Na een beetje in de search gekeken te hebben, zag ik dat bijna iedereen die zijn V7700 op een hogere snelheid heeft lopen allemaal rond de 200@235 zitten, en het geheugen op 333@375..nu was ik een paar dagen geleden ook al bezig geweest met mijn V7700 en zag ik dat die van mij nu op 200@250 / 333@400 loopt, dit is dus ongeveer een Geforce 2 Ti (volgens de faq) Ik heb de coolbits.reg gebruikt en allebij de sliders gewoon tot het einde gezet..Mijn 3dmark2001 is van 4008 naar 4686 gegaan dus ik denk dat het wel redelijk geslaagt is. Ik heb alleen zelf het gevoel dat ik toch ergens fout moet kijken, want volgens de dingen die ik lees over de V7700 zou ik nu al allemaal verkeerde pixels moeten hebben, en een veel te warme kaart (hij is nu 47 graden)...Iemand die mij kan vertellen of ik gewoon heel erg veel geluk heb, of dat ik helemaal verkeerd zit te kijken
Hmm..dan ga ik denk maar ff met die nvidia flash utility aant werk
Verwijderd
Kan makkelijk die scores van jou. Ik haal hier 235 en 390. Daarboven geeft ie foutjes, maar als je per ongeluk beter geheugen op dat ding hebt zitten, dan loopt ie makkelijk op een memory van 400. Gewoon alles testen, loopt ie vast iets terugklokken en anders mooi laten staan.
hier heb ik dan een gf2 Pro...
maar die kan ook VER ! als ik een beetje betere koeling had... eerst was ik op een lannetje en het was best koud savonds.. en mijn cpu was 5-10 graden koeler
ik had 2 casefans achter op de kaart gelegd, kast open en OCen maar
max dat ik kon halen was: 200@258 en 400@478
was niet 100% stabiel maar kon nog net ff de timedemo Q3 draaien
14 fps haalde ik toen meer dan op standaard
op 1280*1024 32/32 bit en alles high
van 71 naar de 85
toch altijd leuk da oc-en
ik heb em nu op 225 en 450 want tis hier een stuk warmer op mijn kamer dusja.. maar nog steesd 81 fps met die timedemo
maar die kan ook VER ! als ik een beetje betere koeling had... eerst was ik op een lannetje en het was best koud savonds.. en mijn cpu was 5-10 graden koeler
ik had 2 casefans achter op de kaart gelegd, kast open en OCen maar
max dat ik kon halen was: 200@258 en 400@478
14 fps haalde ik toen meer dan op standaard
van 71 naar de 85
ik heb em nu op 225 en 450 want tis hier een stuk warmer op mijn kamer dusja.. maar nog steesd 81 fps met die timedemo
Verwijderd
Mijn loopt op 233 en 375.
En is 55C
Hoe warm mag die kaart worden?
En welke koeler raadt men aan om ipv van die standaard koeler te monteren???
En is 55C
Hoe warm mag die kaart worden?
En welke koeler raadt men aan om ipv van die standaard koeler te monteren???
Verwijderd
Een Blue Orb?
Koelt prima, maakt alleen redelijk vee lawaai, maar je kan hem natuurlijk altijd op 7v laten draaien...
Ik heb Blorb op HCC gehaald en heb er 25,- voor betaald.
kijk anders even Hier
Koelt prima, maakt alleen redelijk vee lawaai, maar je kan hem natuurlijk altijd op 7v laten draaien...
Ik heb Blorb op HCC gehaald en heb er 25,- voor betaald.
kijk anders even Hier
ik draai nu continue 225/420 met een asus v7700 pure
dus...zet je core iets lager en je mem iets hoger...je hebt meer aan sneller geheugen...
dus...zet je core iets lager en je mem iets hoger...je hebt meer aan sneller geheugen...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
heee wietse...dit kan niet,mazzel of niet,hij gaat overhit raken en je kan hierdoor je kaart mollen,kzou maar stoppen en m weer normaal doen..
Pagina: 1