Aangezien ons team weer een aktieve member bij SETI krijgt en we nu wat 'zwervende' accounts krijgen ben ik benieuwd of deze samen te voegen zijn. Dit is al vaker gevraagd en altijd met nee beantwoord maar nu zie ik iets raars.
Als ik kijk op SETI stats van een account op: SETI@HOME
Dan zie ik daar dit staan:
Ik ben dus lid van de groep genaamd Dutch Power Cows maar tevens ook founder van American Silicon Products.
Ik heb geen flauw idee waar we nu founder van zijn maar dat zal komen door een oud account wat we wel onder onze naam wilde zetten maar kan ik die 'zwevende' accounts nu niet toevoegen onder de groep waar we founder van zijn zodat alles onder 1 naam onder de Dutch Power Cows valt?
Ik weet ook niet of het mogelijk is om dit te testen zodat ik, als het dus niet goed gaat, ook weer alles terug kan zetten. Wie heeft dit al eens geprobeerd of weet mij te zeggen wat ik het beste kan doen om dit probleem op te lossen.
Als ik kijk op SETI stats van een account op: SETI@HOME
Dan zie ik daar dit staan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Your credit:
Name (and URL) [DPC]Division Eindhoven 2
Results Received 1
Total CPU Time 119 hr 50 min
Average CPU Time per work unit 119 hr 50 min 05.5 sec
Last result returned: Thu Sep 7 21:49:26 2000 UTC
Registered on: Wed Jun 7 21:30:16 2000 UTC
View Registration Class
SETI@home user for: 1.548 years
Your group info:
You belong to the group named: Dutch Power Cows - Seti@HOME
You are the founder of: American Silicon Products
Your rank: (based on current workunits received)
Your rank out of 3445723 total users is: 2002923rd place.
The number of users who have this rank: 284000
You have completed more work units than 33.630% of our users. |
Ik ben dus lid van de groep genaamd Dutch Power Cows maar tevens ook founder van American Silicon Products.
Ik heb geen flauw idee waar we nu founder van zijn maar dat zal komen door een oud account wat we wel onder onze naam wilde zetten maar kan ik die 'zwevende' accounts nu niet toevoegen onder de groep waar we founder van zijn zodat alles onder 1 naam onder de Dutch Power Cows valt?
Ik weet ook niet of het mogelijk is om dit te testen zodat ik, als het dus niet goed gaat, ook weer alles terug kan zetten. Wie heeft dit al eens geprobeerd of weet mij te zeggen wat ik het beste kan doen om dit probleem op te lossen.