Verwijderd

Topicstarter
Wie de film "Blade" heeft gezien weet wel waar ik het over heb. De DJ in het begin van de film had een zonnebril op met 2 van die velle lampjes op. Een links en een rechts. Waar kan je die kopen?

Verwijderd

Ja man die wil ik ook al heel lang ik hoop dat iemand het weet!

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

ik denk dat ik wel weet waar je het over hebt. Ik geloof dat het juist brilletjes zijn gebruikt door techneuten om ten alle tijden goed licht te hebben. De mystic journeymen gebruikte ze ook tijdens een killer optreden in de roxy 3 jaar geleden (moet je net weten). Dus ik zou als ik jullie was gewoon ff bij hardware stores checken. (de bril die ik in gedachte heb, heeft geen glazen btw) 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 13:12 schreef mdusink het volgende:
ik denk dat ik wel weet waar je het over hebt. Ik geloof dat het juist brilletjes zijn gebruikt door techneuten om ten alle tijden goed licht te hebben. De mystic journeymen gebruikte ze ook tijdens een killer optreden in de roxy 3 jaar geleden (moet je net weten). Dus ik zou als ik jullie was gewoon ff bij hardware stores checken. (de bril die ik in gedachte heb, heeft geen glazen btw) 8-)
Uhmm..welke hardwarestores zijn dan dan? :?

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
oh die dingen... die zijn vet ja!
ook lachen om die gewoon in 't donker op te doen, ziet er ERG weird uit van een afstandje :D

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Topicstarter
Hmm..Conrad electronics heeft ze ook niet :(

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
bedoel je dit?? :)

Afbeeldingslocatie: http://www.pixelscapes.com/multiplex/blade/hi/bloodbath.jpg

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Verwijderd

Topicstarter
These are the ones:

Afbeeldingslocatie: http://overkill.nob.nl/~dario/temp/dj01.jpgAfbeeldingslocatie: http://overkill.nob.nl/~dario/temp/dj02.jpg

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 09:24
Die werden toch gebruikt door de chemical brothers? :)

Verwijderd

Gewoon bij electronica zaken??

volgens mij niet en al helemaal niet bij DJ zaken daar ben ik al geweest (de meeste wisten niet eens wat het was)

:(

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 12:00

RSP

koptelefoon + zaklampjes + tape ??

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 17:29 schreef RSP het volgende:
koptelefoon + zaklampjes + tape ??
Hmm..yeah..ik denk dat dat de enigste oplossing is :( Aangezien ze nergens te koop zijn...

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 16:46 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Gewoon bij electronica zaken??

volgens mij niet en al helemaal niet bij DJ zaken daar ben ik al geweest (de meeste wisten niet eens wat het was)
in principe logisch, ze zijn ook helemaal niet voor DJ's bedoeld, alleen staat 't gewoon stoer

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Jammer dat niemand het weet!

alleen die opmerking van plakband Zaklamp en koptelefoon was erg triest >:)

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-03 23:18
heh, 2 goeie zaklampen, 1 STEVIGE zonnebril en hopla. >:)

[weeee!!!, mijn 1200ste POST]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 17:59 schreef MGSNK het volgende:

VAst niet je helderste POst!! :)

• MGSNK
  • Laatst online: 07-03 23:18
heh, nee niet echt nee, maar eeh, misschien dat je zulke sets zou kunne bestellen...wie weet verkoopt technics ofzo ze wel

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

NEE tuurlijk verkoopt technics ze niet

ik denk dat je het beste de 2 kleinste energizer lampjes kan kopen en een band op je hoofd ofzo!

dat komt er het dichst bij in de buurt en anders bij een electronica zaak een bril(zinder glazen) met 2 lampjes erop vragen that`s all :)

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik heb in de US gewoon in een elektronica zaak die lampjes gezien... was een soort 'haarband' met 2 kleine lampjes eraan (volgens mij echter veel minder sterk dan de lampjes op die screencaps), bedoeld voor monteurs en dergelijke die licht moesten hebben op elke idiote plek waar ze aan het klussen waren.

Hoeveel ze kosten en van welk merk ze zijn weet ik niet, ik vond ze toendertijd niet echt interessant ofzo :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Koffievlek.nl
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09-2025
Op dinsdag 25 december 2001 17:51 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Jammer dat niemand het weet!

alleen die opmerking van plakband Zaklamp en koptelefoon was erg triest >:)
Goh, ik wil ECHT niet flamen hoor, maar ALS je ze vind en het zal je (voor een profi-spulletje) nog vette $$ kosten: WAT moet je er dan mee? Ga je 's avonds er mee lopen?? Of denk je er een discotheek mee binnen te gaan etc. etc??

Vertel het me ajb >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 22:40 schreef marco_bakker het volgende:

[..]

Goh, ik wil ECHT niet flamen hoor, maar ALS je ze vind en het zal je (voor een profi-spulletje) nog vette $$ kosten: WAT moet je er dan mee? Ga je 's avonds er mee lopen?? Of denk je er een discotheek mee binnen te gaan etc. etc??

Vertel het me ajb >:)
Is toch wel cool om zo'n ding op te hebben als DJ / VJ :P

Verwijderd

Ik ga er dan mee optreden ik treed elk weekend op duz

Verwijderd

Ik heb die lampjes wel eens in een gereedschaps catalogus gezien op mijn werk. Geen idee van welke toko. Maar ik moet daar pas weer 2 januari zijn duuus. Als het voor die tijd niet gevonden is moet je ff opnieuw posten om me te herinneren

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-03 13:29

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op dinsdag 25 december 2001 15:07 schreef Glorix Jim het volgende:
Die werden toch gebruikt door de chemical brothers? :)
bijna goed, orbital heeft ze altijd, die gasten treden op in het volledig pikkedonker (on stage dan) en hebben allebei van die maffe lampjes op hun kop

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

als je goed kijkt,lijkt het er meer op dat de lampjes op de koptelefoon en niet op de bril zitten..

dus je kan beter naar goede lampjes zoeken want ik denk niet dat r zulke zonnebrillen te vinden zijn... B-)

• Koffievlek.nl
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09-2025
Op woensdag 26 december 2001 00:05 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Ik ga er dan mee optreden ik treed elk weekend op duz
Ow ok ;)

Ik denk idd dat je gewone lampjes op een koptelefoon moet monteren (en uiteraard niet met tape! Fake tweaker die je bent >:) ) Die bundels licht die je krijgt kan je alleen krijgen door veel rook rond het dj-hokkie te blazen, met een 'smoke-machine' :7

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:52 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Verwijderd

ja hardstikke leuk neem gewoon 2 maglights en geef ze leuke multicolor frontjes das pas cool, en neem een haarband en zet daar lasertjes in ofzow das ook lagguh

Verwijderd

Misschien heb je hier wat aan:
hoofdlamp

Het is niet precies wat je bedoelt maar ze hebben ook met 7 leds in hun assortiment. Verkrijgbaar bij de betere hiking-winkels

Verwijderd

guido goaz flame again :P

hou je nou es in man... je had toch al een keer een ban ofsow :?

de nieuwe cabra site is trouwes niet echt mooi (menu is onduidelijk)

/me klikte per ongeluk op je huisje :)

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09-2025

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Op woensdag 26 december 2001 13:59 schreef Ener-G het volgende:

[..]

bijna goed, orbital heeft ze altijd, die gasten treden op in het volledig pikkedonker (on stage dan) en hebben allebei van die maffe lampjes op hun kop
Nou eigenlijk had hij het ook goed; heb chemical brothers er ook mee gezien (toen ze nog de dust brothers heetten)
En natuurlijk Kraftwerk

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Misschien moeten jullie maar even naar deze zonnebril kijken. Als je deze ziet dan vergeet je die vage lampjes bril meteen.

variant 1
Afbeeldingslocatie: http://a1497.g.akamai.net/f/1497/14/1d/www.oakley.com/media/product/eyewear/xmetal_xx/k24_k24_irid.jpg

variant 2
Afbeeldingslocatie: http://a1497.g.akamai.net/f/1497/14/1d/www.oakley.com/media/product/eyewear/xmetal_xx/ti02_blk_irid.jpg

variant 3
Afbeeldingslocatie: http://a1497.g.akamai.net/f/1497/14/1d/www.oakley.com/media/product/eyewear/xmetal_xx/x_metal_blk_irid.jpg

Explosive compounds are vaporized at 3600°F to produce the latest addition to the ranks of X Metal®. We matched the hammer earstems of Romeo® with the contours of Juliet and amplified the orbitals, enhancing coverage for larger facial sizes. Adaptable architecture and XYZ Optics® are defining features for the only 3-D sculptured, hypoallergenic, all-metal frames on earth. New options include Titanium Dioxide (TiO2) plating and a true 24-karat gold finish.

Prijs $325.00 dollar

of deze

Afbeeldingslocatie: http://a1497.g.akamai.net/f/1497/14/1d/www.oakley.com/media/product/eyewear/juliet/polished_fire_polarized.jpg
Prijs $335,00 dollar

Assume there are no rules and it's one big free for all

• DFY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:38

DFY

Sja...

Op woensdag 09 januari 2002 23:16 liet Yilkee een aantal leuke Oakley zonnebrillen zien:
Die XX'sjes vind ik niks, die Juliet daarintegen vind ik bijzonder strak, mooier nog dan de Romeo. Maar ze zijn zo duur, Fl 750,- hier.....

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 09:06

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Op woensdag 09 januari 2002 23:16 schreef Yilkee het volgende:
Misschien moeten jullie maar even naar deze zonnebril kijken. Als je deze ziet dan vergeet je die vage lampjes bril meteen.

variant 1
[afbeelding]

variant 2
[afbeelding]

variant 3
[afbeelding]

Explosive compounds are vaporized at 3600°F to produce the latest addition to the ranks of X Metal®. We matched the hammer earstems of Romeo® with the contours of Juliet and amplified the orbitals, enhancing coverage for larger facial sizes. Adaptable architecture and XYZ Optics® are defining features for the only 3-D sculptured, hypoallergenic, all-metal frames on earth. New options include Titanium Dioxide (TiO2) plating and a true 24-karat gold finish.

Prijs $325.00 dollar

of deze

[afbeelding]
Prijs $335,00 dollar
SWEEEEET!!!
alleen jammer van de prijs zeg... ach jah misschien dat ik ze nog ooit ergens tegen kom voor een knaak zestig ofzo...

¯\_(ツ)_/¯

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
De juliet scheelt niet veel van de xx maar ik vind de juliet zelf ook mooier. maar dan alleen als de frame van de juliet zo'n chrome look heeft. er zijn ook juliets die niet zo'n chrome look hebben. en natuurlijk die flame glazen erin. ik ga die juliet misschien op sterkte halen. en de normale bril van oakley de rx 02
Afbeeldingslocatie: http://a1497.g.akamai.net/f/1497/14/1d/www.oakley.com/media/product/prescription/rx_o2/midnight.jpg

deze is $190 dollar hij is wel vetter dan de standaard brillen

Assume there are no rules and it's one big free for all

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Explosive compounds are vaporized at 3600°F to produce the latest addition to the ranks of X Metal®.
Hehehehehe. Ik blijf het een mooi verhaal vinden, hoe ze eerst perongeluk een stuk lab hebben opgeblazen om hun oh zo geprijse X Metal uit te vinden :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Chiron

Chiron

variant 1
[afbeelding]

variant 2
[afbeelding]

variant 3
[afbeelding]

Prijs $325.00 dollar

of deze

[afbeelding]
Prijs $335,00 dollar
ik heb al een oakley, maar daar heb je niks aan als je in het donker op het podium staat |:( |:(

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• SaURoN
  • Niet online
Ze bestaan, maar waar :?
Eerder bij een m8 van me , zijn moeder had er 1 om in het donker te lezen :) ze zijn er iig :) gaat aan als de pootjes uitelkaar zijn en gaan uit als je ze dichtklapt.

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Op dinsdag 25 december 2001 17:59 schreef MGSNK het volgende:

Toch wel jammer dat je zo'n toch wel bijzondere post hieraan verspilt he >:)

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://a1497.g.akamai.net/f/1497/14/1d/www.oakley.com/media/product/eyewear/juliet/polished_fire_polarized.jpg
Hey.. :P een DJ JEAN bril.. 8-)

• Chiron

Chiron

Op zaterdag 12 januari 2002 13:08 schreef Skate2000 het volgende:
[afbeelding]
Hey.. :P een DJ JEAN bril.. 8-)
verdomd.. nou je het zegt :D

Verwijderd

bij www.htfr.co.uk kon je hem vroeger wel bestellen, neem een kijkje zou ik zeggen

Verwijderd

Ik kan ze niet vinden :(

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10-2025

TricTrac

=;-)

• talin
  • Laatst online: 20:18

talin

ES-MA

http://www.snapon.com is een gereedschap maker .

Eyelights, Black $15.95
Afbeeldingslocatie: http://buy.snapon.com/catalog/OBJECTS/28300/28288.JPG

Eyelights, Orange $15.95
Afbeeldingslocatie: http://buy.snapon.com/catalog/OBJECTS/36600/36550.JPG

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Soew kicke zeg.

mocht ik nog wat vaker gaan draaien, ga ik ze ook halen
Dan ben je echt bruuut ;) >:)
Pagina: 1