#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Geet het dan ooit nog wel eens fout met burn-proof e.d.
Als je HD 3.6 MB/sec kan pompen lijkt het me geen enkel probleem...
Als je HD 3.6 MB/sec kan pompen lijkt het me geen enkel probleem...
de betaler vervuilt
De nieuwere fikkers hebben allemaal burnproof, dat betekent dat als er niet genoeg data doorgevoerd wordt, de cd niet zal mislukken maar wat langer duurt als er geen Bufferunderrun op zou treden.
dus het kan wel. ooit eens een burnproof op een P120 gezien, duurde wel wat langer maar gaat goed.
dus het kan wel. ooit eens een burnproof op een P120 gezien, duurde wel wat langer maar gaat goed.
hij heeft een maxtor 10gb, meer weet ik niet
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Ik denk dat die ongeveer 2,5 mb/s aankan, dus burnproof zal wel in actie moeten komen (soms).Op dinsdag 25 december 2001 00:49 schreef VageGast het volgende:
hij heeft een maxtor 10gb, meer weet ik niet
hij kan natuurlijk altijd nog op lagere sneheden branden als ie het niet trekt
De burner herkent de helft van de keren geen CD als je die erin doet (ook orginele). Hij blijft maar zoekten en tikken. Als ie bv. een audio cd brandt, moet ie na iedere stilte weer zoeken om het volgende nummer te gaan branden en hij schrijft de lead out niet. Is dit toevallig niet heel gemakkelijk en goedkoop te verhelpen. (opnieuw kallibreren ofzo). Beetje jammer allemaal want volgens mij brand ie nog goed.
Verder heeft hij heeft ook opmerkelijk veel gezeik met 80-min cd's)
Schoonmaken met zo'n CD met een borsteltje heeft ie ook al geprobeerd, maar dat helpt natuurlijk niet.
De burner herkent de helft van de keren geen CD als je die erin doet (ook orginele). Hij blijft maar zoekten en tikken. Als ie bv. een audio cd brandt, moet ie na iedere stilte weer zoeken om het volgende nummer te gaan branden en hij schrijft de lead out niet. Is dit toevallig niet heel gemakkelijk en goedkoop te verhelpen. (opnieuw kallibreren ofzo). Beetje jammer allemaal want volgens mij brand ie nog goed.
Verder heeft hij heeft ook opmerkelijk veel gezeik met 80-min cd's)
Schoonmaken met zo'n CD met een borsteltje heeft ie ook al geprobeerd, maar dat helpt natuurlijk niet.
Ik denk dat als zijn HD geen rotzooi is en vol zit met fragmentatie e.d dat die HD wel 10MB/s kan halen.Op dinsdag 25 december 2001 00:50 schreef JJJ het volgende:
[..]
Ik denk dat die ongeveer 2,5 mb/s aankan, dus burnproof zal wel in actie moeten komen (soms).
Verwijderd
Heb hier nog een oude Seagate 2.1 Gb liggen (PIO mode 4
) en die haalt 3.5 mb/s; dit samen met het feit dat iedere brander tegenwoordig een vorm van burnproof heeft leidt bij mij tot de conclusie dat ie iedere brander erin kan hangen
Eerlijk gezegd brand ik nooit sneller dan 12x aangezien je dan tijdens het branden een versnelling krijgt en de kleur van het sneller gebrande deel ook anders is.
Ik denk dat wanneer je sneller dan 12x brand mischien in de nabije toekomst mischien wel problemen met lezen kan krijgen.
Ik denk dat wanneer je sneller dan 12x brand mischien in de nabije toekomst mischien wel problemen met lezen kan krijgen.
Ik zie geen suggesties hoe ik de oude brander aan de praat zou kunnen krijgen. Dus mijn neefje maar vertellen dat ie de kerstman even een
moet geven en dan hopen op een nieuwe brander die onder de 16speed zit?!?
Misschien kun je een programmaatje gebruiken om je HDD-snelheid te testen, zoals SiSoft Sandra. Komt hij boven de 3,6 MB/sec, dan zie ik geen probleem.
Amateurcoureur en fervent banktukker
Lite on 12x10x32 werkt in PIO4 daz nog voor de Udma 1
. En gemiddeld pentium 1 board heeft ultra DMA 33
. Duz het zal wel leuken
.
Verwijderd
Lijkt me sterk.Op dinsdag 25 december 2001 00:54 schreef InterCC het volgende:
[..]
Ik denk dat als zijn HD geen rotzooi is en vol zit met fragmentatie e.d dat die HD wel 10MB/s kan halen.
Op een P120 zal ie waarschijnlijk in PIO-4 draaien, en da's maximaal 16 komma nogwat MB/sec. Maar regeken op 50% effectief ongeveer = 8 MB/sec.
Verwijderd
neem een 12 speed is snel genoeg, 24x levert alleen maar veel burnproven op op zo'n systeem, dus uiteindelijk langzamere brandtijden. Zonde van het geld. Ik raad aan Nt4,0 te draaien op die bak, dat brandt beter dan Me en 98.
Pagina: 1