Toon posts:

Wat ik op mijn desktop doe op video zetten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

dankzij de faq heb ik voor de verandering eens de *juiste* kabels in huis gehaald ;) en ik wil dus iets met video in en out gaan spelen. Het video in zal wel lukken met behulp van alle topics die erover lopen. Alleen video out? Met het systeem wat ik heb (zie sig) en windows XP, hoe moet ik te werk gaan? Een duwtje in de juiste richting wordt zeer op prijs gesteld.

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Euh gewoon de kabels aansluiten in je video out van je Videokaart daarna de in de video in van je TV .. ?? DAn ff rechtermuisknop op je desktop en naar instellingen geavanceerd en dan staat daar denk ik wel ergens ( tenminste bij ATI ) een optie weergaves en dan zet je TV weergave aan en dan doettie het als het goed is .. Niet zo moeilijk d8 ik zo ... :)

Er Lopen BTW ook genoeg Topics over TV out hoor meer als over TV In denk ik eigenlik dus gebruik anders de SEARCH gewoon :) ..

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Topicstarter
nou... wat ik ook probeer... het lukt me niet... heb handleiding, faq en topics doorgelezen... maar ik kan geen beeld op mijn videorecorder opnemen. Het lullige is, ik moet echt mijn halve woning uit elkaar slopen om mijn tv bij mijn pc te krijgen... of omgekeerd... pas dan zou ik kunnen zien of de tv out wel werkt... ik ga er vanuit dat dat wel werkt overigens... ik ga nog ff spelen hiermee, maar als iemand met dezelfde videokaart als die ik heb wel weet hoe het zou moeten werken dat hier wilt beschrijven, dan zou dat heel prettig zijn....

Verwijderd

Topicstarter
naja... tv werkt wel... maar het op video krijgen MOET dus via de tv? kan niet rechtstreeks op video?