Stereo drivers van Nvidia

Pagina: 1
Acties:

• Edsger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 17:39
Ik heb een
V8200 dlx.

en heb net de Stereo XP drivers van Nvidia geïnstalleerd en nu weet ik niet hoe ik ze moet gebruiken voor games. Ik zal wel iets over het hoofd hebben gezien, maar na de geavanceerde eigenschappen van m'n videokaart te hebben gekeken en in het control panel weet ik het niet meer.
Ik hoef toch niet eerst alle Asus (win 2000) drivers met programma's te installeren en dan weer alle Nvidia drivers daarover heen?

Ik hoop maar dat ik geen domme vraag heb gesteld :7

All your quantifications are belong to me!

• Edsger
Zou er iemand svp willen reageren die ervaring heeft met Stereo Drivers van Nvidia.

Verwijderd

nee, ik weet ook niet wat het is :)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

je hebt ze gewoon niet goed geinstalleerd. Ze werken trouwens alleen met de 21.xx drivers denk ik. Als je een Asus kaart hebt, dan kun je beter de drivers van de asus website halen, de laatste versie met 3d support. Er moeten een paar tabs bijkomen in de geavanceerde opties van je 3d kaart, als die er niet staan dan tja, je zal wel iets fout hebben gedaan.

MechWarrior || Monsters Game

• Edsger
Ik zit me nu suf te zoeken op de Asus site naar Windows XP drivers voor mijn stereoglasses, maar ik kan ze dus echt niet vinden en ik vermoed dus ook dat ze er niet zijn.

Heeft iemand ze wel weten te vinden, en werken ze goed naast de video drivers van Nvidia 23.xx ?

• Edsger
Ps: Als ie gemakkelijk te vinden zou moeten zijn dan mijn excuses, ik heb zelf nl. ook een hekel aan simpele vragen van luie mensen :z

Pagina: 1