xp hangt tijdens verbinden netwerk...??

Pagina: 1
Acties:

• thevisman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-04 16:53
Ik heb een 2 pc netwerk (crosskabel utp) met dezelfde netwerkkaart (E-tech 10/100 met realtek chip) op de ene pc draait xp de ander 2000. Zo gauw de netwerk verbinding gemaakt wordt in xp loopt hij vast. De kaarten zelf geven een ok verbinding (2 groene lampjes) en de win2000 pc ziet de andere ook voor dat hij vast loopt. Bij realtek al xp drivers gehaald en geinstalleerd maar dat maakt niet uit...wat nu???

de xp machine heeft ook een 3com kaart voor chello erinzitten. ik wil dus ook internet kunnen delen.

Wie bied??

Verwijderd

dat heb ook zoiets!

Ik heb thuis een compu. voor mijn broertje gebouwd en ik heb er zelf 1 , crosscable ertussen!!

Maar mijn computer word dan heeel langzaam , msn opstarten internet blijft hangen , allemaal van zulke problemen!! (nu heb ik hem eruit en mijn windows XP loopt als een trein)

Dan maar geen netwerk :(

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 14:41

JohnD

Bernd

heb je al eens een ander kaartje geprobeerd? gewoon ff voor te testen. heb dit probleem ook al eens gezien toen er een DNS server stond ingesteld terwijl er geen was

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Ik zal morgen ff het netwerkkaart met mijn broertje ruilen!! :) maar ik heb er 2 in (kan het daar ook aanliggen) ik heb 1 voor internet en 1 voor het thuisnetwerk

• thevisman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-04 16:53
Op maandag 24 december 2001 23:11 schreef SunStorms_sletje het volgende:
heb je al eens een ander kaartje geprobeerd? gewoon ff voor te testen. heb dit probleem ook al eens gezien toen er een DNS server stond ingesteld terwijl er geen was
Bij mij maakt het niet uit, ik het geprobeerd met een andere kaart...zelfde recept :'(

Verwijderd

Dit is echt f*cked up!!!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 14:41

JohnD

Bernd

[sarcasme]gelukkig staat dit probleem in de KB van MS[/sarcasme]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Pagina: 1