Wanadoo Hometime & Feestdagen

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Is het op feestdagen ook gratis ?

Verwijderd

www.wanadoo.nl

staat er met koeieletters

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

:D

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
ok sorry

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 18:12

me1299

$ondertitel

waar dan? ik zie het nergens.. vind het wel een goeie vraag

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Tarief Hometime tijdens de feestdagen

Met Wanadoo Hometime kunt u via de gewone telefoonlijn zowel doordeweeks in de avonduren (19:00-08:00 uur) als gedurende het gehele weekend voor een vast bedrag per maand internetten. Als u buiten deze tijden wilt internetten, dan geldt het vertrouwde KPN-telefoontarief. Met de feestdagen voor de deur rijst de vraag hoe de feestdagen gefactureerd gaan worden; als weekend of als gewone dag? Feestdagen die op een doordeweekse dag vallen, gelden ook als doordeweekse dag. Feestdagen die op een zaterdag of zondag vallen, worden gewoon als weekend gezien. Dit wil zeggen dat als u tijdens de kerstdagen wilt internetten de telefoonkosten hiervoor voor eigen rekening komen. Dit zijn de inlogkosten en het normale KPN-tarief per minuut. Deze kosten worden rechtstreeks door Wanadoo aan u gefactureerd.

Dus: er zijn geen uitzonderingen, weekend is weekend, doordeweeks is doordeweeks.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Pagina: 1