Toon posts:

Verkopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai
ik wil alvast mijn ei kwijt
Heb gisteren via vraag en aanbod iets gekocht .
Waren het erover eens en de persoon zou hem opsturen.
Stuurt ie me vandaag een mailtje dat ie een aanbod heeft gekregen die 25,- boven onze afspraak ligt !!!!!!!!
" Ik zie wel wat ik doe " zegt ie erbij.

Nou ik hoop dat " zie wel wat ik doe " betekent dat ie zich aan zijn afspraak houdt want anders zet ik zijn naam hier wel even int forum want dan moet niemand meer iets bij hem kopen.

Afspraak is afspraak ..anders kan het hele vraag en aanbod verhaal op internet wel weg.

Als ik mijn goede naam al te grabbel ga gooien voor 25 gulden ben ik niet te vertouwen dus.
Ik hoop dat ie gewoon onze deal nakomt en dan is dit bedoelt om over na te denken en als waarschuwing voor de toekomst.

Tweakers moeten op elkaar kunnen vertrouwen!

Graag niet meer je naam + greetz onderaan elke post zetten. Zie [forum=32] waarom niet

Verwijderd

Hij moet zich gewoon aan zijn woord houden idd.....

Btw........ zo te horen heeft hij geld tekort.....voor 25 gulden iemand afdwingen :r !!!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 12:33 schreef stanley het volgende:
Hij moet zich gewoon aan zijn woord houden idd.....

Btw........ zo te horen heeft hij geld tekort.....voor 25 gulden iemand afdwingen :r !!!
nahja, als het een jochie/meisie is van een jaar of 14 is 25 nog best veel geld hoor :P

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 12:37 schreef Schum1 het volgende:

[..]

nahja, als het een jochie/meisie is van een jaar of 14 is 25 nog best veel geld hoor :P
Sorry... gaat er bij mij niet in.....afspraak = afspraak !

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-03 21:33

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Op dinsdag 25 december 2001 12:38 schreef stanley het volgende:

[..]

Sorry... gaat er bij mij niet in.....afspraak = afspraak !
Yep, heb je helemaal gelijk in!

Godfather Bodybuilding topic reeks

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
mja da's inderdaad niet netjes
wat je er tegen kan doen weet ik niet...

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

want anders zet ik zijn naam hier wel even int forum want dan moet niemand meer iets bij hem kopen.
Lijkt mij ook niet echt netjes om dat te doen. Jij bent op deze manier nu ook bezig om bij hem iets af te dwingen.

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit soort dingen gebeuren helaas je kan er niets tegen doen, maar AFSPRAAK = AFSPRAAK

Verwijderd

Topicstarter
Heb je ook weer gelijk in RobinVR
K was ook gewoon even verbouwereerd dat ie zoiets mailt.

Maar nogmaals , hij kan zich zich nog gewoon aan zijn afspraak houden en dan ist alleen jammer dat ie er uberhaupt over nadacht en me dit mailde.
Kwilde mijn ei kwijt en das gelukt en gelukkig is de algemene opvatting (zoals hier te lezen) dus nog altijd afspraak is afspraak en k heb hier ook nog nooit prob's mee gehad

(8>

See ya

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:50

Destruction

(ex-)Automonteur

Idd. Afspraak is afspraak

Nadat ik mn Diamond Monster Fusion al had "verkocht" aan smokalot kreeg ik nog een bod van 30,-

Smokalot en ik hadden 25,- afgesproken.

Hij ging dus wel naar Smokalot.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Topicstarter
De man heeft gemaild en houdt zich aan de afspraak.
We wachten de postbode af

Thnx all voor de reply en goede dagen toegewenst! *D

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Move [forum=43]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025

Ruudjah

2022

Tjah, zulke dingen gebeuren gewoon.

Idee:
Een V&A survey maken. Ik snuffel regelmatig op V&A, en dan zie ik vaak dat mensen meerdere dingen aanbieden. Of ik heb een deal gemaakt, alles is goed gekomen, en die gast biedt weer wat aan.
Is het geen idee om personen die goed/slechte ervaringen met iemand hebben gehad, een betrouwbaarheidsratio te geven?
Stel: Ik koop van iemand een Geforce3 Ti200 van een gast uit Leeuwarden. Ik woon zelf in Arnhem, en de deal wordt dus geld overmaken, en dan opsturen. Als dit achteraf volledig goed is gegaan, kun je er vanuit gaan dat hij de volgende keer ook is te vertrouwen. Dit vermeld je dan, en zo zien anderen die iets willen kopen bij hem dat hij (redelijk) betrouwbaar is. Zo kun je users die de boel faken (Er was ook iemand uit rozendaal die HD's aanboodt, en fakete) er heel gemakkelijk uithalen.

Mensen die bijvoorbeeld minder dan 1 maand geregistreerd staan kunnen geen reactie geven. Dit voorkomt dat je kan registreren, en vervolgens een negatief oordeel over ioemand kan vellen, of een ander accountje voor zichzelf aanmaakt en hemzelf de hemel inprijst. Misschien ook een minimum aan karma/tweakotine. Eventueel een reactiemogelijkheid erbij.

Zeg maar een soort van pricewatch idee, maar dan voor de partikulieren.

TweakBlog

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:43
* Hielko vind dat wel een goed idee: een soort van E-bay rating systeem :).

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat ook irritant is, is als ze iets aanbieden, je reageert binnen een half uur, en je hoort er niks meer van... :(
Pagina: 1