Met vader heeft zow zwart philips brander alleen wil die nu niet meer branden heel vaag terwijl die haast nooit gebruikt wordt.
wat is het probleem denken jullie
wat is het probleem denken jullie
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ja die fout is dus nogal ernstig...Op dinsdag 25 december 2001 02:04 schreef narfpower het volgende:
zow power cabriation error of zo.
windows 98se
+ standaart progie en drivers. bijgelevert software dus
"Power calibration error", Focus servo failure", Laser adjustment error",
Monitor ATIP error", Write emergency" or Spindle servo failure":
These are really bad hardware errors. Maybe using another brand of CDRs could help. If this doesn't help, then you'll probably need to have your recorder repaired.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dan mag je dankbaar zijn dat 'ie het nog 3 jaar heeft uitgehoudenOp dinsdag 25 december 2001 14:50 schreef narfpower het volgende:
hij's al een jaartje of 2 zat 3 jaar bij.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
dat zijn erook maar een paar, dat SOMMIGE cdd3610's al snel stuk waren wil niet zeggen dat andere Philips brandeers meuk zijn.Op dinsdag 25 december 2001 14:53 schreef bramvrzt het volgende:
[..]
Dan mag je dankbaar zijn dat 'ie het nog 3 jaar heeft uitgehouden![]()
De oudere Philips-branders, vooral de 3610, maar ook de 4-speed series hebben veel last van constructiefouten, de dingen hadden de eigenschap op allemaal 1 maand na het verlopen van de garantie kapot te gaan. Check de [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=philips+CD+kapot#hitstart]search[/url] maar eens.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Bah, ik heb DRIE van die 3610's gehad, en ze zijn allemaal na een bepaalde tijd stuk gegaan. De eerste na 3 maanden, de 2e was stuk toen ik 'm kreeg, en de derde na 13 maanden. Nooit geen Philips brander meer voor mij. Heb nu 2x Panasonic en 1x Plextor. Mijn oudste 8x Panasonic is nu al over 3 jaar oud en brandt nog steeds.Op dinsdag 25 december 2001 16:36 schreef dreeke het volgende:
dat zijn erook maar een paar, dat SOMMIGE cdd3610's al snel stuk waren wil niet zeggen dat andere Philips brandeers meuk zijn.
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen