Toon posts:

Lay-out tweakers.net niet optimaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voordat iedereen hier zich op z'n p!k getrapt voelt: de lay-out is op het eerste gezicht zeker goed te noemen, maar niets is perfect. Als ik op een pagina kom wil ik 1 keer zo veel mogelijk kunnen zien, maar als ik t.net met een 800*600 resolutie bekijk(en dat zijn toch nog best wat mensen, niet iedereen heeft een dure videokaart en/of monitor!) neemt de titel en de banners bijna de helft van je beeld in. Ik begrijp dat die banners daar niet voor niets staan, maar moet de titel(bv. Home of Nieuws) zo enorm groot? Waarom is er naast die titel nog een hoop whitespace als je beeld al zo vol staat? Waarom geen frames? Waarom rechtsboven 4 van die truttige streepjes die niet bij de pagina's passen?

Ieder z'n eigen smaak, maar toch... volgens mij kan het echt wel net iets beter...

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Hmm.. ik had op m'n 15" monitor ook al 1024*768 hoor... Heb je overigens ook geen dure videokaart voor nodig.

Ik denk dat het probleem dan ook wel meevalt.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er zijn nauwelijks nog bezoekers die op 800*600 draaien en dat zullen er alleen maar minder worden. Bovendien is dit Tweakers.net en niet Groetmoedersonline.nl.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

En Femme wint na 43 seconden in de 2e ronde door een Knock Out!

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Exterazzo
  • Laatst online: 15:59

Exterazzo

Qeasy

offtopic:
Wat is dat nou weer voor een schrale post (same as this 1)

Ennuh ik vind de layout er heel flex uitzien :)

EDIT hier is HTML wel on, wazig

Audentia

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Die witte ruimte naast Home wordt vanzelf opgevuld; klik de Pricewatch maar eens aan...
Die vier streepje rechtsboven heeft Femme zo gedaan omdat hij vond dat dat een betere overgang van rood naar grijs was dan een gradient overgang.
De banners zijn op het standaard bannerformaat, en zijn dus evengroot als de banners die je elders ziet.
Frames werken niet bij een interactieve, dynamische db-driven site als T.n.

Inderdaad, niets is perfect, maar om sommige dingen kom je moeilijk/niet heen...

Verwijderd

[soms neuk ik mieren, zoals nu]
Het zijn 6 streepjes. 3 rode en 3 grijze. :)
[/soms neuk ik mieren, zoals nu]

• Hyp Hyper
Nee nee, het zijn drie streepjes op een grijze achtergrond! :)

Verwijderd

Bedoel je dan niet toevallig 3 rode op een grijze background?

Hoezo gezever .. :+

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dat zeg ik... drie :) (gimme a break, ik was net wakker)

• Hyp Hyper
Nee, de grijze streepjes op een grijze achtergrond heb ik maar niet meegeteld! :)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kwil niet veel zeggen maar ik bekijk Tweak nu op 800*600 en ik zi alles perfect hoor :+, alleen als ik em hoger zet: 1200 of zoiets dan wordt de pagina te klein, hij gebruikt dan een deel van de monitor niet :'( kheb dan ook 15 inch :9
Pagina: 1