[SETI] Founder zijn maar ook lid van groep

Pagina: 1
Acties:

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
Aangezien ons team weer een aktieve member bij SETI krijgt en we nu wat 'zwervende' accounts krijgen ben ik benieuwd of deze samen te voegen zijn. Dit is al vaker gevraagd en altijd met nee beantwoord maar nu zie ik iets raars.

Als ik kijk op SETI stats van een account op: SETI@HOME
Dan zie ik daar dit staan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Your credit: 
Name (and URL)  [DPC]Division Eindhoven 2  
Results Received  1  
Total CPU Time  119 hr 50 min  
Average CPU Time per work unit  119 hr 50 min 05.5 sec  
Last result returned: Thu Sep 7 21:49:26 2000 UTC 
Registered on: Wed Jun 7 21:30:16 2000 UTC 
  View Registration Class 
SETI@home user for: 1.548 years 
Your group info: 
You belong to the group named:  Dutch Power Cows - Seti@HOME 
You are the founder of:  American Silicon Products  

Your rank: (based on current workunits received) 

Your rank out of 3445723 total users is:  2002923rd place.  
The number of users who have this rank:  284000  
You have completed more work units than  33.630% of our users.

Ik ben dus lid van de groep genaamd Dutch Power Cows maar tevens ook founder van American Silicon Products.

Ik heb geen flauw idee waar we nu founder van zijn maar dat zal komen door een oud account wat we wel onder onze naam wilde zetten maar kan ik die 'zwevende' accounts nu niet toevoegen onder de groep waar we founder van zijn zodat alles onder 1 naam onder de Dutch Power Cows valt?

Ik weet ook niet of het mogelijk is om dit te testen zodat ik, als het dus niet goed gaat, ook weer alles terug kan zetten. Wie heeft dit al eens geprobeerd of weet mij te zeggen wat ik het beste kan doen om dit probleem op te lossen.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

diegene is dus nog founder van een ander team waar ie zelf niet meer actief is.. deze persoon kan echter niks overzetten naar andere teams (buiten zijn eigen account dan ;))

• Witlof
Is het dan ook nog mogelijk om iemand van de SETI-crew te mailen voor dit of is dat verloren moeite? Blijf het namelijk jammer vinden dat we inmiddels al 3 accounts hebben waar we als alles samen staat een beter totaal hebben uiteraard. :)

• Witlof
Staat er niet ergens op een todo-list een retire optie? Komt die niet eentje in de nabije toekomst?

• Sequence

Sequence

Online marketing

zo ver ik weet staat er nog geen retire functie gepland.. is ook niet nodig daar je je email al kan veranderen..

• Witlof
Op woensdag 26 december 2001 10:33 schreef Sequence het volgende:
zo ver ik weet staat er nog geen retire functie gepland.. is ook niet nodig daar je je email al kan veranderen..
Maar hoe kan ik dan accounts samenvoegen? Door bij beide dezelfde mail in te vullen?

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op woensdag 26 december 2001 10:35 schreef Witlof het volgende:

[..]

Maar hoe kan ik dan accounts samenvoegen? Door bij beide dezelfde mail in te vullen?
dat kan niet.. maar dat is ook niet het nut van retiren bij Dnet, alleen wordt het daar wel voor gebruikt..

• Witlof
Bij D.net ging het meer om users te kunnen scheiden binnen een team op de proxy toch? Maar samenvoegen is denk ik wel het meest nuttige van het retiren.

Helaas zit [DPC]Division Eindhoven nu met veel verschillende accounts maar kan dat dan niet door iemand te mailen daar samengevoegd worden? Ik heb namelijk zelf nooit SETI gedraaid en weet er dus heel weinig vanaf.

• Sequence

Sequence

Online marketing

het nut van retiren is het kunnen veranderen van je email, daarom is die functie er

zover ik weet kun je bij seti geen emails samenvoegen, maar kzal het voor de zekerheid effe navragen ;)

• Witlof
Op woensdag 26 december 2001 10:53 schreef Sequence het volgende:
het nut van retiren is het kunnen veranderen van je email, daarom is die functie er

zover ik weet kun je bij seti geen emails samenvoegen, maar kzal het voor de zekerheid effe navragen ;)
OK, alvast bedankt.
Als je wat meer weet zou ik dat graag willen weten. Je kan mij mailen op witlof@dpc-de.com :)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:28
Op woensdag 26 december 2001 10:53 schreef Sequence het volgende:
Yep, en bij d.net hebben ze dat gedaan met retiren zodat als je nog computers op je oude e-mail adres hebt draaien, deze wu's nog gewoon meetellen, en niet verloren gaan omdat je e-mail adres niet meer bestaat.

[removed]

Pagina: 1