligt er soms ff uit maargoed, dan is 't hooguit voor een paar uur.

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 22:46 schreef Coen het volgende:
Ik heb ondanks beloftes van UPC, nooit een cent teruggezien :(
Op http://www.coax.nl/index.html
vind je wat voorbeeldbrieven en nadere info over wat te doen met klachten.

Heb je complimenten, niet bellen, raken ze van overstuur. Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/smhair2.gif

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 11:50
Ik heb IGR, een soort Rendo... en als ik bij vrienden kom gamen als ik ze dan nog zie zeuren, dan denk ik echt van, als ik hem een weekje met mij zou omruilen zou hij gillend gek worden >:) .

Maar chello heerst IMHO. Alleen ik kan het niet nemen :( .

Steam

• Wimo.
  • Laatst online: 15:49

Wimo.

Shake and Bake!

Chello heerscht.. als de 'scene' niet zo gaar zou zijn op het moment was mijn cd collectie al 2 keer zo groot geweest :P

• weeraanmelden
  • Laatst online: 04-08 22:40

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

nou ik moet zeggen,
normaal gesproken chello ik van uit Ede
(6713)
en daar is het echt drama, 14 kb, 20kb, 32kb is echt uniek.
en nu chello ik vanuit amsterdam, zeeburg,
en hier is echt 115kb minimum.
zelfs kazaa gaat met 60 tot 80 kb gemiddeld.
dus ik ga toch maar volgende week eens bellen, want het kan dus gewoon sneller.
maar voor het geld hoef je het niet te doen, ik bedoel 90,- per maand is gewoon een goed bedrag.
geen extra kosten of grapjes, gewoon 90,- .
en.
de downtime is echt weinig.
een netwerk heeft gemiddeld 98.8 % uptime, en die van chello tegenwoordig ook.

alleen klanten ondersteuning mag wel eens beter worden.

Verwijderd

Topicstarter
Hai,
Op dinsdag 25 december 2001 22:11 schreef burner het volgende:
Voor Rudi(flap)drol

Oh nou ik reageer toch maar ook al is het niet mij dan :-)

Je topic is net zo geweldig als Chello :r !!

Het is niet verplicht te reageren hoor.

Hou het vol flapdol |:( !!

Want ook hier spuugt men volop gal ...

en het maakt mij niet uit waar we het kunnen dumpen, in jou schoot is ook goed.

Ik heb niet veel positieve reply's gezien hier, dus denk nog maar is na over je uitlatingen.

Je kunt slecht lezen en je schrijven is ook niet alles merk ik:-)

Wees in ieder geval man/vrouw genoeg om tereageren op onze reply's of heb je helemaal geen Chello en ben je een echte verrader.

B-) AAAATTTEEELLLAAAHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!1
Ik heb hartstikke chello en ben zeer tevreden

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 22:36 schreef Mar126 het volgende:
Ja sorry rudivrol maar inderdaad je bent wel heel erg Posi over Chello. :Z (werk je er soms voor of zo)? Nou zoals ik al zei bij mij is Chello de laatste tijd wel goed. *D (lees de laatste 2 weken) daarvoor was het bagger lag die er elke dag wel een paar keer uit :R . Wel heb ik nu ping van 17ms dus das wel goed.. mij hoor je er dus de laatste tijd niet over klagen (lees de laatste 2 weken)......
Ja ik mag toch weleens positief zijn?
Ik werk er niet hoor wees niet bang ben maar gewoon een abonnee.
Een maandje terug is het een week of twee k*t geweest maar nu gaat het weer prima dacht ik zo?

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 22:46 schreef Coen het volgende:
En behalve alle ellende met de verbinding, ben ik er nog steeds niet overheen dat UPC mij 2x de modemborg heeft laten betalen...

Ik heb ondanks beloftes van UPC, nooit een cent teruggezien :(
Ik heb nog helemaal niks betaald! :7 Ik krijg per maand 2 rekeningen van Chello, nl: 1x kabelpakket standaard van F15,= en een pakket kabel standaard van 10,= Alleen als ze erachter komen ben ik wel zuur. *D

Ook over de verbinding ben ik dik tevreden!!

Verwijderd

ikke nu.... @home
beter dan adsl hcc

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:31
Chello roelt, mits je in n goed gebied zit zoals ik...
Verleden week hebbik voor t eerst in 3 jaar gemerkt wat t is als chello klote doet, lag er 23 uur uit, ik werd paranoia, was ik niet gewend. Schijnen mensen zijn die dat vaker hebben, ik niet dus. Als je in probleemgebied zit: overstappen naar mxstream. Maar ik zit goed, superverbinding, vanavond bij vriendin gezetenin Amstelveen met Casema, 16k up(das ok), en 64 k down( das minder), tevens merk ik dat alsjeopdatsoort down zit, je surfen minder snel gaat als je downt, logish, je zit snel aan je max, bij Chello's 180k heb je spare-room. Niettemin vind ik Casema prima, ware 't niet dat ze een achterlijk inlogsysteem hebben......
Ik geef toe dat als je op een @Home probleemloze verbinding zit, je Chello'ers achter je laat, maar niet uitlacht, onze 180k voldoet meer dan........en qua o zo trieste upload zijn zij net zo triest...
Cistron is niet wat 't was........zijn duur geworden en 'n limiet.
Is er dan geen abo waar ik jaloers op ben......nee........enige wat ik wil is hogere upload, maar dan zit je minstens aan de 175 (adsl plus)...
Chello i Luv ya!!!!! Greetz from Pijp Amsterdam

• Paquito
  • Niet online
Rudi Vrolijk? De (oude) bekende spammer, oplichter en onrustzaaier op nl.markt.comp ? ;)

http://groups.google.com/groups?q=rudi+vrolijk&hl=en :P

Verwijderd

bij ons in midden Gelderland was het een aantal weken geleden slecht, voor de rest afgelopen jaar (sinds okt 2000) af en toe eruit. Downloadtests meestal 100- 155 kbytes/s.
Te weinig ellende om over te stappen naar ASDL: weer nieuwe kosten maken ook al ben ik HCC-lid dan is het minimaal 300 piek bij een aanbieding en normaal al 600 piek.
Volgens de laatste consumentenbond is Chello gemiddeld net zo snel als ASDL basis van de HCCNet en qua maandprijs zijn ze ook gelijk.
We hebben hier linux en dan moet je zelf wel wat doen, Chello ondersteunt het niet, alhoewel na de migratie de helpdesk na een aarzelende start alles heeft gedaan om het te begeleiden zodat ik ook wel door kreeg waar het bij Linux mis ging (de gateway.....), er werd na een paar dagen nog terug gebeld of het wel gelukt was!!!!!! (ze hadden namelij k gezien dat ik nog niet voor de 1e keer aangelogd had (door omstandigheden). Chapeau, dat heb ik wel eens anders van deze helpdesk gehoord, helaas zijn de gemiddelde cijfers voor Chello helpdesk niet zo goed.

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 08:59 schreef Raven- het volgende:
Rudi Vrolijk? De (oude) bekende spammer, oplichter en onrustzaaier op nl.markt.comp ? ;)

Oeps >:) Westmaas zou best es kunnen.

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 08:59 schreef Raven- het volgende:

In ieder geval zelfde manier van reageren... >:)

Verwijderd

Hee Rudidrol,

Je geloofwaardigheid brokkelt snel af !!

Op de Lieve Adjes wordt je uitvoerig in the picture gezet !!

Dat wou je toch ??

Veel succes met je Wenza Computers !!

• I_stealth_I
  • Laatst online: 16:30

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Wat een gezeur over sjello, stelletje verwende figuurtjes....tja oke ik geef toe....de upstream mag wel wat omhoog ja

/dev/null

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:10
of ik chello geweldig vind, nee dus :(

zit nu al bijna een week zonder internet ;(

ben op de 24ste verhuisd, alles goed geregeld, zoveel weken van te voren aangevraagd bij chello, kon allemaal, ik dacht mooi...

toen ik de 24ste nog ff belde of alles vandaag goed ging enzo, en toen kreeg ik leuk te horen: "Vandaag wordt het internet op het oude huis afgesloten en op 17 januari wordt het in het nieuwe huis aangesloten ;)"

* Klovan vroeg nl waarom, en toen zeiden ze leuk, je we hebben te weinig man :D, nee dat is ook best wel logisch als je net 500 man ontslaat |:( |:(
Pagina: 1