VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
nope alle bestanden staan in de zelfde mapOp dinsdag 25 december 2001 11:13 schreef Freez0r het volgende:
Grote kans dat je naar de foute map verwijst...
MrFreeze
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
Verwijderd
Blijkbaar niet, want je include wel ../functions.phpOp dinsdag 25 december 2001 11:17 schreef x-force het volgende:
[..]
nope alle bestanden staan in de zelfde map
Volgens mij betekent dat dat functions.php een niveau lager zit. Include je niet ergens in functions.php index.php?
edit:
Oh, dom.. Er staat ./functions.php.. ehmmz. doe het eens zonder ./ dan
wat is er mis?Op dinsdag 25 december 2001 11:24 schreef The_tWiStEr het volgende:
PHP:
1 2 3 4 <? include('functions.php'); showheader("Here are your Topics"); ?>
daarna komt nog veel meer maar dat heeft toch geen zin om dat er allemaal bij te plakken?
hij blijft deze fout melding geven:Op dinsdag 25 december 2001 11:20 schreef YaZe het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want je include wel ../functions.php
Volgens mij betekent dat dat functions.php een niveau lager zit. Include je niet ergens in functions.php index.php?
edit:
Warning: Failed opening '/var/www/forum/index.php' for inclusion (include_path='') in Unknown on line 0
BEDANKT ik was het vergeten om de goede rechten te geven !!Op dinsdag 25 december 2001 11:37 schreef Timpie2000 het volgende:
rechten staan fout op dat bestand
Pagina: 1