Toon posts:

de philips 4x4 brandetje.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met vader heeft zow zwart philips brander alleen wil die nu niet meer branden heel vaag terwijl die haast nooit gebruikt wordt.

wat is het probleem denken jullie

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ehm, wat meer info zou wel handig zijn:
Wat voor systeem / OS / brandprogramma / CDR?
wat is de foutmelding die je krijgt?
Krijg je deze foutmelding ook met andere typen CDR?

Het probleem is: teweinig info :)

Ok, sig staat al een boel in, maar dat is waarschijnlijk niet het systeem waar je op brandt? (aangezien er geen 4x4 brander in zit..)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
zow power cabriation error of zo.

windows 98se
+ standaart progie en drivers. bijgelevert software dus

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 02:04 schreef narfpower het volgende:
zow power cabriation error of zo.

windows 98se
+ standaart progie en drivers. bijgelevert software dus
Ja die fout is dus nogal ernstig...
Nero help:
"Power calibration error", Focus servo failure", Laser adjustment error",
Monitor ATIP error", Write emergency" or Spindle servo failure":

These are really bad hardware errors. Maybe using another brand of CDRs could help. If this doesn't help, then you'll probably need to have your recorder repaired.
edit:

Heb je nog garantie??

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
hij's al een jaartje of 2 zat 3 jaar bij.

dus gelukkig maar hoe kan dit want er is nooit wat mee gebreurt.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op dinsdag 25 december 2001 14:50 schreef narfpower het volgende:
hij's al een jaartje of 2 zat 3 jaar bij.
Dan mag je dankbaar zijn dat 'ie het nog 3 jaar heeft uitgehouden >:)
De oudere Philips-branders, vooral de 3610, maar ook de 4-speed series hebben veel last van constructiefouten, de dingen hadden de eigenschap op allemaal 1 maand na het verlopen van de garantie kapot te gaan. Check de [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=philips+CD+kapot#hitstart]search[/url] maar eens.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op dinsdag 25 december 2001 14:53 schreef bramvrzt het volgende:

[..]

Dan mag je dankbaar zijn dat 'ie het nog 3 jaar heeft uitgehouden >:)
De oudere Philips-branders, vooral de 3610, maar ook de 4-speed series hebben veel last van constructiefouten, de dingen hadden de eigenschap op allemaal 1 maand na het verlopen van de garantie kapot te gaan. Check de [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=philips+CD+kapot#hitstart]search[/url] maar eens.
dat zijn erook maar een paar, dat SOMMIGE cdd3610's al snel stuk waren wil niet zeggen dat andere Philips brandeers meuk zijn.

Die zwarte Philipsjes zijn nameljik gewoon Yamaha branders (die overigens wel erg gevoelig zijn voor bepaalde merken CD-R's).
Yamaha branders hebben trouwens wel de eigenschap om na ongeveer 13 maanden kapot te gaan :(
Oplossing: na 11 maanden zeggen dat dat ding soms coasters maakt en laten opsturen naar Yamaha, dan kijken ze em na en fixen elke fout die ze tegen komen > gratis

Ik ken heel veel mensen met een CDD3610, en daarvan doet zeker 90% het nog bij regelmatig gebruik.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-01 00:17
Op dinsdag 25 december 2001 16:36 schreef dreeke het volgende:
dat zijn erook maar een paar, dat SOMMIGE cdd3610's al snel stuk waren wil niet zeggen dat andere Philips brandeers meuk zijn.
Bah, ik heb DRIE van die 3610's gehad, en ze zijn allemaal na een bepaalde tijd stuk gegaan. De eerste na 3 maanden, de 2e was stuk toen ik 'm kreeg, en de derde na 13 maanden. Nooit geen Philips brander meer voor mij. Heb nu 2x Panasonic en 1x Plextor. Mijn oudste 8x Panasonic is nu al over 3 jaar oud en brandt nog steeds.

• frapex
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:17

frapex

got r00t

hmm... ik heb een 3610... en toch al snel 2000 cds gebrand... tis officieel geen productiebrander.. mja... het KAN wel... en doet het nog steeds prima :o

Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

• miel
  • Laatst online: 21-04 11:47
offtopic: had ook een 3610......
en nu een Lite-On...noodgedwongen...
want de mijne kapte er dus ook mee

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

3610 heb ik ook gehad (brak ding)

beetje offtopic denk ik maare:
als je de firmware van bv(mn pa heeft een brakke 2x) een 4 speed in een 2 speed ramt, zou hij het dan lang volhouden?

als er tweakers zijn met ervaring.......
opstelle in rijen van 3 svp :)

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• -ET-
  • Laatst online: 21-04 19:37

-ET-

Phone Home

Je kan proberen eens nieuwe firmware in je brander te stoppen.

offtopic:
Ik heb alleen goede ervaringen met philips branders ik had een cdd3600 heeft het 3 jaar gedaan en zo'n 10.000 cd's getoast. Nu maar een LG gekocht en die doet het ook nog prima

Verwijderd

moved HA >> OM
Pagina: 1