bugs in systeem?

Pagina: 1
Acties:

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
ik weet niet of er al eerder melding van is gemaakt maar ik krijg steeds vaker als ik een topic/forum opnieuw open of iets wil posten alleen een leeg scherm met ' > ' of ' s ' erin. als ik het opnieuw probeer lukt het wel.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Interessant, ben ik nl nog nooit tegengekomen.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Dan heeft aatos een brakke verbinding, of crap software.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Ik heb 1 keer gehad toch ik reageerde dat ik alleen een s kreeg, toen ik ff refreshde was het probleem verholpen, maar chello is hier in Zevenaar de laatste week erg brak...

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ahhhh, een tweak uit Zevenaar :+ wattis Tweakz naam dan?

Verwijderd

saviour
depends on who wants to know.. :) :) :)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Mephisto: jah, die goeie oude tijd met gelrevision hè... maarja, nu is het chello en net zo bagger als in de rest van het land...

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

Dat ligt niet aan tweakers/GoT, maar aan je proxyserver.. Zet die eens uit ofzo. :)

Verwijderd

Chaos: Die lijnmonitor van je geeft wel een goed beeld van hoe brak chello wel niet is... veels te veel achtergrondkleurtjes ;)
Vanmorgen kon ik wel ftp'en naar anders chello lui, maar de meeste webpages kon ik weer eens niet bereiken :(

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Jorma: dat ligt niet aan de proxy server, ik heb dit ook af en toe en ik gebruik er geen...

Maar gewoon op F5 werkt altijd om het te verhelpen :).

• aatos
ehm ik heb het op het werk ook, en ook op een andere puter thuis. ik heb thuis een isdn verbinding op de ene en een modem op de andere, op het werk gaat de internettoegang via het lan

toch vreemd.

• aatos
jorma ik gebruik geen proxyserver thuis, op het werk wel (een kloteproxyserver trouwens)

Verwijderd

Stel de site in als 'trusted site' in internet explorer.
Waarschijnlijk heb je de cookies niet aanstaan of een andere instelling is niet goed.

Met deze instelling moettiet doen.
Pagina: 1