Verwijderd
Ehm, staat dat niet gewoon bij de Harware tab als je rechtermuisknop op je cdrom doet en dan eigenschappen ?
Of draai je geen Win2k of XP ?
Als je het echt niet weet, dan sloop je em toch gewoon effetjes uit je kast ? kijk je effe bovenop en dan weet je het
Of draai je geen Win2k of XP ?
Als je het echt niet weet, dan sloop je em toch gewoon effetjes uit je kast ? kijk je effe bovenop en dan weet je het
Dat heb ik gedaan, en DIT staat er:
Atapi DVD-ROM 16X 625A
dus ik weet niet welk merk het zou kunnen zijn
Atapi DVD-ROM 16X 625A
dus ik weet niet welk merk het zou kunnen zijn
OEM >
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Staat bijna zeker op het ding zelf. Je kast open maken gaat waarschijnlijk sneller dan hier op een wilde gok lopen wachten...
de betaler vervuilt
Als ik met google zoek op 625a en acer dan vind ie em!!!
Zou het dan een acer kunnen zijn? En zoja, waarom staat dat dan niet bij properties
Ik gaat m'n kast zo ff openschroeven...
Zou het dan een acer kunnen zijn? En zoja, waarom staat dat dan niet bij properties
Maar dat is een CD-ROM speler....Op dinsdag 25 december 2001 12:53 schreef donsje het volgende:
Als ik met google zoek op 625a en acer dan vind ie em!!!
de betaler vervuilt
Gewoon de sticker af lezen op de speler zelf in de kast
hele opgave ofniet ?Op dinsdag 25 december 2001 12:57 schreef donsje het volgende:
Gaat ik NU doen!!!
hehe hij moet eerst schroevendraaier aan zen pa vragen en of hij de kast wel mag openenOp dinsdag 25 december 2001 13:02 schreef ruk het volgende:
duurt wel lang..pompiedompiedom
info donsje:
Studierichting: Informatica LOL
Is allang nie meerOp dinsdag 25 december 2001 13:03 schreef _MaLa_ het volgende:
[..]
hehe hij moet eerst schroevendraaier aan zen pa vragen en of hij de kast wel mag openen
info donsje:
Studierichting: Informatica LOL
en het is gelukt!!!
Het is een ACTIMA
Ooit van gehoord???
Pagina: 1