Verwijderd
die is lang nog niet te krijgen
of lig ik achter ???
swiftech mc462-a is goed genoeg ervoor ...
Verwijderd
Neem een Alpha of een Coolermaster.
Anders gebruik de search of ga opzoek naar reviews...
Is wel te krijgen check de pricewatch .. Dus ja je loopt achter..Op maandag 24 december 2001 23:44 schreef magical het volgende:
waarom wil je datg weten ???
die is lang nog niet te krijgen
of lig ik achter ???
swiftech mc462-a is goed genoeg ervoor ...
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
ach ja die doen het ook wel ..Op maandag 24 december 2001 23:46 schreef Snerual het volgende:
Jij weer?
Neem een Alpha of een Coolermaster.
Anders gebruik de search of ga opzoek naar reviews...
maar doe mij toch maar de swiftie
oeps heb hem al LOL
Verwijderd
een paar weken niet op got en je ligt weer achterOp maandag 24 december 2001 23:47 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
Is wel te krijgen check de pricewatch .. Dus ja je loopt achter..
dat mag dus niet meer gebeuren
maar een andere vraag ...
hij staat wel in de price watch
maar is die ook wel leverbaar dan ???
lijkt me wel he anders zou ie toch niet in de pricewatch staan maar kzou die winkels die hem aanbieden eens checkenOp maandag 24 december 2001 23:49 schreef magical het volgende:
[..]
een paar weken niet op got en je ligt weer achter
dat mag dus niet meer gebeuren
maar een andere vraag ...
hij staat wel in de price watch
maar is die ook wel leverbaar dan ???
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
Ach, ieder z'n persoonlijke voorkeur...Op maandag 24 december 2001 23:48 schreef magical het volgende:
ach ja die doen het ook wel ..
maar doe mij toch maar de swiftie
oeps heb hem al LOL
Swifties zijn ook wel ok
Verwijderd
daarom vraag ik dat
vaker met proc. is me dat overkomen ....
Hmm bij Powerline kan je hem IIG al bestellen .. Of je hem krijgt tsja das een 2deOp maandag 24 december 2001 23:51 schreef magical het volgende:
ik heb wel vaker dat ze op een prijs lijst iets neer zetten maar pas enkele weken of dagen later te krijgen is ...
daarom vraag ik dat
vaker met proc. is me dat overkomen ....
Maar STIMPPYYY zal het wel weten want die heeft er wel 1 neem ik aan dusse STIMPPYYY ?????
Het spijt me zeer, maar daar trappen we niet in.
Dit topic is gesloten.
![]()