[RTCW]Teamkillers in RTCW

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
Ligt het nou aan mij of zitten er in de Full version van RTCW in de multiplayer steeds vaker teamkillers? kwor er echt doodziek van, als je vrolijk met je gold naar de truck loopt ofzo en afgeknald wordt door een of andere TKer.
En het is ook zo easy voor ze, bij de een-na laatse complaint voordat ze gekicked worden reconnecten ze, of als ze gekicked worden connecten ze vrolijk weer :(

ik moest het ff kwijt.

Verwijderd

bij het andere team aansluiten, je kan er weinig aan doen....

Verwijderd

Worden die complaints ergens bij gehouden?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
lamers heb je altijd online ontkom je niet aan :(

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
TERUGSCHIETEN!!!!!!!!

Je hebt ook van die eikels dat als je ze terecht per ongeluk raakt dat ze dan terugschieten...10 kogels ofzo.
Dat vind ik echt lame.

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
Op dinsdag 25 december 2001 01:05 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
TERUGSCHIETEN!!!!!!!!

Je hebt ook van die eikels dat als je ze terecht per ongeluk raakt dat ze dan terugschieten...een 10 kogels ofzo.
Dat vind ik echt lame.
ja effe schieten en dan wegrennen kenk nog wel van CS speel gelukkig alleen maar q3 meer, minder lamers 8-)

• Bert-Jan
Op dinsdag 25 december 2001 01:05 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
TERUGSCHIETEN!!!!!!!!

Je hebt ook van die eikels dat als je ze terecht per ongeluk raakt dat ze dan terugschieten...een 10 kogels ofzo.
Dat vind ik echt lame.
\
eerst zat ik een gast te volgen die als sniper bezig was, heel sneaky schoot ie steeds een teammate neer, maar niet dood, zodat iedereen met 20-30 health rondliep. Dat is helemaal lullig want dan hebben veel gasten niet door dat het een TK is.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Op dinsdag 25 december 2001 01:07 schreef Bert-Jan het volgende:

[..]

\
eerst zat ik een gast te volgen die als sniper bezig was, heel sneaky schoot ie steeds een teammate neer, maar niet dood, zodat iedereen met 20-30 health rondliep. Dat is helemaal lullig want dan hebben veel gasten niet door dat het een TK is.
ZOooooooo dat is smerig jah, daar had ik ook ff last van.
en ik snapte er niks van, maar was zo'n eikel van achteren :r.

Ik snap echt totaal niet wat daar de lol van is :(

Beste wat je kan doen is public message met: ... is teamkilling
en dan kick aanvragen

beter in de console dat bericht typen zodat je het kan herhalen.

Verwijderd

gewoon afmaken die gasten >:)

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

je, afmaken..., gewoon een paar keer typen van "blabla is a teamkiller, team, kill him!!", zoiets, is best lachen...

Die gast word door iedereen beschoten als die gezien word (moeten ze wel overtuigd zijn dat hij ook echt een teamkiller is, wel even wachten tot andere spelers ook klagen). Maar dan gaat zo iemand al snel naar andere server, want dan is iedereen zijn vijhand :)

BF1: Don-Panio

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:49
Bij CS had ik dat ook. Bij CS is het zo als je iemand killt dat je de volgende ronde niet mee kan doen en na 3 tk's wordt je gebannd. Maar nu was er een ventje die de hele tijd op je schoot totdat je NET NIET dood bent dus dat je met 3/4% rond loopt waardoor je dus echt niks overleeft van de tegenstander |:(
Ik speel nu gelukkig op een server waar je je teammates niet kan killen :P

The devil is in the details.

• Bert-Jan
Op dinsdag 25 december 2001 10:20 schreef Marc00 het volgende:
Bij CS had ik dat ook. Bij CS is het zo als je iemand killt dat je de volgende ronde niet mee kan doen en na 3 tk's wordt je gebannd. Maar nu was er een ventje die de hele tijd op je schoot totdat je NET NIET dood bent dus dat je met 3/4% rond loopt waardoor je dus echt niks overleeft van de tegenstander |:(
Ik speel nu gelukkig op een server waar je je teammates niet kan killen :P
dat is wel de oplossing, een server met ff->off maar dat vind ik toch minder leuk spelen, want dat is een stuk minder realisties.

Verwijderd

tis wel jammer ja , maar vaak is het ook perongeluk , met name de flammen werper , daar gebeuren (bij mij) de meeste ongelukken mee , want dan zit je in zo`n kleine ruimte en gaat zo`n newbie met een flammenwerper spuiten |:( |:( |:(

• Bert-Jan
Op dinsdag 25 december 2001 13:14 schreef arko19 het volgende:
tis wel jammer ja , maar vaak is het ook perongeluk , met name de flammen werper , daar gebeuren (bij mij) de meeste ongelukken mee , want dan zit je in zo`n kleine ruimte en gaat zo`n newbie met een flammenwerper spuiten |:( |:( |:(
dat is idd irri, maar het irriste is als die het express doet :(

Verwijderd

ik smeekte eerst om kogels , want ik was medic , en ik kreeg het maar niet , ging ik de luitenant klemmen , schoot ie me dood !!! ik was helemaal rood aangelopen , en we hadden op een gegeven moment een prive oorlog |:(

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:26
Op dinsdag 25 december 2001 13:14 schreef arko19 het volgende:
hey een newbie moet het ook leren. Tis zoals iemand al zei: Tis pas irri als ie het express zijn eigen teamm8 verneukt.

Verwijderd

een newbie moet dan niet gelijk met een flammen werper lopen want dat is gevaarlijk |:(

Verwijderd

een air-strike aanvragen om een TK'er te killen is leuker >:)

Verwijderd

lol >:)

Verwijderd

laast was ook wel leuk ...
toen was ik bijna dood en was helemaal alleen op vijandig gebied , die nazi`s bleven maar achter me aan komen , heb ik een granaat gepakt , pin der uit , en ik hield hem vast en toen rende ik naar die groep toe , whaha was wel leuk , zo`n hele groep weg door 1 man :z maar zelf was ik ook dood ;(

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 16:36 schreef arko19 het volgende:
laast was ook wel leuk ...
toen was ik bijna dood en was helemaal alleen op vijandig gebied , die nazi`s bleven maar achter me aan komen , heb ik een granaat gepakt , pin der uit , en ik hield hem vast en toen rende ik naar die groep toe , whaha was wel leuk , zo`n hele groep weg door 1 man :z maar zelf was ik ook dood ;(
lol, een zelfmoordaanslag, je bedoelt granaat in de hand, op het groepje afrennen en gooien.

Verwijderd

de granaat NIET gooien , bedoelde ik :z

• Chello200
  • Laatst online: 27-11-2022
je kunt toch met een command bannen ? Met Elite Force iig geval wel. En RTCW draait ook op een Quake 3 engine dus de commands zullen niet veel schelen ! :)

dikzak

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik baal soms ook van die tk-ers, flooders, nep-LT's/medics etc...

Ik baal gewoon van lamers. Eerst maakte ik me er druk om en ging lopen zeiken en flamen. Nu weet ik dat het niks uitmaakt en negeer ik die gasten maar gewoon. Soms ff doorbijten, maar het is beter dan je spel laten verneuken door die gasten...

overigens heb ik ook al kogels door muren zien vliegen. Heeft iemand dit soort "cheats" ook al gezien? Ik hoop maar dat het een bug is... :(

Verwijderd

Das een bug,, die dingen raken je niet (die strepen bedoel je toch?)

Verwijderd

Ik heb ook wel eens mijn halve team uitgemoord op beach :) Was ik luit en donderde ik ff een airstrike bij de muur....en al die gasten lopen daar |:( Ik was nog behoorlijk n00b en het ging totaal niet expres!!! Maar het was wel zeeeeeeer lullig :)

Verwijderd

Godverde godverde, ik was 10 min geleden aan het spelen en wat ik toen zag daar werd ik niet zo vrolijk van :'(

Ten eerste teamkillers hier en daar, (en de sneaky teamkillers: 1 schot van achter af en toe zodat je sneller doodgaat bij een 1 on 1 gevecht)

Diverse cheats, 1 had onbeperkte granaten, ik werd recht voor me beschoten door iemand die onzichtbaar was :( :'( :'(

En dat op 1 server |:( :(

• RedTop
Op woensdag 26 december 2001 03:27 schreef ]NTT[ het volgende:
Das een bug,, die dingen raken je niet (die strepen bedoel je toch?)
Meestal zie ik ze van een afstandje, maar vorige keer werd ik dus wel geraakt...

• RedTop
Op woensdag 26 december 2001 09:53 schreef ScitzoFreak het volgende:
Diverse cheats, 1 had onbeperkte granaten, ik werd recht voor me beschoten door iemand die onzichtbaar was :( :'( :'(
Een engineer heeft 10 granaten... dat zijn er heel wat...

Onzichtbare mannetjes, fences en granaten: File under "Bug"

edit:

sorry voor de dubbelpost

Verwijderd

engineer heeft 8 granaten

• RedTop
Op woensdag 26 december 2001 14:53 schreef arko19 het volgende:
engineer heeft 8 granaten
Nou ja... veel in ieder geval :)

Verwijderd

ja , eigelijk zijn ze precies het zelfde als normaale soldaten , alleen ze hebben 1 magazijn kogels minder .

Verwijderd

mhh ik vond het dynamiet dat ze hebben toch ook wel bijzonderer en het "zakmesje" is ook wel iets dat anders is dan een regular private, maar ja das mijn mening :P

Verwijderd

ja , je hebt gelijk ;)

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 20:05 schreef arko19 het volgende:
de granaat NIET gooien , bedoelde ik :z
huh, ik heb de final van RTCW nooit online gespeeld maar van de multiplayer tests weet ik dat je een granaat moet gooien wil die afgaan, toch :? tis trouwens alweer een maandje geleden dat ik voor het laatst speelde die mulitplayer test.

Verwijderd

in de final kan je hem gewoon net zo lang in je hand houden tot ie ontploft

Verwijderd

je hoort de granaat ook tikken net als een tijd bom , bij de 4de tik (dacht ik) ontploft het

• RedTop
5 tikken.... je moet zorgen dat je hem de 4e tik gooit, anders ben je de ...

Ik ben ze nu ook tegen gekomen... die gasten die oneindig granaten hebben. Dat is op zich geen probleem, want eer hij 1 granaat heeft gegooid loop ik op z'n lijk te dansen. :)

Echter... die gasten gooien net zo snel granaten als wij kogels schieten.. :(

Verwijderd

Ik word ook scheit ziek van die gasten :r :r of dan blijven ze vrolijk achter je staan word jij lekker dood geknald en hun niet :(.

Dood schieten die gasten ;)

edit: klopt met vlammenwerper gebeuren vaak ongelukken :)

Verwijderd

vandaag had ik iets raars mee gemaakt ! ik speelde The Beach en ik gaf m`n maten dekking met m`n snipergun , op een gegeven moment kijk ik naar de laagste bunker (bij die duur die ontploft moet worden) en daar ontplofde de boel de hele tijd ! het leek wel een 1000 klapper , maar echt heel snel achter elkaar , net zo snel als je met een MP60 schiet , echt vaag , het kan ook lag zijn , maar iedereen zat gelijk over cheaters te praten ...

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 23:27 schreef arko19 het volgende:
vandaag had ik iets raars mee gemaakt ! ik speelde The Beach en ik gaf m`n maten dekking met m`n snipergun , op een gegeven moment kijk ik naar de laagste bunker (bij die duur die ontploft moet worden) en daar ontplofde de boel de hele tijd ! het leek wel een 1000 klapper , maar echt heel snel achter elkaar , net zo snel als je met een MP60 schiet , echt vaag , het kan ook lag zijn , maar iedereen zat gelijk over cheaters te praten ...
Dat schijnt idd een cheat te zijn, heb ik wel meer over gehoord maar gelukkig nog niet tegengekomen (met mijn geluk, zal ik wel weer middenin die explosies zitten).
In ieder geval, als ik zo'n kloothommel erop betrap issie de rest van de pot van mijn (levend wild) >:).

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:48

scorpionv

This space for rent

Er zijn idd zat bugs, cheats en lamers.
- onzichtbare lui (gelukkig meestal je teammates)
- kogels dwars door een muur (icm met wallhacks)
- oneindige granaatwerpers
- en de gewone n00bs + etters

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-11 13:56

Metzie

Nyaano !

Last van teamkillers heb ik wel eens, maar niet zoveel. Voornamelijk die n00bs met flamethrowsers zijn irri.

Cheaters ben ik eigenlijk nog niet tegengekomen op de servers waar ik op speel. Zou trouwens niet echt weten wat het nut daarvan is in RTCW, sinds mensen na 40sec weer respawnen, en je alleen kan winnen als je je objective haalt.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

nou ... als een engineer nou cheat en zorgt dat ie niet dood kan , dan is het spel snel over

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 20:43 schreef arko19 het volgende:
in de final kan je hem gewoon net zo lang in je hand houden tot ie ontploft
aha ok, wel relaxed, kun je dus iid van die suicide attacks uitvoeren :)
Pagina: 1