Ik heb hier een Onkyo cdspeler staan(DX1500, geen goedkoop dingetje) die brak aan het worden is na 10 jaar. De motor is niet goed meer, dus hij kraakt als de nete. Dus ik heb een nieuwe nodig. Ik zat of aan een gewone cdspeler te denken voor c.a. 500 gulden, of zo'n dvd speler met ingebouwde mp3-functionaliteit. Wat raden jullie me aan, en welke merken/typen zijn het beste??
f 500 is een beetje krap voor een DVD van een A merk. Als je echt kwaliteit wilt voor normale CD's kun je beter een normale CD speler kopen. Wil je toch DVD, dan moet je minimaal een paar honderd dulden meer uittrekken. Ook dan kun je op een normale CD speler betere kwaliteit verwachten.
Voorbeeld mijn Pioneer DV-444 DVD speler kostte ongeveer f 700 (heeft MP3), geluidskwaliteit is goed, maar minder dan een audiofiele CD speler van die prijsklasse.
Voorbeeld mijn Pioneer DV-444 DVD speler kostte ongeveer f 700 (heeft MP3), geluidskwaliteit is goed, maar minder dan een audiofiele CD speler van die prijsklasse.
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
ik weet niet of ik echt het uiterste uit een dure cdspeler kan trekken met mijn huidige set.
Onkyo TX904 versterker
JK-Acoustics Optima V boxen
is goed spul, maar zou ik het horen?
Onkyo TX904 versterker
JK-Acoustics Optima V boxen
is goed spul, maar zou ik het horen?
Kijk eens op kieskeurig.nl. Daar kan je precies op specificaties gaan zoeken naar wat je wil hebben
. In een winkel kijken kan ook
.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
idd, alleen heir in arnhem is niet zo heel erg veel te vinden, behalve de hobo en de smiths zit er niet veel meer wat echt goed spul verkoopt. Jah we hebben een megapool, maar dat schiet ook niet opOp dinsdag 25 december 2001 17:43 schreef JvS het volgende:
Kijk eens op kieskeurig.nl. Daar kan je precies op specificaties gaan zoeken naar wat je wil hebben. In een winkel kijken kan ook
.
beters, goed nieuws, mn ouders vonden het zielug dat de set die ik had overgenomen nu al kapot ging(eerst was een van de boxen ook al naar de klote, kostte me 150 piek
), dus leggen ze er 200 gulden bij 
dus eventueel iets duurdere types zijn niet zo'n groot probleem meer
dus eventueel iets duurdere types zijn niet zo'n groot probleem meer
nou, dan kan je aan de pioneer DVD 444 dacht ik zo
.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Op woensdag 26 december 2001 13:40 schreef JvS het volgende:
nou, dan kan je aan de pioneer DVD 444 dacht ik zo.
maar zijn er nog andere goede spelers??
ik zag trouwens op de Onkyo site een heeeelllleeee mooie
de DV S757, slurp. Prachtig ding. Ik wil alleen de advies prijs niet weten denk ik
Arnhem?
Daar kan je leuke marantz en harman kardon speler oppikken. Bij versloot.
weet ik, marrantz levert alleen geen beste kwaliteit dvd spelers in het wat lagere segment(we hebben hier de DV3100 en dat ding is gewoon ronduit BRAK) Harman Kardan zo idd een optie zijn, even kijkenOp woensdag 26 december 2001 13:50 schreef hervaz het volgende:
Arnhem?
Die Pioneer heb ik gespot bij de megapool voor 702 gulden, de zilveren is 750,-
Pagina: 1