[Q3] Gekleurde player names probleempje

Pagina: 1
Acties:

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoi iedereen,

Dat je de kleuren van de player names in Quake 3 Arena kan aanpassen via ^x waarbij x een nummer is dat een kleur voorstelt hoef je me niet meer uit te leggen, maar ik heb er een vreemd probleempje mee. Ik wil namelijk de eerste letter van m'n nick name zwart maken en dat laat Q3 schijnbaar niet toe.

Als ik bijvoorbeeld "^0SatCP^7" schrijf dan blijft de naam wit. Alle andere kleuren werken wel.
Het gekke is dat wanneer ik bijvoorbeeld "^^0SatCP^7" schrijf (let op de dubbele ^) de naam wel in het zwart komt maar er nog een vervelend wit ^ teken voor staat.

Dus hoe krijg ik de naam zwart zonder er een anderskleurig karakter voor te moeten zetten? Het moet mogelijk zijn want in de film "Made For Quake" zie je verscheidene spelers die ook een zwarte eerste letter hebben.

• satcp
  • Niet online
Het schijnt dus dat Quake 3 (base) geen zwarte eerste letter ondersteunt (in de test/demo ging dat wel). Ge blijft dus met die witte ^ ervoor zitten.

Maar de OSP mod kan wel een zwarte eerste letter weergeven!

Verwijderd

1 = rood
2 = groen
3 = geel
4 = blauw
5 = HOMO KLEUR :P (roze)
6 = NOGER ERGER DAN HIER BOVEN
7 = wit
8 = zwart
9 = Niet werkend
0 = Ook niet werkend
gebruik 0 niet voor zwart maar 8
Als ik bijvoorbeeld "^0SatCP^7" schrijf dan blijft de naam wit. Alle andere kleuren werken wel.
Kijk
dan moet je het zo doen
"^8SatCP^7"??? (of je anderenaam zo)
"^^0SatCP^7" <---deze moet je zo maken --->"^8^SATCP^7"
Naar die ^7 op het laatst heft geen nut

Verwijderd

Tjah kun je mij uit leggen hoe jeje naam wilt hebben?
bv een clan tag
^7[^1cQ^7]
dan moet je het ff zo uit leggen m8

Verwijderd

Doe je het nog of hoeft het al niet meer :P

Verwijderd

zwarte namen zuigen :( ;)

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
Op woensdag 26 december 2001 18:18 schreef Caspian het volgende:
zwarte namen zuigen :( ;)
zwarte namen zijn irri die kan ik nooit lezen :(

• satcp
  • Niet online
Met die ^8 werkt het ook niet. Maar in OSP werkt ^0 wel correct als eerste teken.

En voor Caspian en Bert-Jan: Het is niet de bedoeling dat de naam in het zwart komt, maar de haakjes rond de clantag. De tekst zelf is netjes leesbaar geel/rood.

Anyway, ondertussen is het dus al in orde :)
Pagina: 1