Toon posts:

Flatliners of fox 8 nu..

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Flatliners is nu bezig guys...best wel een vage film, ik denk niet echt dat het realistische is met die reanimaties. Dat is onmogelijk..

Wat denken jullie? Iemand 4 minuten stil zetten en daarna terug halen uit de dood :?

Verwijderd

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik niet weet waar de film "flatliners" over gaat, maar ik meen ooit bij biologie gehoord te hebben, dat het meest gevoelige deel van ons lichaam (wat betreft deze situatie dan), namelijk onze hersenen, ongeveer na 10 a 15 minuten permanente schade oplopen door het gebrek aan zuurstof.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 december 2001 23:54 schreef f0r.c3d het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik niet weet waar de film "flatliners" over gaat, maar ik meen ooit bij biologie gehoord te hebben, dat het meest gevoelige deel van ons lichaam (wat betreft deze situatie dan), namelijk onze hersenen, ongeveer na 10 a 15 minuten permanente schade oplopen door het gebrek aan zuurstof.
hmm interessant, dan zou het na 10 minuten nog steeds mogelijk zijn om iemand te redden :)!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ga ook eens ff kijnen

Verwijderd

ik hem net gezien en vond het wel grappig... vooral het feit dat iedereen dacht dat het leven na de dood mooi enzo zou zijn maar dat het in werkelijkheid niet echt fijn was...

Verwijderd

die film is trouwens al 22 jaar oud!!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Het is niet echt de bedoeling in w&l om een topic te starten met een zo simpel als jouw startpost... lees de w&l policy om te weten wat er van een startpost verwacht wordt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.