Toon posts:

link tot in een word document mogelijk ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik kreeg de vraag om een website te maken met links naar word-files. Op zich is dit natuurlijk heel makkelijk.
Ze vragen echter ook om direct naar een 'bookmark' te kunnen stappen vanuit de pagina.
Met word documenten onderling is dat geen probleem maar kan het ook direct vanuit een html omgeving ??

Alvast bedankt.
Erwin

Verwijderd

Hoe bedoel je precies ??????

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

je kan bookmarks maken in word files en met hyperlinks op een andere plaats kan je hier direct naar toe stappen, ook tussen verschillende files ( mits ze op dezelfde plaats blijven liggen ).
In standaard html kan je een link leggen naar een file om die vervolgens te opnen. Niet beperkt tot word file uiteraard.
Ik wilde weten of ik vanuit een html pagina direct in een word file naar een bepaalde 'bookmark' kan stappen.

Verwijderd

Bookmarks Bo0kMARKS ?
Ik dacht waar heeft die gozer het over ?
Je bedoeld : Anchors
Nou het is volgens mij niet mogelijk om vannuit een HTML door de linken naar een Anchor in een Word document.
Waarom zet je die Word documenten niet gewoon om naar HTML ? dan ben je direkt van het hele gezeik af....

Verwijderd

Topicstarter
ik wil het niet omzetten naar html omdat de klant de mogelijkheid moet hebben de documeneten zelf te veranderen zonde enig verstand te hebben van HTML, daar huren ze mij voor in !

voor de rest bedankt voor je bericht ook heeft een ietwat arrogante toon.

Verwijderd

Arrogante toon ? ik hoor nix >:)

Maar de klant kan toch ook documenten veranderen zonder verstand van HTML ? Je hebt in Word de optie om een document op te slaan als HTML... of is dat niet handig ? (tjah Word kan niet echt daverende html pagina's genereren, maar als de content niet al te ingewikkeld is maakt dat niets uit)

Verwijderd

Topicstarter
Als er geen andere mogelijkheid is dan hebben ze twee keuzes :

- omzetten naar HTML
- word aanhouden en daar de links in aanbrengen.

Bedankt
Pagina: 1