Toon posts:

Logitech mouse man optical

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Opzich geen probleem met de muis, alleen als ik counter strike ga spelen, heb ik de duim toets die dus aan de zijkant zit ook een functie voor ingesteld, maar welke functie ik ook kies, in het menu van de muis en later in CS, het werkt niet.

Kan iemand mij hier mee helpen, zijn er meer problemen mee ???

Patrick.

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08 21:56
Volgerns mij werkt die duimknop alleen met een special functie onder windows. Ik heb die muis ook gehad, en toen werkte ie ook niet.

Verwijderd

Hms...
Bij mij werkte ie wel in DF III.
Bij het veranderen van de instellingen "in het spel" geeft ie gewoon 3e muisknop aan.

Verwijderd

Ik heb net de Dual Optical gekregen (zie eigen topic), en ik kreeg die 3e muisknop alleen aan de praat (in CS) door in het configuratie-menu de 4e knop in te stellen als "middelste knop". Als CS echter al "MOUSE 3" aangaf, dan weet ik ook niet wat het probleem is.

Verwijderd

Bij mij is de duimknop gewoon te gebruiken. Ik heb geen speciale zooi in windows. En in cs type ik in de console gewoon bind mouse4 "verzin wat moois"

In q3 werkt het ook ...dus ik zou zeggen probeer het ffies ;)

En ja ik heb dus ook die dual optical .. me sig nog niet geupdate *vandaag gehaald*

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm vreemd allemaal, maar ehhh GriFFF
ik open de console, en dan, wat moet ik in typen
wil jij dat een beetje uitleggen, heb ik nog nooit gedaan.
En is dat een malig ?

De rest ook bedankt.

Patrick.

Verwijderd

DF III , ben je daar een fan van? ik prefereer Quake 3 , maar in ieder geval staat in je DFIII dir een readme file over commands , lees dat *D

Verwijderd

butcher druk ~ voor de console (linksboven)
dan type je: bind mouse4 "+jump"
als voorbeeld dus
bind = zeg je dat ie een knop moet verbinden aan een command
mouse4 = je duimknop
"+jump" = voorbeeld dat kan alles zijn wat jij eraan wilt verbinden

dus bind knop/toets "command"
snappie? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer het, je hoort het nog, alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
GriFFF ik gebruik voor CS wel een script, ik heb geprobeerd om het in te voeren maar lukt nog niet.

Hoe moet ik het precies in tikken in de console

bind dan spatie dan mouse4 spatie "+jump" en dan enter ?

en waar jump staat wil ik backspace invoeren, heb ik ook in het menu van de muis aangegeven, en als ik backspace aan geef in de console moet de B dan ook met hoofdletter ?

Pebbe.
Pagina: 1