Toon posts:

geen internetaansluiting met nieuwe computer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wou jullie vragen of jullie mij met mijn internetverbinding willen helpen.ik heb een nieuwe pc gekocht en de internet wil niet werken. ik heb een chello verbinding en ik vul alles goed in maar hij werkt nog steeds
niet. ik had eerst een com21 modem op mijn oude computer
en de monteur kwam langs en hij vervangde de com 21 in een
terayon modem, maar hij vulde geen ip adres in hij had alles
op automatisch gedaan. en nu bij mijn nieuwe pc wil de automatische instellingen niet lukken.veranderen er instellingen als je een nieuw modem hebt. onder XP heb ik maar een netwerkkaart.

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:26
Op dinsdag 25 december 2001 12:23 schreef hamimandirali het volgende:
ik wou jullie vragen of jullie mij met mijn internetverbinding willen helpen.ik heb een nieuwe pc gekocht en de internet wil niet werken. ik heb een chello verbinding en ik vul alles goed in maar hij werkt nog steeds
niet. ik had eerst een com21 modem op mijn oude computer
en de monteur kwam langs en hij vervangde de com 21 in een
terayon modem, maar hij vulde geen ip adres in hij had alles
op automatisch gedaan. en nu bij mijn nieuwe pc wil de automatische instellingen niet lukken.veranderen er instellingen als je een nieuw modem hebt. onder XP heb ik maar een netwerkkaart.
Als je een nieuwe modem hebt moet die volgens mij (door de monteur) wel aangemeld worden (iets met MACadres). Maar je weet zeker dat voor de rest alles goed is aangesloten? (netwerk kaart goed geinstalleerd? KAn je testen door in de "command prompt" te kaart te pingen ("ping localhost")). Als het goed is dan krijg je dan een "reply" terug, als dat niet zo is heb je je kaart niet goed geinstalleerd. Verder kan je ook nog eens proberen een "nieuw" IPadres aan te vragen ("start --> control panel --> netwerk connections --> dubbelklik op je netwerkconnectie --> kiezen voot tabblad support en dan op repair klikken")

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.